logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Kałużna jako Associate Creative Director agencji VML

  PR 04.07.2014, przeczytano 1486 razy

Karolina Kałużna, dotychczas senior copywriter w warszawskim zespole agencji VML Poland, z początkiem lipca tego roku awansowała na stanowisko Associate Creative Directora.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kaluzna-jako-associate-creative-director-agencji-vml,22106,artykul.html

Karolina Kałużna związana jest z VML (wcześniej Heureka) od prawie 4 lat, w trakcie których obsługiwała kluczowych klientów agencji, m.in. Orange, Activia, Danone, Żywiec Zdrój. Przez najbliższe miesiące wraz z Dawidem Szczepaniakiem, Executive Creative Directorem, będzie odpowiedzialna za planowanie i wdrażanie procesu zmian w zespole kreatywnym warszawskiego oddziału agencji. Następnie przejmie w pełni samodzielne zarządzanie działem kreacji w Warszawie.

To ważna zmiana dla warszawskiego zespołu kreatywnego. Karolina jest z nami od kilku lat, ciężko zapracowała na ten awans, jest dobrym duchem zespołu, zna agencję na wskroś, buduje świetne relacje z klientami. Jednocześnie chciałbym bardzo podziękować Jarkowi Kubickiemu, który po krótkim, ale intensywnym okresie zarządzania kreacją w Warszawie zdecydował się na trochę inne wyzwania. Rozpoczął wiele wartościowych procesów, które będziemy kontynuować” - komentuje Dawid Szczepaniak odpowiedzialny zarówno za warszawski, jak i krakowski zespół kreatywny VML.

Źródło: VML Poland

vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Red is Bad, alkotubki, Palikot: największe kryzysy wizerunkowe 2024
Największy kryzys wizerunkowy 2024 roku w polskiej przestrzeni publicznej to zatrzymanie byłego Prezesa Rządowej Agencji Rezerw Strategicznych oraz twórcy marki „Rad is Bad”. W kategorii firm i organizacji niechlubne pierwsze miejsce zajął OLV w związku z kontrowersjami wokół obecności saszetek z alkoholem na sklepowych półkach, a wśród marek osobistych z największymi...
IAB HowTo: AI in action. Zastosowanie sztucznej inteligencji w marketingu
Digital marketing zdążył już polubić się z AI na dobre – personalizacja, automatyzacja, chatboty, to tylko część narzędzi rewolucjonizujących sposoby prowadzenia kampanii. Sztuczna inteligencja nie przestaje jednak rzucać marketerom wyzwań i budzić wątpliwości, szczególnie w czasie nowych regulacji związanych z postępującą ekspansją AI. Konferencja IAB HowTo...
Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż łączą siły
Mija już rok od kiedy marka Cukier Królewski i Fundacja Weź Pomóż uruchomiły 5 lodówek społecznych. Charakterystyczne zielono-czerwone jadłodzielnie działają w województwie dolnośląskim i opolskim. Teraz „Królewski” i wrocławska fundacja ponownie łączą siły, aby pomagać. Do 15 grudnia potrwa akcja „Obudź w sobie...
Raport This Year Next Year: GroupM o rynku reklamy 2025
GroupM (część WPP), w swoim cyklicznym raporcie „This Year Next Year”, podsumowującym mijający rok i prognozującym trendy na kolejny, opublikowało najnowsze prognozy dla światowych rynków reklamowych. Szacowana dynamika rynku reklamowego w 2024 roku to aż 9,5%, a dzięki temu jego wartość wzrosła w 2024 r. globalnie do ponad 1 biliona dolarów (i to licząc bez uwzględniania...
Woda opadła, psy zostały. Jak pomóc?
Nie udało nam się niczego uratować, z wyjątkiem naszych podopiecznych”. To głos schronisk, które ucierpiały najbardziej podczas powodzi. Potrzeby są ogromne, szczególnie w obliczu zimy, która jest najtrudniejszym czasem w roku dla bezdomnych zwierząt. Ruszyła akcja „Woda opadła, psy zostały.”. Pomóc można, wspierając zbiórkę na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764