logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasia Sokołowska w nowej odsłonie kampanii Samsung Airdresser

  PR 21.10.2021, przeczytano 302 razy
ilustracjastrzałka

Kasia Sokołowska kontynuuje współpracę z Samsung pozostając ambasadorką szafy odświeżającej AirDresser. W nowej odsłonie kampanii marka promuje także wchodzący na rynek model Samsung AirDresser AI.  


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasia-sokolowska-w-nowej-odslonie-kampanii-samsung-airdresser,393480,artykul.html

To już druga odsłona kampanii AirDresser, której ambasadorką jest Kasia Sokołowska. Celem kampanii jest podkreślenie korzyści, które daje korzystanie z szafy odświeżającej ubrania w domowym zaciszu. Dzięki urządzeniu użytkownicy mogą wydłużyć cykl życia ubrań ograniczając częstotliwość prania, a także zaoszczędzić czas przeznaczany na wizyty w pralni. Elementem kampanii jest także promocja nowej szafy odświeżającej Samsung AirDresser AI, dostępnej w rozmiarach 18 i 24 cale, wyposażonej w intuicyjny interfejs.  

- Cieszę się na kontynuację współpracy z marką Samsung. Przez cały rok odkrywałam możliwości szafy AirDresser, której innowacyjny sposób odświeżania delikatnie pielęgnuje moje ubrania. Zimą szafa właściwie zadba o moje ulubione kurtki puchowe i ciepłe, wełniane swetry. - mówi Kasia Sokołowska

Zakres współpracy obejmuje kanały w mediach społecznościowych Kasi Sokołowskiej i marki Samsung, kampanię prasową i online oraz działania PR-owe.

Za współpracę, produkcję sesji zdjęciowej i działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLR&Y, a za działania PR agencja d*fusion communication. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Starcom.

Źródło: Samsung

www.samsung.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Polski stół” – kulinarna opowieść o Polsce dostępna w kolejnych językach
„Polski stół” autorstwa Magdaleny Tomaszewskiej-Bolałek to ebook poświęcony historii kuchni narodowej oraz wykorzystywanych w niej produktom. Cyfrowa publikacja – zadanie publiczne współfinansowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych RP w konkursie „Dyplomacja publiczna 2020 – nowy wymiar”, jest bezpłatnie dostępna już nie tylko po...
Kinguin wraz z BLIKIEM, jednym z najpopularniejszych w Polsce systemów płatności, rusza z akcją skierowaną do fanów gier video. Kampania będzie realizowana w trzech głównych obszarach. Pierwszym z nich jest konkurs, który stwarza szansę zostania streamerem i podpisania rocznego kontraktu z platformą Almost F4mous, zrzeszającą młodych twórców...
Dziadek do orzechów z kampanią „Przemoc to nie tradycja” dla Centrum Praw Kobiet
Agencja Dziadek do orzechów przygotowała nową kampanię dla Centrum Praw Kobiet z okazji międzynarodowej inicjatywy „16 dni akcji przeciwko przemocy”. Tym razem poruszony został temat wypowiedzenia przez Polskę Konwencji stambulskiej i obaw z tym związanych.
Z Propeller Film do Timecode Film Production
Do Timecode Film Production dołączyła kierowniczka produkcji - Renata Marszewska.
Provident ma plan na świąteczną radość w zimowej atmosferze
Provident startuje z kolejną, świąteczną odsłoną swojej kampanii opartej na popularnym przeboju z 2000 roku. Spoty pokazują, jak zapewnić zimową aurę i śnieg podczas zbliżających się świąt.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764