logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos i Vienio w edukacyjnej kampanii „Trzeźwo Myślę”

  PR 11.06.2019, przeczytano 298 razy

Carlsberg Polska rusza z trzecią edycją kampanii edukacyjnej nt. odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu. W tym roku kampanię wspierają niezwykłe osoby ze świata motoryzacji, sportu i muzyki. Karolina Pilarczyk, Kasia Bigos oraz Vienio opowiadają o swoim podejściu do  alkoholu w filmikach edukacyjnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-pilarczyk%2C-kasia-bigos-i-vienio--w-edukacyjnej-kampanii-_trzezwo-mysle_,382848,artykul.html

Trzeźwo myślę, więc jestem

Nazwa kampanii „Trzeźwo myślę” oznacza zarówno odpowiedzialne myślenie, jeśli chodzi o konsumpcję alkoholu, jak również - podejście do życia, odpowiedzialność za siebie i innych.  Carlsberg Polska przekonuje, że umiejętność racjonalnego myślenia pomaga zachować kontrolę nad życiem, również w sytuacjach związanych ze  spożywaniem alkoholu. Dzięki takiemu podejściu można pełniej odkrywać świat i czerpać z życia więcej przyjemności i radości. Kampania promuje też przyjmowanie odpowiedzialnej i asertywnej postawy w kontekście picia alkoholu, w zależności od okoliczności i sytuacji, w tym odmowy jego spożywania. Podejmuje też ważny temat odpowiedzialności za siebie i innych.

- Kampania realizuje jeden z celów naszej strategii zrównoważonego rozwoju, czyli „Zero nieodpowiedzialnej konsumpcji”. Chcemy edukować konsumentów  w lekki, pozbawiony moralizatorstwa sposób, tak by sprowokować ich do podejmowania świadomych wyborów na co dzień, nie tylko w zakresie konsumpcji alkoholu, ale również w innych sytuacjach życiowych – mówi Jagoda Jastrzębska, kierownik ds. rozwoju odpowiedzialnego biznesu w Carlsberg Polska.

Trzeźwe myślenie to podstawa

Twarzami kampanii „Trzeźwo myślę” są Karolina Pilarczyk – pierwsza  polska drifterka, podwójna Mistrzyni Europy w drifcie, Kasia Bigos – znana trenerka fitness, mistrzyni Polski i Europy w pole sport w kategorii duety i młoda mama, oraz Vienio – warszawski raper i kucharz znany z ognistego temperamentu i własnego zdania na każdy temat.

- Dobór ambasadorów kampanii jest nieprzypadkowy. Każdy z osobna jest prawdziwym indywiduum, a jednocześnie wszystkich łączy świadome podejście do spożycia alkoholu i mądrość życiowa. Zależało nam na postaciach z krwi i kości, a przy tym pielęgnujących takie wartości jak bliskość, rodzina, zdrowie i wiara w swoje przekonania  - mówi Jagoda Jastrzębska.

Punktem wyjścia do rozmów z ambasadorami były wyniki badania „Kocham Życie – Trzeźwo Myślę”, przeprowadzonego w 2018 roku przez Carlsberg Polska. Pod uwagę wzięto wtedy takie obszary jak: znaczenie „trzeźwego myślenia” w życiu,  zmiany w postawach społecznych dot. alkoholu np. coraz większy brak akceptacji prowadzenia samochodów po alkoholu i asertywność w odmawianiu.

- W byciu matką trzeźwe myślenie pomaga zachować zdrowy rozsądek i uniknąć niepotrzebnych nerwów w sytuacjach kryzysowych. Nie jest łatwo połączyć opiekę nad dzieckiem i pracę zawodową, ale siła tkwi w spokoju. Odpowiedzialność za dziecko przestawia priorytety – mówi Kasia Bigos.  

W badaniach spytano konsumentów również o sytuacje, w których kategorycznie nie powinno się spożywać alkoholu, takie jak prowadzenie pojazdów,  ciąża i opieka nad dziećmi.

- Drift jest jak taniec, ale by opanować jego trudną technikę głowa musi być czysta, a myśli niezmącone. Szybka jazda wymaga 100% koncentracji i wystarczy chwila nieuwagi, by sytuacja wymknęła się spod kontroli. Podobnie jest z alkoholem, dlatego pić trzeba z głową. I nigdy nie siadać po nim za kółkiem. Jeździe po alkoholu mówimy kategorycznie NIE – mówi Karolina Pilarczyk.

Wywiady z influencerami będzie można obejrzeć w serwisach Agory na kanałach SoMe: Haps.pl, Moto.pl i MyFitness.pl oraz na kanałach SoMe ambasadorów i Carlsberg Polska.

Carlsberg Polska na rzecz odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu

Carlsberg Polska od lat promuje odpowiedzialne spożywanie alkoholu wśród konsumentów. Kampania społeczna „Trzeźwo myślę” wystartowała w 2017 roku, jako program w ramach  strategii zrównoważonego rozwoju Grupy Carlsberg pod nazwą Together Towards Zero. Według jej założeń Carlsberg planuje do 2030 r.  osiągnąć zero śladu węglowego, zero marnowania wody, w tym m.in. poprzez obniżenie o połowę zużycia wody w browarach, zredukować do zera liczbę wypadków w swoich browarach na świecie, a także osiągnąć zero nieodpowiedzialnej konsumpcji alkoholu m.in. poprzez zapewnienie konsumentom  możliwości wyboru bezalkoholowych wariantów piw, jednocześnie aktywnie promując odpowiedzialną konsumpcję alkoholu i umieszczając symbole odpowiedzialnościowe na  opakowaniach i w komunikacji marek z konsumentem.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

B-life Botanicals z niecodzienną kampanią outdoorową
W czerwcu ruszyła kampania outdoorowa nowych warzonych napojów B-Life Botanicals. Na nośnikach reklamowych można zobaczyć niecodzienne elementy 3D – puszki i liście. Kampania realizowana jest między innymi na nośnikach Cityboard Media.
„Żubr zaprasza na Podlasie” w nowej kampanii marki
Tym razem nie strażnik Puszczy i opiekun jej mieszkańców, ale gospodarz i przewodnik – w taką rolę wciela się Żubr w najnowszym spocie „Żubr zaprasza na Podlasie”. Marka prezentuje walory swojego macierzystego regionu, chcąc odwdzięczyć mu się w ten sposób i zachęcić do przyjazdu turystów.
Mrożone Danonki w letniej kampanii
Marka Danonki rusza z nową kampanią, która łączy promowanie mrożenia Danonków jako sposobu na letni przysmak dla dzieci z edukacyjnym tematem przewodnim - poznawaniem zwierząt zmieniających barwy. Oczywiście w towarzystwie Danonka, sympatycznego bohatera marki oraz z zapasem Danonków – teraz z nowymi patyczkami zmieniającymi kolor.
PR-owcy dla NGO - Społeczna Pomoc Komunikacyjna pod patronatem PSPR
Polskie Stowarzyszenie Public Relations objęło patronatem Społeczną Pomoc Komunikacyjną – akcję skierowaną do organizacji społecznych i profesjonalistów komunikacji. W ramach burz mózgów organizowanych przez SPK specjalistki i specjaliści PR pomagają NGO-som w pokonywaniu komunikacyjnych wyzwań. Inicjatorem akcji jest Fundacja Głośniej.
Oknoplast rusza z kampanią reklamową okna Prismatic
OKNOPLAST rozpoczyna kampanię telewizyjną i digitalową dotyczącą swojej tegorocznej premiery rynkowej – okna PRISMATIC. Stworzone na potrzeby akcji reklamowej spoty widzowie mogą zobaczyć już od 17 czerwca. Zapowiadają one wprowadzenie produktu, który w ofercie firmy pojawi się już niebawem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764