logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasia Nosowska zmienia dietę na bardziej roślinną

  PR 27.05.2022, przeczytano 247 razy
ilustracjastrzałka

Żywność może być nie tylko pyszna, ale też dobra dla zdrowia i dla planety, a wszystkie te cechy łączy najbardziej wyczekiwana, roślinna premiera roku. Alpro PSST!... TO NIE MLEK* to produkt, który dla wielu może być przełomowy, bo nie jest mlekiem, ale smakiem do złudzenia je przypomina. Do odkrycia tej zaskakującej nowości i zmiany diety na bardziej roślinną zachęcają ambasadorzy marki Alpro – Kasia Nosowska, Borys Szyc i Daria Ładocha. W najbliższych tygodniach będzie można zobaczyć ich w spotach marki, mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasia-nosowska-zmienia-diete-na-bardziej-roslinna,396051,artykul.html

Kasia Nosowska to artystka, której nie trzeba przedstawiać. Od dekad nie przestaje zachwycać swoją muzyką i tekstami, a nagrody którymi została doceniona jej twórczość, aż trudno zliczyć.  Jej talent, osobowość i wyczucie widoczne są w projektach, które od lat dobiera z dużą starannością. Właśnie włączyła się w kolejną inicjatywę, gdzie wraz z Borysem Szycem i Darią Ładochą zachęca Polaków do zmiany diety na bardziej roślinną - co dzięki produktom Alpro staje się znacznie łatwiejsze.

Nie mylić z mlekiem

Właśnie na rynek trafiła najbardziej wyczekiwana roślinna nowość tego roku - Alpro PSST!... TO NIE MLEK*, które smakiem do złudzenia przypomina mleko, choć nim nie jest.

- Wiemy, że coraz więcej osób chce włączyć na stałe do swojej diety produkty na bazie roślin, ale jednocześnie nie chcą rezygnować  z dobrze im znanego i lubianego smaku mleka. Mamy rozwiązanie! Udało nam się stworzyć wyjątkową formułę Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Jest to produkt, który łączy delikatny smak i kremową konsystencję ze wszystkimi zaletami roślin. Idealnie sprawdzi się do kawy, porannych płatków, deserów, pysznie smakuje też pite prosto ze szklanki. – mówi Monika Kuciak, Starszy Kierownik Marki  Alpro.

Produkt powstał na bazie owsa, jest źródłem wapnia i witaminy D, a ponadto nie zawiera cukru. Jest to więc idealna propozycja nie tylko wegan i wegetarian, ale dla wszystkich którzy dbają o zbilansowaną dietę.

Roślinna (r)ewolucja

Produkty na bazie roślin cieszą się coraz większą popularnością - w 2018 pojawiały się w co 10. gospodarstwie domowym (11,5%), a w 2021 już co 4. (26,9%).[1]Jest to związane z takimi zaletami tej grupy produktów, jak skład i smak, ale nie tylko - roślinne oznacza dobre dla zdrowia i dobre dla planety. Składniki produktów Alpro pozyskiwane są w sposób zrównoważony, a ich wpływ na środowisko jest znacznie mniejszy niż w przypadku produktów odzwierzęcych. Nawet nowe opakowanie Alpro w 96 % powstało z roślin, a marka już zapowiada opakowania w  100 % z roślin.

Przejdź na roślinne z Alpro

Borys Szyc, Daria Ładocha i po raz pierwszy Kasia Nosowska, w ramach szeroko zakrojonej kampanii Alpro pokazują jak prosto i pysznie można dbać o swoje zdrowie włączając do diety produkty roślinne – napoje i roślinne alternatywy dla jogurtów. Ambasadorów można zobaczyć w internecie – w tym mediach społecznościowych oraz w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Feeders, a za zakup mediów Mediacom.

Źródło: Danone

www.danone.pl

Dodatkowe informacje:

[1] Panel Gospodarstw Domowych GFK

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dziadek Henryk i Mariusz Kałamaga czarują w reklamie Columbusa
W drugiej odsłonie kampanii Columbusa, realizowanej pod hasłem Energii masz pod dostatkiem, główni  bohaterowie pojawiają się w ezoterycznej odsłonie. Reklamy, wykorzystujące magiczny motyw, mają na celu pokazać, że dom bez rachunków dzięki OZE to nie żadna magia, tylko przyszłość.
Marka 4F, należąca do spółki OTCF, wraz z MediaHub po raz kolejny raz realizuje kampanię reklamową w kanale digital. Zakres prac związany jest z komunikacją promującą najnowszą kolekcję odzieży oraz obuwia z kolekcji – 4FxRL9.
W większości smartfonów system Android 11 jest standardem, wiele pracuje już na kolejnej wersji systemu Googla. Android w wersji 11 trafił  już też do telewizorów – można więc powiedzieć, że jest to system sprawdzony i dopracowany.
Firma PUMA, wraz z klubem AC Milan, mają przyjemność ogłosić przedłużenie współpracy, która trwa od 2018 roku. Marka pozostanie Partnerem Głównym AC Milan, Globalnym Dostawcą Technicznym oraz Oficjalnym Partnerem Licencyjnym.
Nikon: bezlusterkowiec Z 30 oraz superteleobiektyw Nikkor Z 400mm f/4.5 VR S
Nikon ma przyjemność poinformować o wprowadzeniu dwóch nowych produktów na rynek. Pierwszy z nich to Nikon Z 30, który pozwala osiągnąć wyższy poziom jakości videoblogów, a drugi to superteleobiektyw stałoogniskowy NIKKOR Z 400m f/4.5 VR S, zaprojektowany z myślą o niezwykłej poręczności. Mały bardzo łatwy w użyciu bezlusterkowiec Z 30 ma ogromny potencjał i jest...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764