logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karl Knauer z kontraktem subskrypcyjnym Heidelberga

  PR 24.02.2020, przeczytano 452 razy
ilustracjastrzałka
Od lewej Gerhard Kammerer, Wiceprezes ds. Produkcji i Logistyki oraz Członek Zarządu Karl Knauer KG, Sascha Knabe, Dyr. Zarządzający, Heidelberg Deutschland SuedWest, Richard Kammerer, Partner Zarządzający i Rzecznik Zarządu Karl Knauer KG, Kai Roessig, Dyr. Zarządzający Karl Knauer KG, Karolina Matysiak, Dyr. Zarządzający Karl Knauer Poland Sp. o.o., prof. Ulrich Hermann, Członek Zarządu Heidelberg, dr David Schmedding, Dział Subskrypcji Heidelberg, Krzysztof Pindral, Prezes Zarządu Heidelberg Polska

Producent opakowań i artykułów reklamowych Karl Knauer w Pniewach podpisał kolejny w Polsce kontrakt w oparciu o model subskrypcyjny Heidelberga i maszynę Speedmaster XL 106-6+LYYL UV. Zgodnie z zapisami umowy Karl Knauer otrzymuje w pakiecie wszystko to co jest potrzebne do zagwarantowania odpowiedniej wydajności i zwiększenia możliwości produkcyjnych w druku offsetowym w formacie arkusza 106 x 75 cm. Oznacza to dostarczenie przez firmę Heidelberg maszyny, zapewnienie ciągłości dostaw materiałów eksploatacyjnych, części zamiennych, usług serwisowych, odpowiedniej integracji na poziomie informatycznym z systemem produkcyjnym Karl Knauer oraz stałego monitorowania wydajności.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karl-knauer-z-kontraktem-subskrypcyjnym-heidelberga,385812,artykul.html

Grupa Karl Knauer to jedna z firm w Europie specjalizująca się w produkcji opakowań oraz artykułów reklamowych z kartonu, tektury falistej oraz papieru, a także inżynierii mechanicznej. Do grona klientów należą światowi producenci artykułów markowych, przedstawiciele sektora usług oraz małe i średnie przedsiębiorstwa z całej Europy. Zakres usług firmy Karl Knauer obejmuje wszystkie popularne technologie pakowania i przetwarzania dla praktycznie wszystkich branż. Firma oferuje również bardzo szerokie portfolio dodatkowych usług z myślą o komforcie i bezpieczeństwie swoich klientów, takich jak m.in. doradztwo w zakresie projektowania, doradztwo i badania materiałów, formowanie wgłębne, optymalizację procesów, konfekcjonowanie, logistykę, rozwiązania służące ochronie produktu oraz marki i wiele innych.

Zakład w Pniewach jest drugim zakładem koncernu Karl Knauer, którego główna siedziba i centrala mieści się w Biberach-Baden w Niemczech. Obecnie firma zatrudnia ponad 800 pracowników (w Polsce ponad 400). Powierzchnia produkcyjna to blisko 40 000 m.kw. (w Pniewach 12 000 m.kw.).

- Szukając zupełnie nowych, innowacyjnych rozwiązań w zakresie wzrostu wydajności oraz możliwości produkcyjnych, model subskrypcyjny Heidelberga przekonał nas od razu – mówi Karolina Matysiak, Dyrektor Zarządzający Karl Knauer Poland. - Tylko Heidelberg mógł zaoferować nam kombinację gwarancji najwyższej produktywności, elastyczności rozwiązań oraz niski poziom zaangażowanego kapitału. Ważne jest też to, że będziemy mogli skoncentrować się na swoich klientach i realizacji zleceń, a reszta będzie leżeć po stronie Heidelberga, który będzie zapewniał nam wysoki poziom komfortu pracy.

Nowy model subskrypcyjny Heidelberga

Model subskrypcyjny Heidelberga podąża za coraz popularniejszym trendem wnoszenia opłat za faktyczne wykorzystanie możliwości produkcyjnych. Tym samym odchodzi się od prostego procesu sprzedawania i instalowania maszyn drukujących. Zgodnie z tym modelem klienci płacą za liczbę wydrukowanych arkuszy. W konwencjonalnym modelu biznesowym kupują oni maszyny drukujące i niezależnie płacą za materiały eksploatacyjne lub usługi serwisowe. Dzięki nowemu cyfrowemu modelowi biznesowemu, w cenie za każdy wydrukowany arkusz zawarte są maszyny i urządzenia, materiały eksploatacyjne – takie jak płyty drukowe, farby, lakiery, obciągi, środki myjące – szeroki zakres usług serwisowych gwarantujących dostępność środków produkcji, a także usługi konsultingowe mające na celu zwiększenie wydajności. Różni się to znacznie od modelu opłat za kliknięcie stosowanego przez dostawców maszyn cyfrowych. Mimo, że ci dostawcy również pobierają opłatę za arkusz, opierają się głównie na własnych kosztach, a nie na modelu biznesowym klienta.

Źródło: Heidelberg Druckmaschinen AG

www.heidelberg.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Heidelberg wprowadza pakiet działań zwiększających rentowność
Zarząd Heidelberger Druckmaschinen AG (Heidelberg) przyjął szeroko zakrojony pakiet działań w celu krótkoterminowej redukcji kosztów strukturalnych i długoterminowej poprawy rentowności Spółki. Koncentracja na zyskownej działalności podstawowej i systematyczna praca nad kosztami mają na celu poprawę EBITDA o 100 mln EUR, z wyłączeniem wyniku...
Innowacje w maszynach Speedmaster
Całkowicie przeprojektowana generacja Prinect Press Center z nowym systemem operacyjnym Speedmaster zapewnia funkcjonalność Push to Stop i połączenie z chmurą Prinect dla każdego Speedmastera.
Zakończenie procesu zmierzającego do stworzenia nowej struktury udziałowców Grupy Antalis poprzez zawarcie umowy z Kokusai Pulp and Paper na zakup wszystkich akcji będących w posiadaniu spółki Sequana, głównego akcjonariusza Antalis, jak również podpisanie umowy kupna wszystkich akcji będących w posiadaniu banku Bpifrance Participations, a także...
Czas przejść do drukowania z mniejszą ilością lub całkowicie bez IPA?
Szanowni Państwo, Wyjątkowa sytuacja międzynarodowa związana z pandemią koronawirusa doprowadziły do znacznych ograniczeń w dostawach oraz dużego wzrostu cen alkoholu izopropylowego (IPA).
Innowacyjny automat sztancujący w Janmar Centrum
Z końcem 2019 roku przedsiębiorstwo Janmar Centrum Sp. z o.o. sp. k. z Trzcinicy, będące producentem opakowań z tektury falistej, wzbogaciło swój park maszynowy o nowoczesny automat sztancujący Mastercut Power Register, szwajcarskiej firmy Bobst.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764