Tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2017 roku” głosami publiczności i obserwatorów rynku otrzymała karta Banku Pocztowego – pierwsza wydana wspólnie z Pocztą Polską.
Wyniki konkursu na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”, w którym 1. miejsce zajęła karta Banku Pocztowego, ogłoszone zostały 12 grudnia 2017 roku podczas Polskiej Gali Digital Payments - spotkania środowiska osób i firm związanych z polskim rynkiem kartowym, towarzyszącego Konferencji Central European Digital Payments.
- Jest mi niezmiernie miło, że karta Banku Pocztowego spotkała się z tak dużym uznaniem i została wybrana Najładniejszą Polską Kartą 2017 r. To dla nas tym bardziej cenna nagroda, że jest to pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Widnieją na nie niej logotypy obu firm, co jest podkreśleniem naszego strategicznego partnerstwa i woli wspólnej realizacji Strategii rozwoju bankowości pocztowej – powiedział Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Banku Pocztowego odbierając nagrodę.
Zwycięska karta MasterCard to biało-czerwona, jedyna chyba na polskim rynku karta płatnicza w barwach narodowych, ze wznoszącymi się gołębiami, łącząca w swoim przekazie tradycję i nowoczesność polskich instytucji: Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.
Dostępna w ofercie od maja br. pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – w przypadku ponad 70 proc. rachunków otwieranych w Banku od momentu jej wprowadzenia do oferty, klienci decydowali się także na kartę do konta.
Karta do konta Banku Pocztowego, dzięki usłudze Cash Back, pozwala bezpłatnie wypłacać gotówkę podczas zakupów w placówce pocztowej, kasie sklepu lub na stacji benzynowej.
Dodatkową zachętę stanowi Program Poczta Pełna Korzyści, pozwalający na uzyskanie do 600 zł zwrotu na konto w Banku Pocztowym rocznie za korzystanie z karty do konta. Jest to możliwe dzięki 2 programom, które Klienci Banku Pocztowego mogą ze sobą łączyć. W ramach Programu „Same Korzyści na konto wraca 5% kwoty płatności dokonanych kartą do konta (do 20 zł miesięcznie) za zakupy w punktach należących do wybranej kategorii: zdrowie, kultura lub sport i rekreacja. Dzięki Programowi „Pocztowe korzyści” opłacając rachunki lub płacąc kartą za zakupy w Placówkach Poczty Polskiej, 10% wydatków wraca na konto (do 30 zł miesięcznie). To 3. najwyższy moneyback dostępny na rynku według wrześniowego rankingu eksperckiego Bankier.pl.
Źródło: Bank Pocztowy SA
Barwy narodowe mają znaczenie przy używaniu karty wydanej przez ZAGRANICZNĄ instytucję?
Kartę wydała Poczta Polska i Bank Pocztowy, MasterCard ją obsługuje.
Ach... czyli jeśli kupię w polskim sklepie chińskie buty, to one przez polskość sklepu stają się polskie?
Doprawdy zacnie pomyślane.
Myślisz że pieniądze na kartach MasterCard pochodzą od MasterCard?
Ach... czyli jeśli do chińskiego portfela włożę polskie pieniądze, to portfel magicznie się stanie polski.
Nieźle...
Z czym tak jeszcze można zrobić?
W takim razie z kart powinny zniknąć wszelkie elementy identyfikujące instytucje i firmy które je wydają i dostarczają obsługiwanych za pośrednictwem kart usług finansowych - własna grafika, logotypy banków i instytucji finansowych. Zgodnie z Twoją logiką powinno zostać jedynie logo MasterCard. Z jakichś powodów wydawcy kart uważają inaczej. Znowu spisek!
Nie. Nie powinny znikać.
Ale można być ostrożnym w przypisywaniu im narodowości.
A dlaczego firmowość można, a narodowość, którą niektóre instytucje mogą słusznie traktować jako element tradycyjnie przypisany do ich wizerunku - już nie?
Firmowość jest oczywista, narodowość niekoniecznie.
A co ma do tego "oczywistość"? Co to za kryterium w sytuacji gdy operatorem karty jest podmiot zewnętrzny - i w sensie "firmowym" i "narodowym"?
Operator daje kartę i system. W zamian umieszcza swoje logo, które jednoznacznie identyfikuje kartę i jej możliwości.
To są oczywistości.
Tyle że pozostają bez związku z kwestią oznakowania karty elementami identyfikacji instytucji, która ją wydała.
Jednoznacznie identyfikują kartę i uniemożliwiają jej unarodowienie.
To wystarczy.
Uniemożliwiają "unarodowienie"? W jaki sposób uniemożliwiają? Przecież właśnie protestujesz przeciwko "unaradawianiu" karty Banku Pocztowego, które przeprowadzono mimo umieszczenia logo operatora?
Dokładnie tak. Logo zagranicznego wydawcy i operatora karty skutecznie uniemożliwia jej unarodowienie czyli pisanie o polskiej karcie płatniczej.
Nie jest polska. End of story.
A co toi znaczy "polska"?
To Ty forsujesz narodowość karty, więc chyba wiesz co forsujesz.
Przecież to Ty wprowadziłeś to kuriozalne pojęcie i starasz się z nim dzielnie rozprawić, ku osłupieniu redakcji...
Kuriozalne pojęcie pojawiło się W TYTULE artykułu.
A potem jeszcze w treści.
Tyle tytułem sprostowania.
Osłupienie stopniowo narasta...
Może czytaj, ze zrozumieniem, treści, które publikujesz?
To na początek.
W drugim kroku zacznij je selekcjonować.
Strach pomyśleć co zalecisz w trzecim...
To Ty myślisz?
Po treści komentarzy nie domyśliłbym się.