logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung Airdresser

  PR 21.10.2021, przeczytano 788 razy
ilustracjastrzałka

Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasia-sokolowska-w-nowej-odslonie-kampanii-samsung-airdresser,393480,artykul.html

To już druga odsłona kampanii AirDresser, której ambasadorką jest Kasia Sokołowska. Celem kampanii jest podkreślenie korzyści, które daje korzystanie z szafy odświeżającej ubrania w domowym zaciszu. Dzięki urządzeniu użytkownicy mogą wydłużyć cykl życia ubrań ograniczając częstotliwość prania, a także zaoszczędzić czas przeznaczany na wizyty w pralni. Elementem kampanii jest także promocja nowej szafy odświeżającej Samsung AirDresser AI, dostępnej w rozmiarach 18 i 24 cale, wyposażonej w intuicyjny interfejs.  

- Cieszę się na kontynuację współpracy z marką Samsung. Przez cały rok odkrywałam możliwości szafy AirDresser, której innowacyjny sposób odświeżania delikatnie pielęgnuje moje ubrania. Zimą szafa właściwie zadba o moje ulubione kurtki puchowe i ciepłe, wełniane swetry. - mówi Kasia Sokołowska

Zakres współpracy obejmuje kanały w mediach społecznościowych Kasi Sokołowskiej i marki Samsung, kampanię prasową i online oraz działania PR-owe.

Za współpracę, produkcję sesji zdjęciowej i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLR&Y, a za działania PR agencja d*fusion communication. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764