logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasia i Os3 na Wielkanoc

  PR 03.04.2019, przeczytano 276 razy
ilustracjastrzałka

Firma Upfield Polska Sp. z o.o. ponownie powierzyła agencji oS3 przygotowanie kampanii dla marki Kasia. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wielka moc pomagania”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasia-i-os3-na-wielkanoc,381922,artykul.html

Agencja odpowiedzialna była za koncepcję i strategię komunikacji, pozyskanie partnera akcji - Polskiej Akcji Humanitarnej z jej programem dożywiania dzieci w Polsce „Pajacyk”, przygotowanie KV kampanii, a także realizację materiałów do kampanii: LP – www.wielkamoc.pl; formatów social media, materiałów shopperowych.

- Akcja „Wielka moc pomagania” jest kontynuacją działań związanych z zachęceniem Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i radością z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Jesteśmy dumni, że możemy udzielić wsparcia finansowego w programie Pajacyk i przełożyć nasze działania na realną pomoc w walce z niedożywieniem dzieci w Polsce – wyjaśnia Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.

W czasie trwania akcji marka Kasia wspiera program Pajacyk. Na pomoc potrzebującym została przeznaczona kwota  100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).

W kampanii wykorzystano działania w internecie (display, social media, portal przepisy.pl), prasę kobiecą (m.in. „Oliwia”, „Tina”, „Życie na gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Świat Kobiety”) i prasa branżowa (m.in. „Hurt&Detal”, „Poradnik Handlowca”, „Kuchnia”), POSM, OOH, a także zaproszono do współpracy influencerów (m.in. Olga Smile).

Działania reklamowe potrwają do 21 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.

Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Adam Rudzki – Copywriter,  Erwin Baranowski – Art Director;  Patrycja Krajewska – Senior Account Manager.

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nie żyje Zbigniew Jujka
18 listopada w wieku 84 lat zmarł Zbigniew Jujka, gdański grafik, autor niezliczonych rysunków satyrycznych pojawiających się głównie na łamach „Dziennika Bałtyckiego”, w którym przez wiele lat pełnił funkcję redaktora graficznego.
VMLY&R została sklasyfikowana jako Strong Performer w najnowszym raporcie „The Forrester Wave™: Global Digital Experience Agencies, Q4 2019”. VMLY&R, globalna agencja marketingowa mająca 82 biura i zatrudniająca ponad 7000 osób na sześciu kontynentach, znalazła się wśród wybranych agencji zaproszonych przez firmę badawczą do udziału w ocenie. Agencja VMLY&R otrzymała...
Podczas tegorocznej edycji uczestnicy będą mieli okazję skupić się na praktycznych zagadnieniach związanych z tworzeniem identyfikacji wizualnej, projektowaniem UX/UI oraz ilustracją. Prelegenci i prowadzący warsztaty omawiać będą także problemy i wyzwania związane z codziennością pracy w branży - komunikacją z klientem czy prowadzeniem własnego biznesu.
Ricoh na Drupa 2020
Podczas przyszłorocznych targów drupa Ricoh zaprezentuje jak dotąd najszerszą i najbardziej wszechstronną ofertę swoich rozwiązań.
Zgubiona recepta, niezapisane dawkowanie leków – takich problemów pozwoli uniknąć Internetowe Konto Pacjenta i e-recepta, która od 8 stycznia 2020 r. zastąpi dotychczasowe papierowe recepty. By zachęcić Polaków do korzystania z tych narzędzi Ministerstwo Zdrowia oraz Centrum Systemów Edukacyjnych Ochrony Zdrowia (CSIOZ) rozpoczęły drugi etap kampanii edukacyjnej pt. "Internetowe...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764