logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karta pamieci Olympus M-XD2GM o pojemnosci 2GB

  PR 10.08.2006, przeczytano 795 razy
ilustracjastrzałka

Olympus poinformował o wprowadzeniu xD-Picture Card™ serii Type-M o pojemności 2 GB - zaawansowanych, ultrakompaktowych nośników pamięci przeznaczonych do cyfrowych aparatów fotograficznych. Są to produkty o największej pojemności wśród obecnie oferowanych na rynku kart xD-Picture Card™. Nowe karty dostępne są na rynku od sierpnia 2006 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karta-pamieci-olympus-m-xd2gm-o-pojemnosci-2gb,4308,artykul.html

Opracowywanie oraz wprowadzanie nowych zaawansowanych funkcji rejestrowania wideo w cyfrowych aparatach fotograficznych, a także chęć uzyskania coraz wyższej jakości cyfrowego obrazu wywołuje zapotrzebowanie na coraz większe i szybsze nośniki pamięci.

Karty Olympus M-XD2GM Type M xD-Picture Card™ mieszczą 2GB pamięci w ultra kompaktowym module o wymiarach 25 (szer.) x 20 (wys.) x 1,7mm (gł.), umożliwiając zapisanie do 1000 zdjęć w trybie wysokiej rozdzielczości pochodzących z 8-megapikselowych aparatów Olympus.

Karty Olympus xD-Picture Card™ obsługują unikalną funkcję Olympus Panorama, a także, po wprowadzeniu odpowiedniego kodu dostępu do oprogramowania Olympus Master (wersja 1.4 lub nowsze), umożliwiają tworzenie obrazów trójwymiarowych, stylizowanych na malarstwo olejne, akwarelę oraz kreskówki. W pakietach wszystkich kart Type M użytkownik znajdzie specjalne okulary do oglądania trójwymiarowych obrazów!

Karty M-XD2GM zostały skonstruowane z wykorzystaniem najnowszych technologii przeznaczonych do nośników o wysokiej pojemności zapisu. Wykorzystują one zawansowaną technologię Multi-Level Cell, która została użyta do opracowania wszystkich funkcji kart xD-Picture Card™ z serii Type M.

Podstawowe cechy

  • Zaawansowana technologia MLC (Multi-Level Cell) zapewniająca wysoką pojemność zapisu.
  • Ultra kompaktowe wymiary: 25(szer.) x 20(wys.) x 1,7 mm(gł.).
  • Pojemność pamięci 2GB.
  • Panorama oraz funkcje efektów artystycznych.
  • Okulary do oglądania zdjęć 3D w opakowaniu z kartą.

    Źródło: Olympus

  • PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

    REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
    Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
    Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
    Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
    Kampania Pepsi: Thirsty for more
    Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
    Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
    Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
    Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
    Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764