logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karol Stefański dołączył do zespołu Grupy Lifetube

  PR 29.01.2024, przeczytano 1184 razy
ilustracja

Karol Stefański dołączył do zespołu Grupy Lifetube, która działa w obszarze ekonomii twórców, influencer marketingu oraz gaming marketingu. Swoje 19-letnie doświadczenie wykorzysta jako Creative Lab Director, realizując projekty dla klientów Lifetube’a i Gamesetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karol-stefanski-dolaczyl-do-zespolu-grupy-lifetube,402915,artykul.html

Zespół Creative Lab realizuje projekty kreatywne i przygotowuje kompleksowe strategie obecności w mediach cyfrowych dla klientów Lifetube’a oraz Gamesetu. Nowy Creative Lab Director będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing. Będzie również kierował zespołami tworzącymi kampanie gaming marketingowe, zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych. Wcześniej działem kierowała Małgorzata Jakimowicz.

Cieszymy się, że do grona naszych firmowych talentów dołączył właśnie Karol. Jego wieloletnie doświadczenie i wiedza idealnie sprawdzą się na stanowisku Creative Lab Directora, które objął. Dążymy do ciągłego podnoszenia poziomu kreatywnego naszych kampanii, i wierzymy, że przełoży się to na zadowolenie i wyniki naszych klientów. Jestem przekonana, że Karol się do tego przyczyni - mówi Martyna Adamus, Influencer Management Director i członkini zarządu Lifetube'a.

Karol Stefański pracuje w branży marketingowej od 2005 roku. Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak DDB, OS3, Changeserviceplan oraz własnej agencji We Love Ads, działającej w ramach struktur Value Media (Group One). Pracował dla takich klientów jak: Orange, BMW, DOZ, Citroen czy PKO Bank Polski. W poprzednich firmach zajmował się zespołami client service i new business ze szczególnym naciskiem na relacje z klientami i zespołem agencji. Stworzył również dział, który był wewnętrzną agencją reklamową w ramach struktur grupy Empik i obsługiwał projekty marketingowe marki Empik we wszystkich mediach.

Czuję, że moje przyjście do Grupy Lifetube to naturalny etap w moim rozwoju kreatywnym i managerskim. Zarząd powierzył mi zespół o bardzo dużym doświadczeniu i ze świetnymi klientami, a ja mam  głód spektakularnych sukcesów reklamowych. Marzę o nieszablonowych współpracach influencerskich z największymi polskimi twórcami, które wyróżnią się na rynku i pokażą moje spojrzenie na influencer marketing. W tej branży można jeszcze bardzo dużo namieszać - komentuje Karol Stefański, Creative Lab Director w Lifetubie.

Zadaniem działu Creative Lab, na którego czele stanął Karol Stefański, jest przygotowywanie kompleksowych strategii i rozbudowanych kampanii dla najbardziej wymagających klientów. Oprócz działań z zakresu influencer marketingu dział zajmuje się również produkcją autorskiego contentu dla marek, przygotowuje całościowe strategie obecności w mediach społecznościowych i rozrywkowych oraz zajmuje się prowadzeniem profili marek w tych kanałach i budowaniem wokół nich zaangażowanych społeczności. Jednostka ta odpowiada za wieloletnie współprace z takimi klientami, jak Obi, Biedronka czy Hebe.

Źródło: Lifetube

lifetube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wzmocnienie działu reklamy BBP
Grupa mediowa Bonnier Business Polska konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku mediów biznesowych, czego dowodem jest kolejny strategiczny transfer.
Nowa szefowa marketingu VeloBanku
5 maja Agnieszka Rzepkowska objęła stanowisko dyrektorki departamentu marketingu VeloBanku. Będzie zarządzać kilkunastoosobowym zespołem, który zajmuje się m.in. realizacją strategii marketingowej, zakupem mediów i działaniami digitalowymi. Raportuje bezpośrednio do Katarzyny Meissner, dyrektor zarządzającej Obszarem Komunikacji i Marketingu w VeloBanku.
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski w VML
Anna Kwiatkowska i Maciej Sucharzewski dołączyli do działu Client Engagement w VML, oboje na stanowisku Account Director. 
Agencja Chapter1 rozbudowuje dział kreacji
Magdalena Mihilewicz dołącza do działu kreacji poznańskiej agencji strategiczno kreatywnej Chapter1, gdzie obejmie stanowisko Graphic&Motion Designer.
Maciej Krawczyk wraca do Publicis Groupe
Maciej Krawczyk, po kilkuletniej przerwie, wrócił do Publicis Groupe i objął stanowisko Head of Business Integration w agencji analityczno-wdrożeniowej YOTTA. Jego rola łączy zarządzanie zespołem Business Integration z nadzorem nad parkiem narzędziowym w Publicis Groupe. Zadaniem Macieja będzie wspieranie agencji Publicis Groupe w rozwoju biznesu w obszarze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764