logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Bielawska: key account executive w Grupie ZPR Media

  PR 17.01.2017, przeczytano 977 razy

Z początkiem stycznia Karolina Bielewska dołączyła do działu reklamy w IDMnet Broker TV (Grupa ZPR Media). Jako key account executive zajmie się sprzedażą telewizyjną i crossmediową.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-bielawska%3A-key-account-executive-w-grupie-zpr-media,31103,artykul.html

Karolina Bielawska wspiera dział kierowany przez Agnieszkę Muszyńską, dyrektora działu klienckiego w IDMnet Broker TV oraz Time SA. Będzie odpowiadać za sprzedaż telewizyjnego czasu antenowego w stacjach z portfiolio Grupy ZPR Media: Nowa TV, 8TV, FOKUS TV, POLO TV, ESKA TV, VOX Music TV, Hip Hop TV.

Ostatnie 9 lat Karolina Bielawska była związana ze stacją TVN, gdzie początkowo zajmowała się sprzedażą specjalną. Od 2011 roku odpowiadała za realizację projektów specjalnych przy takich produkcjach, jak: „Top Model”, „Mam Talent”, „X Factor”, „Project Runway”.

Źródło: Grupa ZPR Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764