logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Leguła-Leszczyńska awansuje w Mindshare Polska

  PR 22.05.2024, przeczytano 421 razy
ilustracja

Karolina Leguła-Leszczyńska objęła rolę Cluster Category Lead’a w obszarze planowania strategicznego na region CEE. Odpowiada za pracę dla jednej z największych na świecie firm FMCG.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-legula-leszczynska-awansuje-w-mindshare-polska,404316,artykul.html

Do zespołu Mindshare Polska dołączyła w listopadzie 2023 roku obejmując stanowisko Strategy, Business Development. Do jej zadań należało m.in.: dostarczanie strategii mediowych dla klientów agencji, prowadzenie warsztatów strategicznych z zakresu analizy konsumenckiej i mediowej oraz ścisła współpraca z zespołami klienta w zakresie planowania kampanii zarówno internetowych jak i offline. Od kwietnia 2024 poszerzyła zakres swoich obowiązków w ramach struktury Open Mind, gdzie odpowiada za obsługę jednego z największych na świecie klientów z branży FMCG.

– Dołączenie Karoliny to kolejne poważne wzmocnienie naszego zespołu. Jej ogromne doświadczenie w branży zapewnia holistyczne spojrzenie na komunikację, bezcenne przy pracy dla wielkich, globalnych marek – komentuje Adrian Kawecki, CEO w Mindshare Polska.

Leguła-Leszczyńska ma ponad 25-letnie doświadczenie w obszarze mediów i marketingu. Karierę rozpoczęła w 1995 roku dołączając do McCann Erickson, gdzie przez 5 lat jako Media Group Head odpowiadała za planowanie i kupowanie mediów dla takich marek jak: L’Oreal, Hochland, Polpharma czy Coca Cola. Przez kolejne 17 lat, początkowo jako Group Account Director, a później jako Marketing & New Business Development Director w Universal McCann rozwijała swoje kompetencje w obszarze planowania strategicznego, mediów i marketingu współpracując m.in. z Microsoft, Allegro, Hasbro, Bakoma, GSK, General Motors, Aviva.

W latach 2019-2023 zdobywała doświadczenie marketingowe po stronie marek: Runmageddon jako Marketing Director, a następnie odpowiadając za obszar Brand Management w Oferteo S.A. Współpracuje również z OFF Festival, gdzie odpowiada za kampanie reklamowe i patronaty mediowe. Posiada doświadczenie w roli audytora mediowego w ramach własnej działalności gospodarczej, CERCO.

Źródło: Mindshare Polska

Dodatkowe informacje:

Mindshare Polska jest oddziałem globalnego domu mediowego Mindshare, z siedzibą w Londynie. O najwyższą jakość usług dla klientów dba zespół specjalistów, odpowiedzialnych za planowanie i zakup komunikacji 360, consulting mediowy, strategie komunikacyjno-mediowe, transformacje digitalowe, e-commerce, badania ilościowe i jakościowe. Mindshare Polska współtworzy też GroupM, największą na świecie strukturę negocjacyjną, zwiększając tym samym przewagę konkurencyjną i korzyści dla swoich klientów na polskim rynku.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bartłomiej Chmiel dołącza do Open Mobi
Z początkiem kwietnia br., Bartłomiej Chmiel dołączył do agencji digitalowej Open Mobi. Na stanowisku Account Managera będzie odpowiadał za obszar pozyskiwania Klientów z branży e-commerce.
 Zmiany w zarządzie AMS
1 lipca br. do zarządu AMS dołącza Grażyna Gołębiowska, wieloletnia menadżerka firmy. Będzie odpowiedzialna za obszar marketingu, sprzedaży i badań. Małgorzata Augustyniak, dotychczasowa wiceprezeska, pozostaje w strukturach Grupy na stanowisku doradczyni zarządu ds. CSR.
Marcin Arkuszewski Client Partnerem w dentsu X
Z początkiem czerwca do zespołu agencji mediowej dentsu X (dentsu Polska) dołączył Marcin Arkuszewski i objął stanowisko Client Partnera. Arkuszewski wraz z klilkunastoosobowym zespołem odpowiada za kompleksową obsługę klientów Santander Bank Polska i Generali. Raportuje bezpośrednio do Nicolette Senye, Media Practice Lead w dentsu Polska.
Awanse w Kinesso
Karolina Kusy i Stanisław Chmielarz objęli nowe role w KINESSO, agencji performance marketingu należącej do grupy IPG Mediabrands.
First aid communication team rozbudowuje kompetencje
Do zespołu first aid communication team dołączyła Daria Soroka, która w ostatnich latach intensywnie rozwijała kompetencje w energetyce prowadząc komunikację korporacyjną dla producenta energii odnawialnej. Posiada również ponad 10-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii promocyjnych na rzecz projektów kulturalnych. Soroka obejmie stanowisko senior...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764