logo
WIADOMOŚCI

Karta Banku Pocztowego „Najładniejszą polską kartą 2017”

Mateusz Zawiślak  PR 13.12.2017, przeczytano 943 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2017 roku” głosami publiczności i obserwatorów rynku otrzymała karta Banku Pocztowego – pierwsza wydana wspólnie z Pocztą Polską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karta-banku-pocztowego-_najladniejsza-polska-karta-2017_,34855,artykul.html

Wyniki konkursu na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”, w którym 1. miejsce zajęła karta Banku Pocztowego, ogłoszone zostały 12 grudnia 2017 roku podczas Polskiej Gali Digital Payments - spotkania środowiska osób i firm związanych z polskim rynkiem kartowym, towarzyszącego Konferencji Central European Digital Payments.

- Jest mi niezmiernie miło, że karta Banku Pocztowego spotkała się z tak dużym uznaniem i  została wybrana Najładniejszą Polską Kartą 2017 r. To dla nas tym bardziej cenna nagroda, że jest to pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Widnieją na nie niej logotypy obu firm, co jest podkreśleniem naszego strategicznego partnerstwa i woli wspólnej realizacji Strategii rozwoju bankowości pocztowej – powiedział Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Banku Pocztowego odbierając nagrodę.

Zwycięska karta MasterCard to biało-czerwona, jedyna chyba na polskim rynku karta płatnicza w barwach narodowych, ze wznoszącymi się gołębiami, łącząca w swoim przekazie tradycję i nowoczesność polskich instytucji: Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Dostępna w ofercie od maja br. pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – w przypadku ponad 70 proc. rachunków otwieranych w Banku od momentu jej wprowadzenia do oferty, klienci decydowali się także na kartę do konta.

Karta do konta Banku Pocztowego, dzięki usłudze Cash Back, pozwala bezpłatnie wypłacać gotówkę podczas zakupów w placówce pocztowej, kasie sklepu lub na stacji benzynowej.

Dodatkową zachętę stanowi Program Poczta Pełna Korzyści, pozwalający na uzyskanie do 600 zł zwrotu na konto w Banku Pocztowym rocznie za korzystanie z karty do konta. Jest to możliwe dzięki 2 programom, które Klienci Banku Pocztowego mogą ze sobą łączyć. W ramach Programu „Same Korzyści na konto wraca 5% kwoty płatności dokonanych kartą do konta (do 20 zł miesięcznie) za zakupy w punktach należących do wybranej kategorii: zdrowie, kultura lub sport i rekreacja. Dzięki Programowi „Pocztowe korzyści” opłacając rachunki lub płacąc kartą za zakupy w Placówkach Poczty Polskiej, 10% wydatków wraca na konto (do 30 zł miesięcznie). To 3. najwyższy moneyback dostępny na rynku według wrześniowego rankingu eksperckiego Bankier.pl.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.bankpocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
hellado, 13.12.2017

Barwy narodowe mają znaczenie przy używaniu karty wydanej przez ZAGRANICZNĄ instytucję?

avatar użytkownika
redakcja, 14.12.2017

Kartę wydała Poczta Polska i Bank Pocztowy, MasterCard ją obsługuje.  

hellado, 14.12.2017

Ach... czyli jeśli kupię w polskim sklepie chińskie buty, to one przez polskość sklepu stają się polskie?
Doprawdy zacnie pomyślane.  

avatar użytkownika
redakcja, 14.12.2017

Myślisz że pieniądze na kartach MasterCard pochodzą od MasterCard?  

hellado, 14.12.2017

Ach... czyli jeśli do chińskiego portfela włożę polskie pieniądze, to portfel magicznie się stanie polski.
Nieźle...

Z czym tak jeszcze można zrobić?  

avatar użytkownika
redakcja, 14.12.2017

W takim razie z kart powinny zniknąć wszelkie elementy identyfikujące instytucje i firmy które je wydają i dostarczają obsługiwanych za pośrednictwem kart usług finansowych - własna grafika, logotypy banków i instytucji finansowych. Zgodnie z Twoją logiką powinno zostać jedynie logo MasterCard. Z jakichś powodów wydawcy kart uważają inaczej. Znowu spisek!  

hellado, 15.12.2017

Nie. Nie powinny znikać.
Ale można być ostrożnym w przypisywaniu im narodowości.  

avatar użytkownika
redakcja, 16.12.2017

A dlaczego firmowość można, a narodowość, którą niektóre instytucje mogą słusznie traktować jako element tradycyjnie przypisany do ich wizerunku - już nie?  

hellado, 16.12.2017

Firmowość jest oczywista, narodowość niekoniecznie.  

avatar użytkownika
redakcja, 16.12.2017

A co ma do tego "oczywistość"? Co to za kryterium w sytuacji gdy operatorem karty jest podmiot zewnętrzny - i w sensie "firmowym" i "narodowym"?  

hellado, 16.12.2017

Operator daje kartę i system. W zamian umieszcza swoje logo, które jednoznacznie identyfikuje kartę i jej możliwości.
To są oczywistości.  

avatar użytkownika
redakcja, 16.12.2017

Tyle że pozostają bez związku z kwestią oznakowania karty elementami identyfikacji instytucji, która ją wydała.  

hellado, 17.12.2017

Jednoznacznie identyfikują kartę i uniemożliwiają jej unarodowienie.
To wystarczy.  

avatar użytkownika
redakcja, 17.12.2017

Uniemożliwiają "unarodowienie"? W jaki sposób uniemożliwiają? Przecież właśnie protestujesz przeciwko "unaradawianiu" karty Banku Pocztowego, które przeprowadzono mimo umieszczenia logo operatora?  

hellado, 17.12.2017

Dokładnie tak. Logo zagranicznego wydawcy i operatora karty skutecznie uniemożliwia jej unarodowienie czyli pisanie o polskiej karcie płatniczej.
Nie jest polska. End of story.
  

avatar użytkownika
redakcja, 17.12.2017

A co toi znaczy "polska"?  

hellado, 18.12.2017

To Ty forsujesz narodowość karty, więc chyba wiesz co forsujesz.  

avatar użytkownika
redakcja, 18.12.2017

Przecież to Ty wprowadziłeś to kuriozalne pojęcie i starasz się z nim dzielnie rozprawić, ku osłupieniu redakcji...  

hellado, 18.12.2017

Kuriozalne pojęcie pojawiło się W TYTULE artykułu.
A potem jeszcze w treści.


Tyle tytułem sprostowania.  

avatar użytkownika
redakcja, 18.12.2017

Osłupienie stopniowo narasta...  

hellado, 19.12.2017

Może czytaj, ze zrozumieniem, treści, które publikujesz?
To na początek.

W drugim kroku zacznij je selekcjonować.  

avatar użytkownika
redakcja, 19.12.2017

Strach pomyśleć co zalecisz w trzecim...  

hellado, 19.12.2017

To Ty myślisz?
Po treści komentarzy nie domyśliłbym się.  

Najnowsze w tym dziale:

Polska Drużyna Narodowa Imagine Cup 2018 wybrana
Za nami 16. edycja lokalnych finałów Imagine Cup. Trzy drużyny: Hacks for Snacks z Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie, AcomoEye Team z Politechniki Warszawskiej oraz Wavy reprezentująca Politechnikę Łódzką oraz Politechnikę Warszawską, zwyciężyły odpowiednio w kategoriach Artificial Intelligence, Mixed Reality i Big Data. Podium dopełniła drużyna Raccoon Smart Trash z Polsko Japońs...
3 nominacje dla ATS Display w konkursie POPAI France
POPAI France to jeden z największych w Europie konkursów branży materiałów wspierających sprzedaż (POSM). Zgłoszone przez ATS Display produkty po raz kolejny zostały nominowane do nagród głównych w swoich kategoriach.
Laureaci 57. edycji Standout. Light+Building 2018
12 kwietnia 2018 roku poznaliśmy Laureatów StandOUT. Light+Building 2018 - plebiscytu na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Celem StandOUT. jest promocja polskich firm, których prezentacje marek i produktów wyróżniają się na największych imprezach wystawienniczych w Europie i w Polsce.
Design32: Najlepsze dyplomy projektowe ASP
Design 32 to konkurs wyłaniający najlepsze dyplomy projektowe Akademii Sztuk Pięknych. Przegląd dyplomowych prac magisterskich organizowany przez ASP w Katowicach jest nie tylko prestiżowym, branżowym wydarzeniem, ale również prezentacją aktualnych tendencji w dizajnie. To już ósma edycja tego wydarzenia.
Ekspozycja Roku 2017: I miejsce dla Extend Vision
W ubiegły piątek, 23 marca 2018, podczas gali MP Power Awards miało miejsce uroczyste wręczenie nagród w konkursie Ekspozycja Roku 2017.
 
piątek 20.04.2018, 61 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone