W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym samym przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, również tych na naszej karcie.
Zasady cyberbezpieczeństwa w postaci wpadających w ucho rymowanek to idea nowej kampanii ING w ramach działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci”. Bank zachęca rodziców do wspólnej nauki z dziećmi i utrwalania zasad bezpiecznego korzystania z sieci, a dodatkowo teraz klienci od 13 r.ż. mogą zamówić dedykowaną kartę.
Jednym z elementów działań edukacyjnych „Bezpieczne dzieci w sieci” jest „Miasto ING” w Roblox – gra edukacyjna, dzięki której dziecko przez zabawę uczy się dobrych nawyków finansowych – oszczędzania i umiejętnego wydawania pieniędzy. W grze powstała Akademia Bezpieczeństwa, gdzie przez zabawę dzieci uczą się zasad bezpieczeństwa w sieci – co robić, a czego nie robić w wirtualnym świecie. Zadania w grze mogą stanowić wyzwanie i rozrywkę także dla rodziców. Jest to więc dobry pomysł na wspólne spędzenie czasu z dziećmi oraz pretekst do rozmowy o bezpieczeństwie w internecie. W połączeniu z rywalizacją oraz społecznością może być naturalnym miejscem do dzielenia się wiedzą dzieci i rodziców w zakresie bezpieczeństwa w sieci.
- Więcej informacji o kampanii: https://www.ing.pl/lp/bezpieczne-dzieci-w-sieci
- Więcej o karcie Moje ING z grafiką: https://www.ing.pl/indywidualni/karty/karty-do-konta/moja-karta-ing
Źródło: ING Bank Śląski S.A.