logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karta graficzna za grosze

   18.05.2007, przeczytano 798 razy

Firma Nvidia przedstawiła nowy niskobudżetowy procesor graficzny GeForce 7200 GS, który jest pomyślany jako niedrogi sposób na ulepszenie komputerów, wyposażonych jedynie w zintegrowaną kartę graficzną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karta-graficzna-za-grosze,5591,artykul.html

Przewidywana cena karty zbudowane na chipsecie GeForce 7200 GS to mniej niż 50$. Nvidia utrzymuje, że nowy GeForce 7200 GS jest do 50% szybszy od zintegrowanych kart graficznych w testach 3D. GeForce 7200 GS zapewnia pełną obsługę Microsoft DirectX 9.0, Shader Model 3.0, oświetlenia HDR i technologii NVIDIA PureVideo. Układ jest przystosowany do pracy z Windows Vista.

Producenci będą mogli wyposażyć karty zbudowane na tym procesorze graficznym w 128MB lub 256MB pamięci GDDR2. Częstotliwość rdzenia GPU firma ustawiła na 450MHz, a rekomendowane taktowanie dla pamięci to 800MHz. Wśród firm partnerskich są: Albatron, ASUS, Biostar, ECS, EVGA, Foxconn, Galaxy, Gigabyte, Innovision, Leadtek, MSI, Palit, Point of View, PNY Technology, Sparkle, XFX, Zogis i Zotac.

Źródło: CDRinfo

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764