logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasia i Os3 na Wielkanoc

  PR 03.04.2019, przeczytano 269 razy
ilustracjastrzałka

Firma Upfield Polska Sp. z o.o. ponownie powierzyła agencji oS3 przygotowanie kampanii dla marki Kasia. Działania reklamowe przebiegają pod hasłem „Wielka moc pomagania”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasia-i-os3-na-wielkanoc,381922,artykul.html

Agencja odpowiedzialna była za koncepcję i strategię komunikacji, pozyskanie partnera akcji - Polskiej Akcji Humanitarnej z jej programem dożywiania dzieci w Polsce „Pajacyk”, przygotowanie KV kampanii, a także realizację materiałów do kampanii: LP – www.wielkamoc.pl; formatów social media, materiałów shopperowych.

- Akcja „Wielka moc pomagania” jest kontynuacją działań związanych z zachęceniem Polaków do dzielenia się świąteczną atmosferą i radością z tymi, którzy tego najbardziej potrzebują. Jesteśmy dumni, że możemy udzielić wsparcia finansowego w programie Pajacyk i przełożyć nasze działania na realną pomoc w walce z niedożywieniem dzieci w Polsce – wyjaśnia Błażej Błasiak, Brand Manager marki Kasia.

W czasie trwania akcji marka Kasia wspiera program Pajacyk. Na pomoc potrzebującym została przeznaczona kwota  100.000,00 zł (sto tysięcy złotych).

W kampanii wykorzystano działania w internecie (display, social media, portal przepisy.pl), prasę kobiecą (m.in. „Oliwia”, „Tina”, „Życie na gorąco”, „Chwila dla Ciebie”, „Świat Kobiety”) i prasa branżowa (m.in. „Hurt&Detal”, „Poradnik Handlowca”, „Kuchnia”), POSM, OOH, a także zaproszono do współpracy influencerów (m.in. Olga Smile).

Działania reklamowe potrwają do 21 kwietnia. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.

Zespół projektowy agencji oS3: Michał Kobierzewski - Executive Creative Director; Adam Rudzki – Copywriter,  Erwin Baranowski – Art Director;  Patrycja Krajewska – Senior Account Manager.

Źródło: oS3

www.os3.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dom mediowy Havas Media (Havas Media Group) zwyciężył w przetargu na obsługę mediową marek Hyundai i KIA, tym samym obronił budżet mediowy marek Hyundai i KIA.
Change Serviceplan i Serviceplan Health dla marki Valused
14 października rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki Valused firmy PPH Hasco-Lek S.A.. Za kreację, komunikację i realizację kampanii odpowiadają agencje Change Serviceplan i Serviceplan Health należące do niezależnej grupy komunikacyjnej Group One.
Przestrzenie Lechstartera otwarte dla mieszkańców Szczecina, Kielc i Rzeszowa
LECHSTARTER zmienia polskie miasta już od 4 lat! Tym razem to mieszkańcy Szczecina, Kielc i Rzeszowa, mogą cieszyć się oryginalnymi PRZESTRZENIAMI projektu Jakuba Szczęsnego wartymi 1 mln zł. Miasta, które zwyciężyły w tegorocznej edycji, dzięki niezwykłemu zaangażowaniu lokalnej społeczności, wzbogaciły się o miejsca, w których będzie można integrować się...
Balon Almette wyrusza w świat
W Polsce marka „Almette” jest nie tylko liderem na rynku serów kremowych twarogowych, ale ulubioną marką polskiego konsumenta i „must-have” w asortymencie każdego detalisty. Hochland Polska sprzedaje rocznie ponad 11000 ton Almette, to ponad 73 miliony skopków, czyli niemal po dwa skopki na statystycznego Polaka! Dostępnych jest sporo różnych...
Wyświetlacze Sony Crystal LED w studiu programów informacyjnych stacji Fox w Turcji
Firma Sony poinformowała o nowym zastosowaniu swoich wielkowymiarowych wyświetlaczy Crystal LED (CLED). Zainstalowane je w studiu tureckiego oddziału sieci FOX, gdzie będą używane podczas emisji najpopularniejszych w tym kraju wiadomości telewizyjnych: FOX News.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764