logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaspersky: firma prezentuje nowe założenia dot. marki i identyfikację wizualną

  PR 10.06.2019, przeczytano 387 razy
ilustracjastrzałka

Od ponad dwóch dekad firma Kaspersky Lab oferuje czołowe rozwiązania cyberbezpieczeństwa, realizując swoją misję ratowania świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaspersky%3A-firma-prezentuje-nowe-zalozenia-dot.-marki-i-identyfikacje-wizualna,382837,artykul.html

Wraz z postępującą cyfryzacją i globalizacją świata firma wykroczyła poza ramy laboratorium antywirusowego i stała się liderem technologicznym oferującym zaawansowany i rozbudowany katalog rozwiązań i usług cyberbezpieczeństwa, łącznie z innowacyjnymi technologiami, usługami chmurowymi oraz czołową wiedzą ekspercką dot. cyberzagrożeń. Dzisiejsza zmiana marki odzwierciedla tę transformację. Nazwa firmy została skrócona do formy „Kaspersky”, a nowa misja – „budując bezpieczniejszy świat” – podkreśla dążenie do zaufanej i transparentnej przyszłości, w której dzięki należytej ochronie wszyscy mogą bez ograniczeń korzystać z możliwości oferowanych przez technologię.

Nowe założenia dotyczące marki odzwierciedlają ewolucję zorientowania firmy z „cyberbezpieczeństwa” na znacznie szerszą koncepcję „cyberodporności”. Żyjemy w świecie, w którym technologia łączy ludzi między platformami i granicami w sposób nieosiągalny jak nigdy wcześniej. W związku z tym cyberbezpieczeństwo we współczesnym świecie to znacznie więcej niż ochrona urządzeń – to rozwijanie ekosystemu, w którym bezpieczne są wszystkie aspekty świata technologicznego. Zmiany wprowadzone w założeniach marki Kaspersky podkreślają zaangażowanie firmy w tę ewolucję oraz w rozwijanie wyższych standardów branżowych dla lepszej przyszłości. To także oznaka pełnego wsparcia idei tworzenia systemów, które są bezpieczne już na etapie projektowania, oraz odejścia od świata, w którym bezpieczeństwo jest tylko dodatkową warstwą dodawaną na sam koniec.

Komentując zmiany w założeniach dot. marki, Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny firmy, powiedział: Od dnia, w którym ponad 22 lata temu założyliśmy naszą firmę, obserwujemy ciągłą ewolucję cyberzagrożeń oraz branży bezpieczeństwa IT, przy jednoczesnym wzroście roli technologii w codziennym życiu i pracy. Współczesny świat ma nowe potrzeby, a zmiany dot. marki odzwierciedlają naszą wizję ich realizacji – nie tylko dzisiaj, ale także w przyszłości. Budując na bazie naszych sukcesów w chronieniu przed cyberzagrożeniami, chcemy pomagać budować bezpieczniejszy świat, który będzie odporny na cyberzagrożenia. Świat, w którym wszyscy będą mogli swobodnie korzystać z możliwości oferowanych przez technologię.

Nowa identyfikacja wizualna

Nieodłącznym elementem wprowadzonych zmian jest uaktualnienie identyfikacji wizualnej marki, która odzwierciedla najważniejsze wartości firmy Kaspersky. Znaki zastosowane w nowym logo zostały oparte na geometrii i matematycznej precyzji, co reprezentuje inżynierię oprogramowania najwyższej klasy, na bazie której powstała firma Kaspersky. Wraz ze zmianą nazwy z logo usunięty został dopisek „Lab”.

Podstawy naszego logo powstały w 1997 r., a od tego czasu zmieniło się bardzo wiele. Poprzednio użyliśmy liter alfabetu greckiego, które nie mają już zastosowania ze względu na zmiany w naszej komunikacji – chcemy patrzeć w przyszłość i podkreślać cyfrowy charakter świata. Podczas projektowania nowego logo uznaliśmy także, że logicznym posunięciem będzie usunięcie dopisku „Lab” w celu uproszczenia przekazu – powiedział Andrew Winton, dyrektor działu marketingu w firmie Kaspersky.

Źródło: Kaspersky

www.kaspersky.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna Adamczyk Group Account Directorem w Carat Polska
Od listopada br. Anna Adamczyk pełni rolę Group Account Directora w Carat (Dentsu Aegis Network). Poprzednio zajmowała stanowisko Communications Managera.
Agencja On Board Think Kong rozpoczęła współpracę z Flaconi, międzynarodowym sklepem online oferującym markowe kosmetyki na rynku w Niemczech i Austrii, a od niedawna również w Polsce. OBTK odpowiada za prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych, a także za działania content marketingowe.
Provident Polska: świąteczna kampania z przebojem
Chwytająca za serce opowieść o chłopcu, który pisze list do Świętego Mikołaja, rodziców, którzy spełniają marzenia syna oraz kojarzony z marką przebój w wyjątkowej, świątecznej aranżacji – tak prezentuje się świąteczna kampania firmy Provident Polska.
Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.
Rusza kampania Asystenta Google dla kierowców
W Warszawie, Katowicach i Krakowie ruszyła kampania Asystenta Google, od niedawna obecnego również  w Mapach Google, którą przygotowała agencja 180heartbeats+Jung v Matt wraz z domem mediowym Media Direction OMD.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764