logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karolina Remiszewska i Emilia Maj wzmacniają grono managerów agencji 24/7Communication

  PR 06.05.2021, przeczytano 312 razy
ilustracja

W kwietniu br. agencja 24/7Communication powiększyła swoje grono managerów. Karolina Remiszewska i Emilia Maj, to doświadczone specjalistki, które dołączyły do Praktyki Retail and E-commerce oraz Dóbr Konsumenckich. Odpowiadają za kierowanie zespołami, tworzenie i realizację strategii, doradztwo, a także rozbudowę portfolio klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karolina-remiszewska-i-emilia-maj-wzmacniaja-grono-managerow-agencji-24-7communication,391342,artykul.html

Karolina Remiszewska związana jest z branżą PR od 11 lat. Realizowała projekty w obszarze PR produktowego oraz korporacyjnego, a także kampanie wizerunkowe i edukacyjno-informacyjne na rynku polskim, łotewskim oraz słowackim.  Pracowała dla klientów, z branży Retail jak min.: Netto Polska (Salling Group). W 24/7Communication Karolina kieruje działaniami dla Klientów e-commerce, e-retail i sieci handlowych.

Emilia Maj pracuje w branży PR od blisko 10 lat. Zajmowała się zarówno komunikacją korporacyjną, jak i produktową dla polskich i zagranicznych klientów, W agencji 24/7Communication odpowiada za działania dla Klientów z branży FCMG.

ilustracjastrzałka

- Nowe managerki wspierają zespoły swoją wiedzą i ekspertyzą, dzięki czemu możemy tworzyć i rekomendować naszym klientom najlepsze działania. Karolina i Emilia posiadają wieloletnie doświadczenie w branży Retail i FMCG, co wzmocniło jeszcze bardziej nasze kompetencje w tym obszarze. Dołączyły do nas nie tylko świetne specjalistki, ale także otwarte i już od pierwszych dni mocno zaangażowane kobiety – a to nas bardzo cieszy, bo właśnie tacy ludzie tworzą agencję 24/7Communication – mówi Agata Zeman, dyrektor zarządzająca 24/7Communication.

Źródło: 24/7Communication

www.247.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wyjazdowe stroje Manchesteru City na sezon 2021/2022
PUMA zaprezentowała dziś komplet wyjazdowy Manchesteru City na sezon 2021/22. Stroje zostały wyprodukowane w specjalnym procesie produkcyjnym, ograniczającym wykorzystanie wody Dope Dye, aby zwrócić uwagę na problem nadmiernego jej zużywania. Stworzone w ten sposób koszulki, stanowią hołd dla globalnej inicjatywy charytatywnej klubu, Cityzens Giving, która...
Dan Cake stworzył mural oczyszczający powietrze
Ma moc 170 drzew i można na nim odszukać charakterystyczne dla regionu miejsca oraz detale związane ze sportowymi i proekologicznymi aktywnościami.  Mowa o muralu, który z końcem lipca powstał w Chrzanowie w wyniku współpracy firmy Dan Cake Polonia z Miastem Chrzanów oraz Towarzystwem Budownictwa Społecznego w Chrzanowie.
Grzegorz Kłusek awansuje w Dziadku do orzechów
Grzegorz Kłusek, do tej pory New Business Manager w agencji Dziadek do orzechów, awansował na stanowisko Head of New Business.
Valkea Media przygotowała premierowe wydanie cyfrowego „Magazynu Bonarka”
Inspiracje modowe, wiele praktycznych porad dotyczących zdrowia i urody oraz promocje i kupony rabatowe, a wszystko to w oryginalnej stylizacji retro nawiązującej do gamingu z lat 80. Tak wygląda najnowsze wydanie interaktywnego magazynu przygotowanego dla klientów krakowskiego Centrum Handlowego Bonarka. Czytelnicy mają też możliwość zagrania w grę online, w której...
Wielki finał programu Przygotujmy Lepszy Świat
Około 83 mln litrów wody i 677 tys. kg CO2 - tyle zaoszczędzili uczniowie z polskich szkół, przygotowując blisko 85 tys. roślinnych posiłków w ramach ogólnopolskiego programu edukacyjnego PrzyGotujmy Lepszy Świat. Do udziału w kampanii, organizowanej przez markę Knorr we współpracy z ProVeg, zarejestrowało się ponad 1000 szkół z całej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764