Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Public Dialog oraz Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations weszła do składu jury ICCO Global Awards 2017 – prestiżowego międzynarodowego konkursu branży PR.
Nagrody ICCO przyznawane są od 2015 roku za wybitne osiągnięcia i efektywność w zakresie działań PR. Zgłoszenia oceniane są przez elitarne grono praktyków z tej dziedziny. Tegoroczne nagrody zostaną rozdane w 15 kategoriach, do których będą należały między innymi: World’s Best PR Campaigns w zakresie CSR, B2B, Digital and New Media czy Non for Profit. Uroczysta gala podsumowująca konkurs, odbędzie się 29 listopada tego roku w Londynie. Organizatorem przedsięwzięcia jest The International Communications Consultancy Organisation, instytucja zrzeszająca stowarzyszenia branży PR z 55 krajów na całym świecie, do których należy ponad 2500 firm. Do zadań ICCO należy między innymi podnoszenie standardów jakości w działaniach PR i tworzenie przestrzeni wymiany wiedzy dotyczącej działań komunikacyjnych.
Karolina Borkowska, Wiceprezes Zarządu Związku Firm Public Relations na kadencję 2016-2018 i Wiceprezes agencji PR Public Dialog.
Absolwentka Instytutu Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja: Marketing Medialny i Public Relations). Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w PR
i 25 letnie pracy w mediach.
Specjalizuje się w PR produktowym i media relations. Bogate doświadczenie w budowaniu relacji z mediami i rozumieniu ich potrzeb, zawdzięcza pracy w TVP przy programie informacyjnym „Panorama” oraz w porannym programie „Pytanie na śniadanie”. Prowadzi także szkolenia w zakresie wystąpień publicznych oraz wykłady w Szkole Strategii Marki i na uczelniach wyższych: Collegium Civitas, Uniwersytecie Warszawskim z zakresu public relations.
Swoje doświadczenie zdobywała pracując GG Network S.A. – największej polskiej spółce oferującej nowoczesne rozwiązania komunikacyjne, telekomunikacyjne, projekty medialne oraz społecznościowe. Opracowała i wdrożyła ogólnopolską kampanię Policja z Gadu – Gadu „Stop przemocy w szkołach”. Następnie doświadczenie w obszarze komunikacji zdobywała pracując w kilku warszawskich agencjach PR, tworząc i realizując strategie komunikacyjne dla największych polskich spółek i międzynarodowych korporacji.
Od 2010 roku Managing Partner agencji Public Dialog, gdzie do tej pory współtworzyła i zarządzała ponad 100 projektami z zakresu PR. Nadzorowane projekty zdobyły liczne polskie i międzynarodowe nagrody w tym: Złote Spinacze, Magellan Awards, Mercury Excellence Awards, POTY, SABRE i IPRA (finalists).
Źródło: Public Dialog