logo
WIADOMOŚCI

Karolina Borkowska jurorką ICCO Global Awards 2017

  PR 14.11.2017, przeczytano 804 razy

Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Public Dialog oraz Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations weszła do składu jury ICCO Global Awards 2017 – prestiżowego międzynarodowego konkursu branży PR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-borkowska-jurorka-icco-global-awards-2017,34475,artykul.html

Nagrody ICCO przyznawane są od 2015 roku za wybitne osiągnięcia i efektywność w zakresie działań PR. Zgłoszenia oceniane są przez elitarne grono praktyków z tej dziedziny. Tegoroczne nagrody zostaną rozdane w 15 kategoriach, do których będą należały między innymi: World’s Best PR Campaigns w zakresie CSR, B2B, Digital and New Media czy Non for Profit. Uroczysta gala podsumowująca konkurs, odbędzie się 29 listopada tego roku w Londynie. Organizatorem przedsięwzięcia jest The International Communications Consultancy Organisation, instytucja zrzeszająca stowarzyszenia branży PR z 55 krajów na całym świecie, do których należy ponad 2500 firm. Do zadań ICCO należy między innymi podnoszenie standardów jakości w działaniach PR i tworzenie przestrzeni wymiany wiedzy dotyczącej działań komunikacyjnych.

Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations na kadencję 2016-2018 i Wiceprezes agencji PR Public Dialog.

Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w PR
i  25 letnie pracy w mediach.

Specjalizuje się w PR produktowym i media relations. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym „Panorama” oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych oraz wykłady w Szkole Strategii Marki i na uczelniach wyższych: Collegium Civitas, Uniwersytecie Warszawskim z zakresu public relations.

Swoje doświadczenie zdobywała pracując GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”. Następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała pracując w kilku warszawskich agencjach PR, tworząc i realizując strategie komunikacyjne dla największych polskich spółek i międzynarodowych korporacji.
 
Od 2010 roku Managing Partner agencji Public Dialog, gdzie do tej pory współtworzyła i zarządzała ponad 100 projektami z zakresu PR.  Nadzorowane projekty zdobyły liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Złote Spinacze, Magellan Awards, Mercury Excellence Awards, POTY, SABRE i IPRA (finalists).

Źródło: Public Dialog

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

innogy Polska znalazła się w gronie tegorocznych laureatów XIII edycji konkursu Superbrands. W konkursie na najsilniejsze marki konsumenckie na polskim rynku, marka innogy otrzymała nagrodę w kategorii: Dla domu/dostawca energii
 Projekt Roku 17/18 - Pełna lista nagród!
Projekt Roku to pierwszy w Polsce konkurs projektowania graficznego, który wykracza poza ocenę estetyczną, poddając refleksji funkcje designu oraz odpowiedzialność społeczną twórców. Konkurs powołany do życia w 2010 corocznie (z wyjątkiem 2015–2016) analizuje najbardziej przełomowe realizacje twórców grafiki użytkowej w Polsce oraz promuje wartości bliskie Stowarzyszeniu...
Projekt komunikacji antykryzysowej i kryzysowej Credit Agricole zdobył dwie nagrody w konkursie Złote Spinacze 2018 - najważniejszym konkursie branży public relations w Polsce. Wyróżnienie to udowadnia, że bank z powodzeniem realizuje strategię, w której stawia klienta w centrum swoich działań.
Cztery statuetki w konkursie Creativity International Awards
Zespół Opus B Brand Design zdobył dwie złote statuetki za projekty Mickiewicz oraz Bee-Fee, natomiast srebrne trofea przyznano za koncepty Norr Sno i Horse Power.
Amundsen Photo Awards – znamy finalistów
Podróże są doskonałą inspiracją i potrafią zaskoczyć nawet najbardziej doświadczonych eksploratorów. Fotografia natomiast pozwala uchwycić te wyjątkowe momenty i przedstawić świat w sposób, w jaki widzi go autor. 12 grudnia, w Fortecy Kręgliccy odbyła się Gala Amundsen Photo Awards, podczas której wyłoniono autorów najlepszych fotografii w czterech wyjątkowych...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone