
Karol Stefański dołączył do zespołu Grupy Lifetube, która działa w obszarze ekonomii twórców, influencer marketingu oraz gaming marketingu. Swoje 19-letnie doświadczenie wykorzysta jako Creative Lab Director, realizując projekty dla klientów Lifetube’a i Gamesetu.
Zespół Creative Lab realizuje projekty kreatywne i przygotowuje kompleksowe strategie obecności w mediach cyfrowych dla klientów Lifetube’a oraz Gamesetu. Nowy Creative Lab Director będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing. Będzie również kierował zespołami tworzącymi kampanie gaming marketingowe, zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych. Wcześniej działem kierowała Małgorzata Jakimowicz.
Cieszymy się, że do grona naszych firmowych talentów dołączył właśnie Karol. Jego wieloletnie doświadczenie i wiedza idealnie sprawdzą się na stanowisku Creative Lab Directora, które objął. Dążymy do ciągłego podnoszenia poziomu kreatywnego naszych kampanii, i wierzymy, że przełoży się to na zadowolenie i wyniki naszych klientów. Jestem przekonana, że Karol się do tego przyczyni - mówi Martyna Adamus, Influencer Management Director i członkini zarządu Lifetube'a.
Karol Stefański pracuje w branży marketingowej od 2005 roku. Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak DDB, OS3, Changeserviceplan oraz własnej agencji We Love Ads, działającej w ramach struktur Value Media (Group One). Pracował dla takich klientów jak: Orange, BMW, DOZ, Citroen czy PKO Bank Polski. W poprzednich firmach zajmował się zespołami client service i new business ze szczególnym naciskiem na relacje z klientami i zespołem agencji. Stworzył również dział, który był wewnętrzną agencją reklamową w ramach struktur grupy Empik i obsługiwał projekty marketingowe marki Empik we wszystkich mediach.
Czuję, że moje przyjście do Grupy Lifetube to naturalny etap w moim rozwoju kreatywnym i managerskim. Zarząd powierzył mi zespół o bardzo dużym doświadczeniu i ze świetnymi klientami, a ja mam głód spektakularnych sukcesów reklamowych. Marzę o nieszablonowych współpracach influencerskich z największymi polskimi twórcami, które wyróżnią się na rynku i pokażą moje spojrzenie na influencer marketing. W tej branży można jeszcze bardzo dużo namieszać - komentuje Karol Stefański, Creative Lab Director w Lifetubie.
Zadaniem działu Creative Lab, na którego czele stanął Karol Stefański, jest przygotowywanie kompleksowych strategii i rozbudowanych kampanii dla najbardziej wymagających klientów. Oprócz działań z zakresu influencer marketingu dział zajmuje się również produkcją autorskiego contentu dla marek, przygotowuje całościowe strategie obecności w mediach społecznościowych i rozrywkowych oraz zajmuje się prowadzeniem profili marek w tych kanałach i budowaniem wokół nich zaangażowanych społeczności. Jednostka ta odpowiada za wieloletnie współprace z takimi klientami, jak Obi, Biedronka czy Hebe.
Źródło: Lifetube