logo
WIADOMOŚCI

Karolina Borkowska jurorką ICCO Global Awards 2017

Mateusz Zawiślak  PR 14.11.2017, przeczytano 713 razy

Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Public Dialog oraz Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations weszła do składu jury ICCO Global Awards 2017 – prestiżowego międzynarodowego konkursu branży PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-borkowska-jurorka-icco-global-awards-2017,34475,artykul.html

Nagrody ICCO przyznawane są od 2015 roku za wybitne osiągnięcia i efektywność w zakresie działań PR. Zgłoszenia oceniane są przez elitarne grono praktyków z tej dziedziny. Tegoroczne nagrody zostaną rozdane w 15 kategoriach, do których będą należały między innymi: World’s Best PR Campaigns w zakresie CSR, B2B, Digital and New Media czy Non for Profit. Uroczysta gala podsumowująca konkurs, odbędzie się 29 listopada tego roku w Londynie. Organizatorem przedsięwzięcia jest The International Communications Consultancy Organisation, instytucja zrzeszająca stowarzyszenia branży PR z 55 krajów na całym świecie, do których należy ponad 2500 firm. Do zadań ICCO należy między innymi podnoszenie standardów jakości w działaniach PR i tworzenie przestrzeni wymiany wiedzy dotyczącej działań komunikacyjnych.

Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations na kadencję 2016-2018 i Wiceprezes agencji PR Public Dialog.

Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w PR
i  25 letnie pracy w mediach.

Specjalizuje się w PR produktowym i media relations. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym „Panorama” oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych oraz wykłady w Szkole Strategii Marki i na uczelniach wyższych: Collegium Civitas, Uniwersytecie Warszawskim z zakresu public relations.

Swoje doświadczenie zdobywała pracując GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”. Następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała pracując w kilku warszawskich agencjach PR, tworząc i realizując strategie komunikacyjne dla największych polskich spółek i międzynarodowych korporacji.
 
Od 2010 roku Managing Partner agencji Public Dialog, gdzie do tej pory współtworzyła i zarządzała ponad 100 projektami z zakresu PR.  Nadzorowane projekty zdobyły liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Złote Spinacze, Magellan Awards, Mercury Excellence Awards, POTY, SABRE i IPRA (finalists).

Źródło: Public Dialog

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Znamy zwycięskie POS-y w konkursie POS Stars 2018
W minioną środę i czwartek podczas targów FestiwalMarketingu.pl można było podziwiać zgłoszone prace do konkursu na najlepsze materiały wspierające sprzedaż.
Graduation Projects 2018 : Trwa nabór prac
Zamiek Cieszyn zaprasza do wzięcia udziału w 17. edycji przeglądu najlepszych prac dyplomowych z grafiki użytkowej i wzornictwa z Krajów Wyszehradzkich.
Stowarzyszenie Traffic Design wyróżnione przez Fast Company
Stowarzyszenie Traffic Design, które działa na rzecz sztuki i estetyki w przestrzeni publicznej zostało wyróżnione w prestiżowym konkursie Innovation by Design Awards 2018 organizowanym przez amerykański magazyn Fast Company. Wśród zwycięzców i wyróżnionych marek znaleźli się tacy giganci jak Microsoft, Google, Airbnb, Adobe oraz IBM.
Logo Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii wybrane
Prosta i elegancka litera „M”, przedstawiona z kształtem budzącym wiele skojarzeń, między innymi z sercem, ale także z matematycznym znakiem większości. To właśnie logo, które już wkrótce stanie się podstawą identyfikacji wizualnej Górnośląsko-Zagłębiowskiej Metropolii. W piątek (7 września) został rozstrzygnięty konkurs na projekt logotypu dla Metropolii, natomiast...
IAB Polska wydłuża o cztery dni termin zgłoszeń do Mixx Awards – konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie. Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone