logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Limanówka obejmuje stanowisko w Walk PR

  PR 11.08.2021, przeczytano 470 razy
ilustracjastrzałka

Karolina Limanówka dołączyła do agencji Walk PR na stanowisko Senior Account Executive w dziale komunikacji brandowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-limanowka-obejmuje-stanowisko-w-walk-pr,392604,artykul.html

Limanówka będzie odpowiedzialna za client service dla klientów z branży FMCG.

– Cieszymy się, że do naszego pionu brandowego dołączyła ekspertka komunikacji z fantastycznym doświadczeniem zdobytym dzięki współpracy z czołowymi markami na polskim rynku. Wierzymy, że Karolina będzie integralną częścią zespołu, cenioną przez klientów i współpracowników – mówi Kinga Strawińska, członkini zarządu Walk PR.

Karolina Limanówka związana jest z branżą PR od 4 lat. Swoją przygodę rozpoczęła, zakładając Stowarzyszenie PR ON, w ramach którego m.in. współorganizowała ogólnopolską konferencję „Włącz się na PR” w Krakowie. W 2018 roku dołączyła do zespołu 24/7Communication, gdzie realizowała projekty w obszarze PR produktowego oraz korporacyjnego. Prowadziła działania w zakresie komunikacji zewnętrznej, media relations oraz Influencer Marketingu. Pracowała dla klientów z branży wnętrzarskiej, turystycznej oraz FMCG.

Źródło: Walk PR

www.walk.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764