logo
WIADOMOŚCI

Karta Banku Pocztowego „Najładniejszą polską kartą 2017”

  PR 13.12.2017, przeczytano 1053 razy
ilustracjastrzałka

Tytuł „Najładniejszej polskiej karty 2017 roku” głosami publiczności i obserwatorów rynku otrzymała karta Banku Pocztowego – pierwsza wydana wspólnie z Pocztą Polską.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karta-banku-pocztowego-_najladniejsza-polska-karta-2017_,34855,artykul.html

Wyniki konkursu na „Najładniejszą polską kartę 2017 roku”, w którym 1. miejsce zajęła karta Banku Pocztowego, ogłoszone zostały 12 grudnia 2017 roku podczas Polskiej Gali Digital Payments - spotkania środowiska osób i firm związanych z polskim rynkiem kartowym, towarzyszącego Konferencji Central European Digital Payments.

- Jest mi niezmiernie miło, że karta Banku Pocztowego spotkała się z tak dużym uznaniem i  została wybrana Najładniejszą Polską Kartą 2017 r. To dla nas tym bardziej cenna nagroda, że jest to pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej. Widnieją na nie niej logotypy obu firm, co jest podkreśleniem naszego strategicznego partnerstwa i woli wspólnej realizacji Strategii rozwoju bankowości pocztowej – powiedział Sławomir Zawadzki, Prezes Zarządu Banku Pocztowego odbierając nagrodę.

Zwycięska karta MasterCard to biało-czerwona, jedyna chyba na polskim rynku karta płatnicza w barwach narodowych, ze wznoszącymi się gołębiami, łącząca w swoim przekazie tradycję i nowoczesność polskich instytucji: Poczty Polskiej i Banku Pocztowego.

Dostępna w ofercie od maja br. pierwsza wspólna karta Banku Pocztowego i Poczty Polskiej cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – w przypadku ponad 70 proc. rachunków otwieranych w Banku od momentu jej wprowadzenia do oferty, klienci decydowali się także na kartę do konta.

Karta do konta Banku Pocztowego, dzięki usłudze Cash Back, pozwala bezpłatnie wypłacać gotówkę podczas zakupów w placówce pocztowej, kasie sklepu lub na stacji benzynowej.

Dodatkową zachętę stanowi Program Poczta Pełna Korzyści, pozwalający na uzyskanie do 600 zł zwrotu na konto w Banku Pocztowym rocznie za korzystanie z karty do konta. Jest to możliwe dzięki 2 programom, które Klienci Banku Pocztowego mogą ze sobą łączyć. W ramach Programu „Same Korzyści na konto wraca 5% kwoty płatności dokonanych kartą do konta (do 20 zł miesięcznie) za zakupy w punktach należących do wybranej kategorii: zdrowie, kultura lub sport i rekreacja. Dzięki Programowi „Pocztowe korzyści” opłacając rachunki lub płacąc kartą za zakupy w Placówkach Poczty Polskiej, 10% wydatków wraca na konto (do 30 zł miesięcznie). To 3. najwyższy moneyback dostępny na rynku według wrześniowego rankingu eksperckiego Bankier.pl.

Źródło: Bank Pocztowy SA

www.bankpocztowy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Barwy narodowe mają znaczenie przy używaniu karty wydanej przez ZAGRANICZNĄ instytucję?

avatar użytkownika
,

Kartę wydała Poczta Polska i Bank Pocztowy, MasterCard ją obsługuje.  

,

Ach... czyli jeśli kupię w polskim sklepie chińskie buty, to one przez polskość sklepu stają się polskie?
Doprawdy zacnie pomyślane.
  

avatar użytkownika
,

Myślisz że pieniądze na kartach MasterCard pochodzą od MasterCard?  

,

Ach... czyli jeśli do chińskiego portfela włożę polskie pieniądze, to portfel magicznie się stanie polski.
Nieźle...

Z czym tak jeszcze można zrobić?
  

avatar użytkownika
,

W takim razie z kart powinny zniknąć wszelkie elementy identyfikujące instytucje i firmy które je wydają i dostarczają obsługiwanych za pośrednictwem kart usług finansowych - własna grafika, logotypy banków i instytucji finansowych. Zgodnie z Twoją logiką powinno zostać jedynie logo MasterCard. Z jakichś powodów wydawcy kart uważają inaczej. Znowu spisek!  

,

Nie. Nie powinny znikać.
Ale można być ostrożnym w przypisywaniu im narodowości.
  

avatar użytkownika
,

A dlaczego firmowość można, a narodowość, którą niektóre instytucje mogą słusznie traktować jako element tradycyjnie przypisany do ich wizerunku - już nie?  

,

Firmowość jest oczywista, narodowość niekoniecznie.  

avatar użytkownika
,

A co ma do tego "oczywistość"? Co to za kryterium w sytuacji gdy operatorem karty jest podmiot zewnętrzny - i w sensie "firmowym" i "narodowym"?  

,

Operator daje kartę i system. W zamian umieszcza swoje logo, które jednoznacznie identyfikuje kartę i jej możliwości.
To są oczywistości.
  

avatar użytkownika
,

Tyle że pozostają bez związku z kwestią oznakowania karty elementami identyfikacji instytucji, która ją wydała.  

,

Jednoznacznie identyfikują kartę i uniemożliwiają jej unarodowienie.
To wystarczy.
  

avatar użytkownika
,

Uniemożliwiają "unarodowienie"? W jaki sposób uniemożliwiają? Przecież właśnie protestujesz przeciwko "unaradawianiu" karty Banku Pocztowego, które przeprowadzono mimo umieszczenia logo operatora?  

,

Dokładnie tak. Logo zagranicznego wydawcy i operatora karty skutecznie uniemożliwia jej unarodowienie czyli pisanie o polskiej karcie płatniczej.
Nie jest polska. End of story.
  

avatar użytkownika
,

A co toi znaczy "polska"?  

,

To Ty forsujesz narodowość karty, więc chyba wiesz co forsujesz.  

avatar użytkownika
,

Przecież to Ty wprowadziłeś to kuriozalne pojęcie i starasz się z nim dzielnie rozprawić, ku osłupieniu redakcji...  

,

Kuriozalne pojęcie pojawiło się W TYTULE artykułu.
A potem jeszcze w treści.


Tyle tytułem sprostowania.
  

avatar użytkownika
,

Osłupienie stopniowo narasta...  

,

Może czytaj, ze zrozumieniem, treści, które publikujesz?
To na początek.

W drugim kroku zacznij je selekcjonować.
  

avatar użytkownika
,

Strach pomyśleć co zalecisz w trzecim...  

,

To Ty myślisz?
Po treści komentarzy nie domyśliłbym się.
  

Najnowsze w tym dziale:

Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
Cushman & Wakefield nagrodzony za projekty zrealizowane dla Złotych Tarasów
Wśród finalistów tegorocznej edycji konkursu PRCH Retail Awards znalazły się aż trzy projekty zrealizowane przez międzynarodową firmę doradczą Cushman & Wakefield dla Centrum Handlowego Złote Tarasy w Warszawie. Realizacje zostały wyróżnione spośród ponad 100 zgłoszonych projektów.
19. Edycja SAR Effie Awards Poland: Lista nominacji
Do tegorocznego konkursu SAR Effie Awards Poland zostały zgłoszone 193 prace w 24 kategoriach. We wtorek 18 września odbyły się obrady ponad stuosobowego Jury Effie, podczas których wybrano 68 nominacji w 23 kategoriach.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone