logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Brzuszczyńska nowym klientem w Ahava PR

  PR 25.02.2021, przeczytano 348 razy

Do grona klientów agencji AHAVA PR dołączyła Karolina Brzuszczyńska, znana z mediów społecznościowych jako @way.of.blonde. Twórczyni internetowa może pochwalić się również licznymi osiągnięciami w sporcie czy udziałem w zeszłorocznej edycji Top Model, gdzie pojawiła się razem ze swoją narzeczoną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-brzuszczynska-nowym-klientem-w-ahava-pr,390361,artykul.html

Agencja odpowiedzialna jest za pełen management. W ramach managementu agencja ma pod swoją opieką również: Hannę Lis, Małgorzatę Domagalik, Matteo Brunetti czy Przemysława Klimę.

Po stronie agencji opiekę nad influencerką sprawuje Patryk Krajewski, Head of Digital oraz Agnieszka Oleszczyk, CEO AHAVA PR.

Strony nie informują na jaki okres została podpisana umowa. Współpraca rozpoczęła się w lutym.

Źródło: AHAVA PR Sp. z o.o.

www.ahavapr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764