logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Kucharska-Sieniła dołącza do Havas Media Group

  PR 03.03.2017, przeczytano 335 razy

Wraz z początkiem marca do zespołu marketingu w Havas Media Group dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła obejmując stanowisko Marketing Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kucharska-sienila-dolacza-do-havas-media-group,31668,artykul.html

Karolina Kucharska-Sieniła objęła stanowisko Marketing Managera w Havas Media Group, dołączając do zespołu kierowanego przez Annę Wodzyńską. Karolina swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w wydawnictwach Grüner+Jahr Polska (obecnie Grupa Burda), Stroer Media oraz Zwierciadło, a ostatnio w Fundacji DKMS. Karolina ma za sobą 14 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży B2B oraz B2C, odpowiadała za strategię, w tym komunikację marketingową ATL, BTL oraz projekty z zakresu CSR.

W Havas Media Group Karolina będzie całościowo odpowiadać za komunikację marketingową agencji mediowej. Do jej zadań będzie należeć m.in. organizacja cyklicznych wydarzeń HMG takich jak Havas Media Group Conference oraz spotkań związanych z działalnością 18 Havas Warsaw, jak również launch nowej jednostki Havas Story Plantation, zajmującej się komunikacją contentową. Karolina będzie podlegać Annie Wodzyńskiej, a raportować do niej będą Ewa Radzikowska i Ewelina Mucha.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyszukanie hasła w Google pochłania tyle dwutlenku węgla, co zagotowanie wody
Transmisja i oglądanie filmów online generuje 300 mln ton dwutlenku węgla rocznie. Wysyłanie dziesiątek wiadomości e-mail dziennie, szybkie dzwonienie na WhatsApp, przesyłanie zdjęć do chmury, oglądanie krótkiego klipu na YouTube to tylko część codziennego cyfrowego życia. Niewiele osób zdaje sobie jednak sprawę z tego, że odbija się to na całym środowisku. O ile np....
Największe firmy technologiczne zapłacą w UE podatek cyfrowy
– Giganci technologiczni, który działają w oparciu o cyfrowe modele biznesowe, monopolizują rynek. Prowadzą działalność, która wyklucza skutecznie pojawianie się innowacyjnych rozwiązań – podkreśla Katarzyna Królak-Wyszyńska, prezes Innovatika. Tylko w 2018 roku aż 60 firm z listy Fortune 500 nie płaciło podatków w USA. Raje podatkowe istnieją także w Unii...
W pierwszej połowie br. wydawcy prasowi, we współpracy z Kolporterem, zorganizowali ponad 570 różnego rodzaju akcji promocyjnych. Promowano zarówno nowe tytuły, jak i te będące już w sprzedaży.
Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764