logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Kumor awansuje w Beeffective

  PR 26.10.2023, przeczytano 503 razy
ilustracja

Karolina Kumor, dotychczas Social Media Team Leader w agencji Beeffective, od października 2023 roku awansowała i objęła stanowisko Digital Marketing Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-kumor-awansuje-w-beeffective-,401867,artykul.html

Karolina odpowiedzialna będzie za dbanie o zadowolenie Klientów obsługiwanych przez agencję, a także marketing wewnętrzny Beeffective.

Beeffective jest agencją, która wie, co robi, by Klient nie musiał. Mierzymy wysoko, jeśli chodzi o efekty w prowadzonych projektach, a także cele, które stawiamy samym sobie - mówi Karolina Kumor - Moim zadaniem będzie m.in. realizacja celów, które wyznaczyliśmy w naszej strategii marketingowej. Jedno jest pewne, jeszcze wiele efektownych rzeczy przed nami i cieszę się, że mogę być tego częścią!

Karolina przez ostatnie lata buduje z nami nasz brand, powierzenie jej kolejnych ważnych zadań to następny krok we wspólnym rozwoju - dodaje Klaudia Chmielewska, Head of Social Media - We wrześniu przeszliśmy rebranding, pokazując żądło w komunikacji i synergię naszych kompetencji. Razem lecimy po więcej, także dla naszych Klientów!

Źródło: Beeffective

www.beeffective.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Andrzej Gomółka nowym Head of Growth Digital Verticals
Z początkiem września br. Andrzej Gomółka objął funkcję Head of Growth Digital Verticals. Będzie wspierał rozwój biznesowy marek digital verticals, ze szczególnym naciskiem na rozwój nowych linii biznesowych.
Agnieszka Prachniak, Zastępca Dyrektora ds. Programowych TVP Sport
Z początkiem września br. Agnieszka Prachniak objęła funkcję Zastępcy Dyrektora ds. Programowych w TVP Sport. Odpowiada za kształtowanie oferty programowej kanału i kontynuuje pracę nad rozwojem treści sportowych TVP w internecie.
Zmiany w dziale kreacji 180heartbeats + Jung von Matt
Zespół, którym od sierpnia zeszłego roku kieruje Adam Smereczyński wzbogacił się o nowych członków. Do agencji dołączyły dwa nowe teamy kreatywne, a dwie osoby awansowały.
Tomasz Ramza tymczasowym prezesem Grupy RMF
Kazimierz Gródek i  Tadeusz Sołtys zdecydowali o swoim odejściu z zarządu Grupy RMF obejmując jednocześnie w niej role doradcze. Tomasz Ramza obejmuje funkcję tymczasowego Prezesa ( CEO) Grupy RMF
Nowa Dyrektor Sprzedaży i Marketingu w Radiu Nowy Świat
Od września 2024 roku stanowisko Dyrektorki Sprzedaży i Marketingu objęła Marta Jończyk, która tym samym zastąpiła Sławomira Gołębiowskiego, pełniącego do końca sierpnia funkcję członka Zarządu oraz Dyrektora Marketingu i Sponsoringu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764