logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karta Banku Pocztowego „Najładniejszą polską kartą 2017”

  PR 13.12.2017, przeczytano 1160 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2017 roku” głosami publiczności i obserwatorów rynku otrzymała karta Banku Pocztowego – pierwsza wydana wspólnie z Pocztą Polską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karta-banku-pocztowego-_najladniejsza-polska-karta-2017_,34855,artykul.html

Wyniki konkursu na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”, w którym 1. miejsce zajęła karta Banku Pocztowego, ogłoszone zostały 12 grudnia 2017 roku podczas Polskiej Gali Digital Payments - spotkania środowiska osób i firm związanych z polskim rynkiem kartowym, towarzyszącego Konferencji Central European Digital Payments.

- Jest mi niezmiernie miło, że karta Banku Pocztowego spotkała się z tak dużym uznaniem i  została wybrana Najładniejszą Polską Kartą 2017 r. To dla nas tym bardziej cenna nagroda, że jest to pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Widnieją na nie niej logotypy obu firm, co jest podkreśleniem naszego strategicznego partnerstwa i woli wspólnej realizacji Strategii rozwoju bankowości pocztowej – powiedział Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Banku Pocztowego odbierając nagrodę.

Zwycięska karta MasterCard to biało-czerwona, jedyna chyba na polskim rynku karta płatnicza w barwach narodowych, ze wznoszącymi się gołębiami, łącząca w swoim przekazie tradycję i nowoczesność polskich instytucji: Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Dostępna w ofercie od maja br. pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – w przypadku ponad 70 proc. rachunków otwieranych w Banku od momentu jej wprowadzenia do oferty, klienci decydowali się także na kartę do konta.

Karta do konta Banku Pocztowego, dzięki usłudze Cash Back, pozwala bezpłatnie wypłacać gotówkę podczas zakupów w placówce pocztowej, kasie sklepu lub na stacji benzynowej.

Dodatkową zachętę stanowi Program Poczta Pełna Korzyści, pozwalający na uzyskanie do 600 zł zwrotu na konto w Banku Pocztowym rocznie za korzystanie z karty do konta. Jest to możliwe dzięki 2 programom, które Klienci Banku Pocztowego mogą ze sobą łączyć. W ramach Programu „Same Korzyści na konto wraca 5% kwoty płatności dokonanych kartą do konta (do 20 zł miesięcznie) za zakupy w punktach należących do wybranej kategorii: zdrowie, kultura lub sport i rekreacja. Dzięki Programowi „Pocztowe korzyści” opłacając rachunki lub płacąc kartą za zakupy w Placówkach Poczty Polskiej, 10% wydatków wraca na konto (do 30 zł miesięcznie). To 3. najwyższy moneyback dostępny na rynku według wrześniowego rankingu eksperckiego Bankier.pl.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.bankpocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Barwy narodowe mają znaczenie przy używaniu karty wydanej przez ZAGRANICZNĄ instytucję?

avatar użytkownika
,

Kartę wydała Poczta Polska i Bank Pocztowy, MasterCard ją obsługuje.  

,

Ach... czyli jeśli kupię w polskim sklepie chińskie buty, to one przez polskość sklepu stają się polskie?
Doprawdy zacnie pomyślane.
  

avatar użytkownika
,

Myślisz że pieniądze na kartach MasterCard pochodzą od MasterCard?  

,

Ach... czyli jeśli do chińskiego portfela włożę polskie pieniądze, to portfel magicznie się stanie polski.
Nieźle...

Z czym tak jeszcze można zrobić?
  

avatar użytkownika
,

W takim razie z kart powinny zniknąć wszelkie elementy identyfikujące instytucje i firmy które je wydają i dostarczają obsługiwanych za pośrednictwem kart usług finansowych - własna grafika, logotypy banków i instytucji finansowych. Zgodnie z Twoją logiką powinno zostać jedynie logo MasterCard. Z jakichś powodów wydawcy kart uważają inaczej. Znowu spisek!  

,

Nie. Nie powinny znikać.
Ale można być ostrożnym w przypisywaniu im narodowości.
  

avatar użytkownika
,

A dlaczego firmowość można, a narodowość, którą niektóre instytucje mogą słusznie traktować jako element tradycyjnie przypisany do ich wizerunku - już nie?  

,

Firmowość jest oczywista, narodowość niekoniecznie.  

avatar użytkownika
,

A co ma do tego "oczywistość"? Co to za kryterium w sytuacji gdy operatorem karty jest podmiot zewnętrzny - i w sensie "firmowym" i "narodowym"?  

,

Operator daje kartę i system. W zamian umieszcza swoje logo, które jednoznacznie identyfikuje kartę i jej możliwości.
To są oczywistości.
  

avatar użytkownika
,

Tyle że pozostają bez związku z kwestią oznakowania karty elementami identyfikacji instytucji, która ją wydała.  

,

Jednoznacznie identyfikują kartę i uniemożliwiają jej unarodowienie.
To wystarczy.
  

avatar użytkownika
,

Uniemożliwiają "unarodowienie"? W jaki sposób uniemożliwiają? Przecież właśnie protestujesz przeciwko "unaradawianiu" karty Banku Pocztowego, które przeprowadzono mimo umieszczenia logo operatora?  

,

Dokładnie tak. Logo zagranicznego wydawcy i operatora karty skutecznie uniemożliwia jej unarodowienie czyli pisanie o polskiej karcie płatniczej.
Nie jest polska. End of story.
  

avatar użytkownika
,

A co toi znaczy "polska"?  

,

To Ty forsujesz narodowość karty, więc chyba wiesz co forsujesz.  

avatar użytkownika
,

Przecież to Ty wprowadziłeś to kuriozalne pojęcie i starasz się z nim dzielnie rozprawić, ku osłupieniu redakcji...  

,

Kuriozalne pojęcie pojawiło się W TYTULE artykułu.
A potem jeszcze w treści.


Tyle tytułem sprostowania.
  

avatar użytkownika
,

Osłupienie stopniowo narasta...  

,

Może czytaj, ze zrozumieniem, treści, które publikujesz?
To na początek.

W drugim kroku zacznij je selekcjonować.
  

avatar użytkownika
,

Strach pomyśleć co zalecisz w trzecim...  

,

To Ty myślisz?
Po treści komentarzy nie domyśliłbym się.
  

Najnowsze w tym dziale

Konkurs Zainspirowani Japonią po raz dziewiąty
Po raz dziewiąty firma Alstor dystrybutor marki EIZO i WACOM ogłasza nabór prac do konkursu „Zainspirowani Japonią”.
Dirk Aarts, Managing Partner 24/7Communication, jako jedyny z Polski został powołany do jury SABRE Awards EMEA 2019.
Pierwsza edycja konkursu Krosno Young D'signers
W tym roku marka Krosno po raz pierwszy startuje z konkursem KROSNO YOUNG D’SIGNERS skierowanym do studentów i absolwentów uczelni wyższych o kierunkach artystycznych oraz technicznych. Celem konkursu jest wyrażenie swoich artystycznych aspiracji w najbardziej ikonicznej kategorii szkła użytkowego pod marką Krosno. Ponadto, przygotowanie projektu dla Krosno Glass może...
Zgłoszenia do Young Creatives Cannes 2019 tylko do 1 lutego
Young Creatives to największy w Polsce projekt skierowany do młodych pracowników zajmujących się komunikacją marketingową. Konkurs to nie tylko szansa na udział w międzynarodowych finałach Cannes Lions czy Eurobest, jest to również okazja do zaprezentowania swojego potencjału kreatywnego i samodzielnego zmierzenia się z prawdziwym briefem. Young Creatives daje szanse na zyskanie...
Konkurs na identyfikację dla Muzeum Historii Fotografii: Wyniki 1. etapu
Dziękujemy bardzo wszystkim projektantom, studiom i agencjom, które wzięły udział w pierwszym etapie konkursu na nową identyfikację Muzeum Fotografii w Krakowie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764