logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Kucharska-Sieniła dołącza do Havas Media Group

  PR 03.03.2017, przeczytano 328 razy

Wraz z początkiem marca do zespołu marketingu w Havas Media Group dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła obejmując stanowisko Marketing Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kucharska-sienila-dolacza-do-havas-media-group,31668,artykul.html

Karolina Kucharska-Sieniła objęła stanowisko Marketing Managera w Havas Media Group, dołączając do zespołu kierowanego przez Annę Wodzyńską. Karolina swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w wydawnictwach Grüner+Jahr Polska (obecnie Grupa Burda), Stroer Media oraz Zwierciadło, a ostatnio w Fundacji DKMS. Karolina ma za sobą 14 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży B2B oraz B2C, odpowiadała za strategię, w tym komunikację marketingową ATL, BTL oraz projekty z zakresu CSR.

W Havas Media Group Karolina będzie całościowo odpowiadać za komunikację marketingową agencji mediowej. Do jej zadań będzie należeć m.in. organizacja cyklicznych wydarzeń HMG takich jak Havas Media Group Conference oraz spotkań związanych z działalnością 18 Havas Warsaw, jak również launch nowej jednostki Havas Story Plantation, zajmującej się komunikacją contentową. Karolina będzie podlegać Annie Wodzyńskiej, a raportować do niej będą Ewa Radzikowska i Ewelina Mucha.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wieczór wyborczy Wirtualnej Polski
Emisja wieczoru wyborczego rozpocznie się 26 maja o godz. 20:55 w Telewizji WP oraz na Stronie Głównej WP. Reporterzy na żywo zrelacjonują wydarzenia w sztabach, w studiu WP wystąpią komentatorzy. WP została także partnerem Latarnika Wyborczego, który umożliwia łatwe porównanie poglądów z deklaracjami komitetów wyborczych.
Nic tak nie rozpala masowej wyobraźni, jak wizja końca świata. Które apokaliptyczne przepowiednie się sprawdzą? Czy świadkami zagłady planety będzie już następne pokolenie? Czy i jak można się do tego przygotować? Słynący z interesujących dokumentów Zoom TV zaprezentuje swoim widzom kolejną nowość – program Jak skończy się świat?, który odpowie...
Więzienie za mema? Zaostrzenie art. 212 wstrzymane!
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce w górę
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy poziom od kiedy Meetrics...
Ströer z umową na obsługę citylightów przy Dworcu Centralnym w Warszawie
Ströer Media przejmuje obsługę reklamową prawie 140 nośników citylight, znajdujących się w przejściach podziemnych pomiędzy warszawskim Dworcem Centralnym, a Hotelem Marriott.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764