logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karol Stefański dołączył do zespołu Grupy Lifetube

  PR 29.01.2024, przeczytano 480 razy
ilustracja

Karol Stefański dołączył do zespołu Grupy Lifetube, która działa w obszarze ekonomii twórców, influencer marketingu oraz gaming marketingu. Swoje 19-letnie doświadczenie wykorzysta jako Creative Lab Director, realizując projekty dla klientów Lifetube’a i Gamesetu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karol-stefanski-dolaczyl-do-zespolu-grupy-lifetube,402915,artykul.html

Zespół Creative Lab realizuje projekty kreatywne i przygotowuje kompleksowe strategie obecności w mediach cyfrowych dla klientów Lifetube’a oraz Gamesetu. Nowy Creative Lab Director będzie odpowiedzialny za zarządzanie zespołem opracowującym strategie i koncepty kreatywne w oparciu o influencer marketing. Będzie również kierował zespołami tworzącymi kampanie gaming marketingowe, zarówno dla marek endemicznych, jak i nieendemicznych. Wcześniej działem kierowała Małgorzata Jakimowicz.

Cieszymy się, że do grona naszych firmowych talentów dołączył właśnie Karol. Jego wieloletnie doświadczenie i wiedza idealnie sprawdzą się na stanowisku Creative Lab Directora, które objął. Dążymy do ciągłego podnoszenia poziomu kreatywnego naszych kampanii, i wierzymy, że przełoży się to na zadowolenie i wyniki naszych klientów. Jestem przekonana, że Karol się do tego przyczyni - mówi Martyna Adamus, Influencer Management Director i członkini zarządu Lifetube'a.

Karol Stefański pracuje w branży marketingowej od 2005 roku. Swoje doświadczenie zdobywał w agencjach takich jak DDB, OS3, Changeserviceplan oraz własnej agencji We Love Ads, działającej w ramach struktur Value Media (Group One). Pracował dla takich klientów jak: Orange, BMW, DOZ, Citroen czy PKO Bank Polski. W poprzednich firmach zajmował się zespołami client service i new business ze szczególnym naciskiem na relacje z klientami i zespołem agencji. Stworzył również dział, który był wewnętrzną agencją reklamową w ramach struktur grupy Empik i obsługiwał projekty marketingowe marki Empik we wszystkich mediach.

Czuję, że moje przyjście do Grupy Lifetube to naturalny etap w moim rozwoju kreatywnym i managerskim. Zarząd powierzył mi zespół o bardzo dużym doświadczeniu i ze świetnymi klientami, a ja mam  głód spektakularnych sukcesów reklamowych. Marzę o nieszablonowych współpracach influencerskich z największymi polskimi twórcami, które wyróżnią się na rynku i pokażą moje spojrzenie na influencer marketing. W tej branży można jeszcze bardzo dużo namieszać - komentuje Karol Stefański, Creative Lab Director w Lifetubie.

Zadaniem działu Creative Lab, na którego czele stanął Karol Stefański, jest przygotowywanie kompleksowych strategii i rozbudowanych kampanii dla najbardziej wymagających klientów. Oprócz działań z zakresu influencer marketingu dział zajmuje się również produkcją autorskiego contentu dla marek, przygotowuje całościowe strategie obecności w mediach społecznościowych i rozrywkowych oraz zajmuje się prowadzeniem profili marek w tych kanałach i budowaniem wokół nich zaangażowanych społeczności. Jednostka ta odpowiada za wieloletnie współprace z takimi klientami, jak Obi, Biedronka czy Hebe.

Źródło: Lifetube

lifetube.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764