logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karnawałowa aktywacja marki Captain Jack

  PR 12.12.2019, przeczytano 316 razy
ilustracjastrzałka

Do Polski zbliża się najgorętszy okres w roku – karnawał pod banderą Captain Jack. Wszyscy śmiałkowie będą mieli szansę powalczyć o imprezowe wyjazdy na karaibskie wyspy. Promocję wesprze silna kampania ATL, BTL oraz działania w digitalu i social mediach z udziałem topowych influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karnawalowa-aktywacja-marki-captain-jack,385063,artykul.html

Po jesiennym launchu nowego wariantu smakowego Pirate Orange i inauguracji sezonu imprez akademickich, Captain Jack rusza z kolejną angażującą akcją dla miejskich piratów. Karnawałowa aktywacja rozpocznie się 27 grudnia 2019 i potrwa do 23 lutego 2020. Przez kolejnych osiem tygodni do zdobycia będą imprezowe wyjazdy na Karaiby – Kubę lub Dominikanę, Instaxy Mini oraz zestawy piw dla całej ekipy na karnawałowe domówki. Promocja obejmie oba warianty piwa – Captain Jack o smaku rumu oraz Captain Jack Pirate Orange o smaku rumu i pomarańczy.

– Czas, by po raz kolejny opuścić bezpieczny port i wyruszyć ku przygodzie. Przewodzić jej będzie nie kto inny jak Captain Jack! W tym roku znów zbiera załogę pełną ciekawych świata ludzi i rusza na imprezowy podbój karaibskich wysp. Kto z nas nie marzy o rajskich plażach, gdy w Polsce panuje zima? – mówi Izabela Ciupińska, brand manager marki. – Zachęcamy do śledzenia naszego profilu na Facebooku i strony captainjackbeer.pl, gdzie szykujemy sporo karnawałowych niespodzianek! – dodaje.

W imprezowy świat Captain Jacka wprowadzi nas Suchar Codzienny, a do ekipy dołączą m.in. W.E.N.A. i Agatycze oraz Honorata Skarbek. Wszyscy podejmą wyzwania od Captain Jacka, a każde z nich przedstawi na swoim profilu społecznościowym nowe zadanie konkursowe.

Aktywacji towarzyszyć będzie zintegrowana kampania, która obejmie spot telewizyjny, billboardy, działania w digitalu i social mediach, PR oraz wyróżnialne materiały zapewniające widoczność w punktach sprzedaży. Za koncept kreatywny odpowiada Hand Made.

– Naszą kolejną akcją udowadniamy, że sezon na imprezy z Captain Jack nigdy się nie kończy! Do współpracy zaprosiliśmy znanych, kolorowych twórców, którzy dobrze odnajdują się w roli miejskich piratów. Na pewno nie będzie nudno! – przyznaje Monika Frankiewicz, PR Manager w Hand Made.

Za realizację spotu odpowiadają agencje Grandes Kochonos oraz Bardzo, za produkcję studio filmowe Dynamo, a za postprodukcję Platige Image. Zakupem i planowaniem mediów zajmuje się ZenithOptimedia Group. Promocję obsługuje Kropka Bordo, a aktywację w digitalu i komunikację PR prowadzi Hand Made. Billboardy zaprojektowała agencja Prism, a promocyjne butelki – Mango Design.

Źródło: Kompania Piwowarska

www.kp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Total startuje z kampanią przygotowaną we współpracy z agencją Olmeka
Firma Total Polska przygotowała promocję konsumencką, której celem jest podniesienie poziomu świadomości paliwa Total Excellium i benefitów jakie ono oferuje. Za przygotowanie działań marketingowych związanych z akcją prowadzoną pod hasłem ”Zatankuj i odbierz maskotkę!” – w tym m.in. kampanię outdoor, POS i Social Media – odpowiada agencja...
„Archipelag Beztroski” - nowa kampania wizerunkowa Rainbow
Archipelag Rainbow czuwa, przewiduje, sprawdza, dba…
Większy dział Tech&Lab 180heartbeats + Jung v Matt
Paweł Malinowski i Adam Selwon dołączyli do zespołu kompetencyjnego TECH &LAB agencji 180heartbeats + Jung v Matt.
Epson wprowadza na rynek swoje pierwsze w historii 12-kolorowe drukarki i proofery
Firma Epson wprowadziła na rynek swoje pierwsze 12-kolorowe drukarki wielkoformatowe oferujące najszerszą w historii przestrzeń kolorów z 99% pokryciem skali Pantone1. Gwarantując wymagane na potrzeby profesjonalnego proofingu niezawodne odwzorowanie kolorów i wymaganą w druku wysokonakładowym wydajność, drukarki SureColor SC-P7500 (24-calowa) i SC-P9500...
VMLY&R Poland z kampanią 360 stopni dla marki Lay’s dla 33 krajów Europy i Azji
„Wkręć się w filmy z Lay’s" (eng. „Sink into the movies with Lay’s”) to hasło nowej, regionalnej kampanii tej marki, przygotowanej przez agencję VMLY&R Poland. Działania swoim zasięgiem obejmą 33 kraje Europy Środkowo-Wschodniej i Azji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764