logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Kucharska-Sieniła dołącza do Havas Media Group

  PR 03.03.2017, przeczytano 578 razy

Wraz z początkiem marca do zespołu marketingu w Havas Media Group dołączyła Karolina Kucharska-Sieniła obejmując stanowisko Marketing Managera.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kucharska-sienila-dolacza-do-havas-media-group,31668,artykul.html

Karolina Kucharska-Sieniła objęła stanowisko Marketing Managera w Havas Media Group, dołączając do zespołu kierowanego przez Annę Wodzyńską. Karolina swoje doświadczenie zawodowe zdobywała w wydawnictwach Grüner+Jahr Polska (obecnie Grupa Burda), Stroer Media oraz Zwierciadło, a ostatnio w Fundacji DKMS. Karolina ma za sobą 14 lat doświadczenia w marketingu i sprzedaży B2B oraz B2C, odpowiadała za strategię, w tym komunikację marketingową ATL, BTL oraz projekty z zakresu CSR.

W Havas Media Group Karolina będzie całościowo odpowiadać za komunikację marketingową agencji mediowej. Do jej zadań będzie należeć m.in. organizacja cyklicznych wydarzeń HMG takich jak Havas Media Group Conference oraz spotkań związanych z działalnością 18 Havas Warsaw, jak również launch nowej jednostki Havas Story Plantation, zajmującej się komunikacją contentową. Karolina będzie podlegać Annie Wodzyńskiej, a raportować do niej będą Ewa Radzikowska i Ewelina Mucha.

Źródło: Havas Media Group

www.havasmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764