logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Karty Prezentowe pod choinkę w kampani Epay

  PR 25.11.2014, przeczytano 929 razy
ilustracjastrzałka

Po raz pierwszy w Polsce rusza kampania promocyjna Kart Prezentowych oferowanych przez epay Polska w sieci HDS. Kampania opiera się na sprzedaży sugerowanej, która prowadzona będzie we wszystkich salonach prasowych Relay, Inmedio oraz 1minute na terenie całego kraju. Wsparciem sprzedaży będzie spot radiowy, emitowany w radiu RMF FM. Do końca listopada klienci będą zachęcani do zakupu Karty Prezentowej jednej z najpopularniejszych sieci odzieżowych w Polsce – H&M. Z kolei w grudniu polecane będą wszystkie Karty Prezentowe takich marek jak: Nintendo eShop, PlayStation Network, WyjątkowyPrezent.pl, Zalando, SMYK, Spotify oraz Audioteka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/karty-prezentowe-pod-choinke-w-kampani-epay,23330,artykul.html

Klienci kupujący w listopadzie i grudniu w salonach prasowych Relay, Inmedio oraz 1minute czasopisma modowe, lifestylowe czy męskie takie jak: Avanti, Claudia, Elle, Fashion, Flesz, Gala, Glamour, Grazia, Harper’s Bazaar, Hot Moda&Shopping, InStyle, Joy, Pani, Party, Twój Styl, Viva, Wysokie Obcasy Extra, Zwierciadło, CKM, Logo, Malemen, Men’s Health, Playboy czy Sukces, zostaną poinformowani o możliwości zakupu Kart Prezentowych ze stojaka epay Polska.

 – Jest to pierwsze takie działanie promocyjne marki epay Polska przy współpracy z firmą HDS. Mechanizm sugerowanej sprzedaży to najbardziej bezpośredni sposób informowania klientów o nowej kategorii prezentów – zawsze trafionych – jakimi są Karty Prezentowe. Teraz, w jednym miejscu klienci mogą kupić prezenty pod choinkę niemal dla całej rodziny. Lista tytułów prasowych, do których będą polecane Karty Prezentowe, jest obszerna. Widzimy tu spory potencjał, gdyż średnio, sprzedaje się około 300 tys. egzemplarzy lifestylowych magazynów miesięcznie – powiedział Piotr Adamek, Dyrektor Zarządzający epay Polska.

Obecnie na stojakach epay Polska z Kartami Prezentowymi znaleźć można ponad 30 rodzajów kart, w tym m.in. karty na konsole Nintendo eShop czy PlayStation Network, karty WyjątkowyPrezent.pl, H&M, Zalando czy SMYK. Dodatkowo dostępne są też karty Spotify umożliwiające dostęp do wersji premium tego portalu muzycznego. Co więcej, w ofercie dostępne są też kupony do pobrania audiobooków z platformy Audioteka, czy pakiety produktów sieci Orange. To nie koniec, ponieważ portfolio Kart Prezentowych cały czasu ulega poszerzeniu. Szczegółowe informacje na temat wszystkich pozycji w ofercie Kart Prezentowych dostępne są na stronie epaypolska.pl.

Źródło: epay Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764