logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Remiszewska i Emilia Maj wzmacniają grono managerów agencji 24/7Communication

  PR 06.05.2021, przeczytano 361 razy
ilustracja

W kwietniu br. agencja 24/7Communication powiększyła swoje grono managerów. Karolina Remiszewska i Emilia Maj, to doświadczone specjalistki, które dołączyły do Praktyki Retail and E-commerce oraz Dóbr Konsumenckich. Odpowiadają za kierowanie zespołami, tworzenie i realizację strategii, doradztwo, a także rozbudowę portfolio klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-remiszewska-i-emilia-maj-wzmacniaja-grono-managerow-agencji-24-7communication,391342,artykul.html

Karolina Remiszewska związana jest z branżą PR od 11 lat. Realizowała projekty w obszarze PR produktowego oraz korporacyjnego, a także kampanie wizerunkowe i edukacyjno-informacyjne na rynku polskim, łotewskim oraz słowackim.  Pracowała dla klientów, z branży Retail jak min.: Netto Polska (Salling Group). W 24/7Communication Karolina kieruje działaniami dla Klientów e-commerce, e-retail i sieci handlowych.

Emilia Maj pracuje w branży PR od blisko 10 lat. Zajmowała się zarówno komunikacją korporacyjną, jak i produktową dla polskich i zagranicznych klientów, W agencji 24/7Communication odpowiada za działania dla Klientów z branży FCMG.

ilustracjastrzałka

- Nowe managerki wspierają zespoły swoją wiedzą i ekspertyzą, dzięki czemu możemy tworzyć i rekomendować naszym klientom najlepsze działania. Karolina i Emilia posiadają wieloletnie doświadczenie w branży Retail i FMCG, co wzmocniło jeszcze bardziej nasze kompetencje w tym obszarze. Dołączyły do nas nie tylko świetne specjalistki, ale także otwarte i już od pierwszych dni mocno zaangażowane kobiety – a to nas bardzo cieszy, bo właśnie tacy ludzie tworzą agencję 24/7Communication – mówi Agata Zeman, dyrektor zarządzająca 24/7Communication.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Młodzi sportowcy w lifestyle’owej kampanii marki New Balance
Do grona ambasadorów New Balance dołączyli kolejni młodzi obiecujący lekkoatleci: średniodystansowiec Kacper Lewalski oraz sprinter Patryk Grzegorzewicz. Wraz z innym ambasadorem, Krzysztofem Różnickim, zostali twarzami jesiennej kampanii New Balance.
Oknoplast wdraża zupełnie nowy wymiar komunikacji
Pozycja lidera w branży okiennej to nie tylko zapewnianie produktów najwyższej jakości, bezpiecznych, zgodnych z aktualnymi trendami i o wysokim poziomie designu. Pionierzy rynku skupiają się przede wszystkim na preferencjach swoich odbiorców, dla których produkty okienne są często czymś więcej, niż koniecznym dopełnieniem fasady. Nowa kampania OKNOPLAST jest...
Launch najnowszej gry Vile Monarch
14 października do sprzedaży trafił najnowszy produkt wypuszczony na rynek globalny przez game developera Vile Monarch. W grze fabularnej Growing Up gracz kieruje życiem postaci od dzieciństwa po dorosłość. Wyspecjalizowana w gaming marketingu Next Level Agency odpowiadała za strategię i realizację komunikacji (Discord, Twitter, Facebook).
Jak mierzymy content marketing?
Stowarzyszenie Content Marketing Polska sprawdziło, jak marketerzy w Polsce analizują treści i na jakie wskaźniki zwracają uwagę. Oto, co uwzględniają oni przy ocenie działań contentmarketingowych.
Jak donosi najnowsza analiza stowarzyszeń Ecommerce Europe oraz EuroCommerce – 2021 European E-commerce Report rynek sprzedaży online na Starym Kontynencie osiągnął 757 mld euro, co stanowi 10% wzrost względem poprzedniej edycji raportu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764