logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Lopata dołącza do Fantasyexpo

  PR 01.02.2021, przeczytano 173 razy
ilustracja

Do agencji gamingowej Fantasyexpo dołącza Karolina Lopata, która stanie na czele nowo powstałego działu jako Creative & Strategy Manager.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-lopata-dolacza-do-fantasyexpo,390025,artykul.html

Karolina dołączyła do Fantasyexpo na samodzielne stanowisko Creative & Strategy Manager tworząc od podstaw nowy dział agencji, którego zadaniem będzie strategiczne doradztwo partnerom biznesowym oraz tworzenie kreatywnych rozwiązań, które mają łączyć marki ze światem gamingu. Zadba też o rozwój działu powiększając rodzinę Fantasyexpo o kolejne kreatywne głowy. Jej nieszablonowe podejście i merytoryczny wkład naszych specjalistów pozwolą wejść na kolejny level realizacji.

Koncepcje kreatywne, kompleksowe prowadzenie klientów i reżyserowanie wydarzeń to tylko część doświadczenia jakim może pochwalić się Karolina.Do tej pory współpracowała z takimi markami jak Facebook, Huawei, Orlen czy Ekstraklasa realizując ich plany marketingowe w ponad 12 państwach CEE.

Idąc o krok dalej i bazując na już oswojonym z gamingiem społeczeństwie dział strategiczno-kreatywny Fantasyexpo ma być powiewem świeżości i nieszablonowego myślenia o esporcie. Właśnie dlatego chcąc udowodnić, że hasło First Choice in Gaming to nie tylko słowa, staramy się codziennie szukać nowych rozwiązań i myśleć o gamingu i esporcie globalnie - dodaje Krzysztof Stypułkowski, Co-Founder, Fantasyexpo

Źródło: Fantasyexpo sp. z o.o.

www.fantasyexpo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejni Top dostawcy i dodatkowa przestrzeń targowa – Festiwaldruku.pl rośnie w siłę
EPSON, GRAFMASZ oraz MBR – kolejne firmy powiększają grono wystawców wrześniowych targów, z niecierpliwością czekając na możliwość zaprezentowania swojej oferty. Co więcej, organizator powiększył przestrzeń targową o kolejne 1200 m2 – to odpowiedź na rosnące zainteresowanie targami.
W ciągu roku pandemia uwypukliła 3 nowe kategorie konsumentów
Najnowsze badanie preferencji konsumenckich pokazuje, że jedna czwarta z nas jest rozważna i pragmatyczna. Chce nabywać jak najtaniej markowe produkty. Z kolei prawie jedna piąta to zakupowi entuzjaści, podatni na opinie influencerów. Kolejne dwie kategorie – shopperzy z przymusu i cenoholicy – są tak samo popularne. Jedną cechuje niechęć do kupowania, a drugą – koncentracja...
Hibrands dla limitowanej wersji płatków Nestlé
Truskawki ze śmietaną? To zdrowe i pożywne połączenie lubi prawie każdy. Gdy marka Nestlé postanowiła dodać do niego płatki kukurydziane, naszym zadaniem było przygotowanie identyfikacji graficznej oddającej obietnicę pysznego, letniego śniadania.
Agencja PZL i Timecode Film Production dla oleju Kujawski 3 ziarna
W telewizji trwa emisja billboardów sponsorskich oleju Kujawskiego 3 ziarna (ZT „Kruszwica” S.A.). Koncepcja materiału opracowana została przez Agencję PZL i zrealizowana przez dom produkcyjny Timecode Film Production.
Tomasz Karolak w kampanii wizerunkowej Sunday Polska
Jeden z liderów instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na polskim rynku, firma Sunday Polska, startuje z kampanią wizerunkową pod hasłem: „Sunday daje moc! Moc prądu ze słońca.” z udziałem Tomasza Karolaka. Komunikacja 360° zaplanowana jest na 17 tygodni i obejmie m.in. spoty telewizyjne, kampanię w prasie, Internecie oraz na platformach VOD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764