logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karta Banku Pocztowego „Najładniejszą polską kartą 2017”

  PR 13.12.2017, przeczytano 2259 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2017 roku” głosami publiczności i obserwatorów rynku otrzymała karta Banku Pocztowego – pierwsza wydana wspólnie z Pocztą Polską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karta-banku-pocztowego-_najladniejsza-polska-karta-2017_,34855,artykul.html

Wyniki konkursu na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”, w którym 1. miejsce zajęła karta Banku Pocztowego, ogłoszone zostały 12 grudnia 2017 roku podczas Polskiej Gali Digital Payments - spotkania środowiska osób i firm związanych z polskim rynkiem kartowym, towarzyszącego Konferencji Central European Digital Payments.

- Jest mi niezmiernie miło, że karta Banku Pocztowego spotkała się z tak dużym uznaniem i  została wybrana Najładniejszą Polską Kartą 2017 r. To dla nas tym bardziej cenna nagroda, że jest to pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Widnieją na nie niej logotypy obu firm, co jest podkreśleniem naszego strategicznego partnerstwa i woli wspólnej realizacji Strategii rozwoju bankowości pocztowej – powiedział Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Banku Pocztowego odbierając nagrodę.

Zwycięska karta MasterCard to biało-czerwona, jedyna chyba na polskim rynku karta płatnicza w barwach narodowych, ze wznoszącymi się gołębiami, łącząca w swoim przekazie tradycję i nowoczesność polskich instytucji: Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Dostępna w ofercie od maja br. pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – w przypadku ponad 70 proc. rachunków otwieranych w Banku od momentu jej wprowadzenia do oferty, klienci decydowali się także na kartę do konta.

Karta do konta Banku Pocztowego, dzięki usłudze Cash Back, pozwala bezpłatnie wypłacać gotówkę podczas zakupów w placówce pocztowej, kasie sklepu lub na stacji benzynowej.

Dodatkową zachętę stanowi Program Poczta Pełna Korzyści, pozwalający na uzyskanie do 600 zł zwrotu na konto w Banku Pocztowym rocznie za korzystanie z karty do konta. Jest to możliwe dzięki 2 programom, które Klienci Banku Pocztowego mogą ze sobą łączyć. W ramach Programu „Same Korzyści na konto wraca 5% kwoty płatności dokonanych kartą do konta (do 20 zł miesięcznie) za zakupy w punktach należących do wybranej kategorii: zdrowie, kultura lub sport i rekreacja. Dzięki Programowi „Pocztowe korzyści” opłacając rachunki lub płacąc kartą za zakupy w Placówkach Poczty Polskiej, 10% wydatków wraca na konto (do 30 zł miesięcznie). To 3. najwyższy moneyback dostępny na rynku według wrześniowego rankingu eksperckiego Bankier.pl.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.bankpocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Barwy narodowe mają znaczenie przy używaniu karty wydanej przez ZAGRANICZNĄ instytucję?

avatar użytkownika
,

Kartę wydała Poczta Polska i Bank Pocztowy, MasterCard ją obsługuje.  

,

Ach... czyli jeśli kupię w polskim sklepie chińskie buty, to one przez polskość sklepu stają się polskie?
Doprawdy zacnie pomyślane.
  

avatar użytkownika
,

Myślisz że pieniądze na kartach MasterCard pochodzą od MasterCard?  

,

Ach... czyli jeśli do chińskiego portfela włożę polskie pieniądze, to portfel magicznie się stanie polski.
Nieźle...

Z czym tak jeszcze można zrobić?
  

avatar użytkownika
,

W takim razie z kart powinny zniknąć wszelkie elementy identyfikujące instytucje i firmy które je wydają i dostarczają obsługiwanych za pośrednictwem kart usług finansowych - własna grafika, logotypy banków i instytucji finansowych. Zgodnie z Twoją logiką powinno zostać jedynie logo MasterCard. Z jakichś powodów wydawcy kart uważają inaczej. Znowu spisek!  

,

Nie. Nie powinny znikać.
Ale można być ostrożnym w przypisywaniu im narodowości.
  

avatar użytkownika
,

A dlaczego firmowość można, a narodowość, którą niektóre instytucje mogą słusznie traktować jako element tradycyjnie przypisany do ich wizerunku - już nie?  

,

Firmowość jest oczywista, narodowość niekoniecznie.  

avatar użytkownika
,

A co ma do tego "oczywistość"? Co to za kryterium w sytuacji gdy operatorem karty jest podmiot zewnętrzny - i w sensie "firmowym" i "narodowym"?  

,

Operator daje kartę i system. W zamian umieszcza swoje logo, które jednoznacznie identyfikuje kartę i jej możliwości.
To są oczywistości.
  

avatar użytkownika
,

Tyle że pozostają bez związku z kwestią oznakowania karty elementami identyfikacji instytucji, która ją wydała.  

,

Jednoznacznie identyfikują kartę i uniemożliwiają jej unarodowienie.
To wystarczy.
  

avatar użytkownika
,

Uniemożliwiają "unarodowienie"? W jaki sposób uniemożliwiają? Przecież właśnie protestujesz przeciwko "unaradawianiu" karty Banku Pocztowego, które przeprowadzono mimo umieszczenia logo operatora?  

,

Dokładnie tak. Logo zagranicznego wydawcy i operatora karty skutecznie uniemożliwia jej unarodowienie czyli pisanie o polskiej karcie płatniczej.
Nie jest polska. End of story.
  

avatar użytkownika
,

A co toi znaczy "polska"?  

,

To Ty forsujesz narodowość karty, więc chyba wiesz co forsujesz.  

avatar użytkownika
,

Przecież to Ty wprowadziłeś to kuriozalne pojęcie i starasz się z nim dzielnie rozprawić, ku osłupieniu redakcji...  

,

Kuriozalne pojęcie pojawiło się W TYTULE artykułu.
A potem jeszcze w treści.


Tyle tytułem sprostowania.
  

avatar użytkownika
,

Osłupienie stopniowo narasta...  

,

Może czytaj, ze zrozumieniem, treści, które publikujesz?
To na początek.

W drugim kroku zacznij je selekcjonować.
  

avatar użytkownika
,

Strach pomyśleć co zalecisz w trzecim...  

,

To Ty myślisz?
Po treści komentarzy nie domyśliłbym się.
  

Najnowsze w tym dziale

To jeden z pierwszych konkursów organizowanych w Polsce, wykorzystujących sztuczną inteligencję. Grafiki tworzone przez AI w ciągu ostatniego roku stały się ogromnie popularne. Wciąż jednak brakuje odpowiedniej przestrzeni do rywalizacji dla osób, które je tworzą. Rękawice podjął właśnie Acer Polska, który zachęca do tworzenia prac w klimacie...
Już po raz 17. Hochland Polska zaprasza swoich Pracowników, a w tej edycji także Dostawców Mleka, do wzięcia udziału w konkursie fotograficznym. Nowy kalendarz firmowy Hochland będzie zbiorem 12-stu prac przedstawiających dobre praktyki, które wspierają ochronę naszej planety – po jednym przykładzie na każdy kolejny miesiąc 2024 roku. Zgłoszenia...
Kampania #Unifyukraine doceniona w międzynarodowym konkursie IAA
#UnifyUkraine to kampania społeczna, która powstała by zwiększyć świadomość Amerykanów na temat rosyjskiej agresji na Ukrainę. Wyróżniono ją złotą statuetką w międzynarodowym konkursie MUSE Awards 2022 spośród ponad 6000 projektów reklamowych. Nagrodę dla organizatora kampanii – Banku Gospodarstwa Krajowego - przyznało największe stowarzyszenie marketingowe na świecie...
Konkurs Zainspirowani Japonią: prace do końca marca
Rozpoczyna się kolejna edycja konkursu graficznego „Zainspirowani Japonią”. Projekt ten ma już 12-letnią historię i cieszy się coraz większym powodzeniem, z każdą kolejną odsłoną przybywa więcej prac, które zachwycają swoją wyjątkowością. W tegorocznej puli nagród zgromadzono nagrody rzeczowe oraz kursy edukacyjne o wartości przekraczającej 10...
Znamy zwycięzców 11. edycji Genius Universitatis
Już 11. edycja. Aż 35 uczestników – uczelni i wydziałów. W sumie 103 prace przesłane do 8 różnych kategorii. Ale tylko jeden (1!), ale jakże ambitny cel wszystkich tych wysiłków: zaprezentować uczelnię/wydział/instytut/katedrę jako miejsce wymarzone dla kandydatów na studia na rok akademicki 2022/2023. Przedstawiamy laureatów konkursu...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764