Ruszyła świąteczna aktywacja marki Kasia na Facebooku skierowana do fanów słodkich wypieków. W przedświątecznym okresie należąca do Unilever marka będzie zachęcać do wypróbowania przepisu na podwójne ciasto czekoladowe.
Osoby, które wypróbują świąteczny przepis Kasi mogą podzielić się zdjęciem lub krótkim video na profilu Facebook „Kasia Moje Ciasto” i wziąć udział w konkursie. Najbardziej inspirujące zdjęcia i filmiki zostaną nagrodzone multifunkcyjnym blenderem marki Philips oraz specjalnym wydaniem książki Kasi „Czekoladowa radość pieczenia” poświęconemu wypiekom z dodatkiem czekolady.
Do udziału w akcji zachęcają blogerzy i vlogerzy kulinarni. Swoje wersje podwójnego ciasta czekoladowego przygotowali MniamMniam.pl, Jaja w kuchni, Magiczny Składnik, Bakusiowo.pl oraz Eksperymentalnie.com. Akcję wspiera komunikacja na Facebooku i Instagramie.
Za realizację akcji odpowiada agencja Isobar Polska.
Źródło: Dentsu Aegis Network