logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Gontarz zasiliła szeregi Infinity Media

  PR 23.01.2019, przeczytano 544 razy

Wraz z początkiem roku do zespołu domu mediowego Infinity Media dołączyła Karolina Gontarz. Objęła stanowisko Media Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-gontarz-zasilila-szeregi-infinity-media,380913,artykul.html

Karolina jest doświadczoną specjalistką z obszaru planowania i zakupu mediów offline i online ze specjalizacją telewizyjną. Ukończyła Uniwersytet Warszawski na kierunku stosunki międzynarodowe oraz marketing internetowy w Szkole Głównej Handlowej.

Z branżą medialną jest związana od ponad ośmiu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczęła w firmie Maxus (obecnie Wavemaker), kolejno pracowała dla Zenith, Mindshare Polska i Dentsu Aegis Network.

W Infinity Media do jej zadań należy opracowywanie, nadzór oraz przygotowanie i realizacja strategii reklamowych klientów, które prowadzone są przez dedykowany zespół wchodzący w skład domu mediowego.

- Cieszymy się, że Karolina dołączyła do naszego zespołu. Jej wiedza i doświadczenie pozwolą nam wejść na jeszcze wyższy poziom działania. Jest do dla nas niezwykle cenne, szczególnie jeśli chodzi o utrzymanie jakości obsługi naszych klientów, rozwoju nowych możliwości, a także pozyskiwaniu nowych kontraktów – mówi Kamil Wojciechowski Prezes Zarządu Infinity Media.

Źródło: Infinity Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764