logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Kaja Gołuchowska nową redaktorką naczelną serwisu Ofeminin.pl

  PR 18.02.2022, przeczytano 595 razy

Karolina Kaja Gołuchowska z początkiem marca 2022 r. obejmie stanowisko redaktorki naczelnej Ofeminin. Zastąpi na tym stanowisku Martynę Wyrzykowską, która odeszła z firmy. W październiku 2021 r. nowo utworzone stanowisko head of business&product Ofeminin objęła Izabela Bielecka-Gnaś.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kaja-goluchowska-nowa-redaktorka-naczelna-serwisu-ofeminin.pl,394835,artykul.html

Jako redaktorka naczelna Ofeminin, Karolina Kaja Gołuchowska będzie odpowiedzialna za politykę redakcyjną serwisu, a także rozwijanie nowych formatów audio i wideo marki Ofeminin.

Nową szefową biznesu serwisów kobiecych została Izabela Bielecka-Gnaś, która z początkiem października 2021 r. rozpoczęła pracę w Ringier Axel Springer Polska.

– Ofeminin jest największym pod względem liczby użytkowników portalem, skierowanym do kobiet. Jesteśmy bardzo dumni z tego, jak się rozwija i jaką misję pełni w promowaniu ważnych dla kobiet wartości. Nowy zespół Ofeminin będzie kontynuował ten rozwój i wdrażał nowe, świeże pomysły. Ogromne doświadczenie i talent Izy pozwolą nam na dynamiczny rozwój biznesowy. A wspaniała kobieca redakcja z Kają na czele zapewni najlepszą jakość treści – mówi Martyna Majchrzak, dyrektor zarządzająca serwisów wertykalnych w Ringier Axel Springer Polska.

Jako redaktorka naczelna Ofeminin, Karolina Kaja Gołuchowska będzie podlegać bezpośrednio Izabeli Bieleckiej-Gnaś, która jako head of business&product Ofeminin jest odpowiedzialna za biznesowe i zasięgowe wyniki serwisu, planowanie i koordynację działań związanych z jego rozwojem oraz wdrażanie innowacyjnych projektów specjalnych.

Karolina Kaja Gołuchowska dołączyła do serwisu Ofeminin we wrześniu 2020 r. W październiku 2020 r. zaczęła pełnić obowiązki redaktorki naczelnej serwisu. Współtworzyła viralową i wielokrotnie nagradzaną akcję Ofeminin #NieCzekam107lat. Jest absolwentką Prawa oraz Stosunków Międzynarodowych ze specjalizacją amerykanistyczną na Uniwersytecie Warszawskim. Jest współzałożycielką grupy oraz programu mentoringowego „Dziewczyny-maszyny” wspierającej młode kobiety, które rozpoczynają swoją karierę w mediach. Wcześniej zdobywała doświadczenie pracując m.in. w Faktach TVN. Z Ringier Axel Springer Polska jest związana od 2019 r., kiedy stworzyła dla portalu projekt „Ciałolubność” z fotografiami własnego autorstwa. Wcześniej była odpowiedzialna także za stworzenie strategii social mediowej Ofeminin na Instagramie jako Content Managerka.

Izabela Bielecka-Gnaś jest absolwentką Wydziału Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej na Uniwersytecie Warszawskim. Od 14 lat związana z mediami kierowanymi do kobiet. Wieloletnia redaktor naczelna serwisu Polki.pl. Od 2016 w roli redaktor naczelnej Platformy Parentingowej Edipresse Polska przeprowadzała jej digtalizację. Jednocześnie, w charakterze Dyrektora Produktu opiekowała się serwisem Babyonline.pl i jego rebrandingiem. Od 2017 r. pełniła funkcję Dyrektor ds. Digital, Platformy Wydawniczej Parenting & Advisory (Polki.pl, Mamotoja.pl, Gotujmy.pl). W 2020 roku objęła stanowisko Head of Product and Content Business Unitu Parenting i Zdrowie w Time S.A. (grupa ZPR).

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764