logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaspersky: firma prezentuje nowe założenia dot. marki i identyfikację wizualną

  PR 10.06.2019, przeczytano 1014 razy
ilustracjastrzałka

Od ponad dwóch dekad firma Kaspersky Lab oferuje czołowe rozwiązania cyberbezpieczeństwa, realizując swoją misję ratowania świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaspersky%3A-firma-prezentuje-nowe-zalozenia-dot.-marki-i-identyfikacje-wizualna,382837,artykul.html

Wraz z postępującą cyfryzacją i globalizacją świata firma wykroczyła poza ramy laboratorium antywirusowego i stała się liderem technologicznym oferującym zaawansowany i rozbudowany katalog rozwiązań i usług cyberbezpieczeństwa, łącznie z innowacyjnymi technologiami, usługami chmurowymi oraz czołową wiedzą ekspercką dot. cyberzagrożeń. Dzisiejsza zmiana marki odzwierciedla tę transformację. Nazwa firmy została skrócona do formy „Kaspersky”, a nowa misja – „budując bezpieczniejszy świat” – podkreśla dążenie do zaufanej i transparentnej przyszłości, w której dzięki należytej ochronie wszyscy mogą bez ograniczeń korzystać z możliwości oferowanych przez technologię.

Nowe założenia dotyczące marki odzwierciedlają ewolucję zorientowania firmy z „cyberbezpieczeństwa” na znacznie szerszą koncepcję „cyberodporności”. Żyjemy w świecie, w którym technologia łączy ludzi między platformami i granicami w sposób nieosiągalny jak nigdy wcześniej. W związku z tym cyberbezpieczeństwo we współczesnym świecie to znacznie więcej niż ochrona urządzeń – to rozwijanie ekosystemu, w którym bezpieczne są wszystkie aspekty świata technologicznego. Zmiany wprowadzone w założeniach marki Kaspersky podkreślają zaangażowanie firmy w tę ewolucję oraz w rozwijanie wyższych standardów branżowych dla lepszej przyszłości. To także oznaka pełnego wsparcia idei tworzenia systemów, które są bezpieczne już na etapie projektowania, oraz odejścia od świata, w którym bezpieczeństwo jest tylko dodatkową warstwą dodawaną na sam koniec.

Komentując zmiany w założeniach dot. marki, Jewgienij Kaspersky, dyrektor generalny firmy, powiedział: Od dnia, w którym ponad 22 lata temu założyliśmy naszą firmę, obserwujemy ciągłą ewolucję cyberzagrożeń oraz branży bezpieczeństwa IT, przy jednoczesnym wzroście roli technologii w codziennym życiu i pracy. Współczesny świat ma nowe potrzeby, a zmiany dot. marki odzwierciedlają naszą wizję ich realizacji – nie tylko dzisiaj, ale także w przyszłości. Budując na bazie naszych sukcesów w chronieniu przed cyberzagrożeniami, chcemy pomagać budować bezpieczniejszy świat, który będzie odporny na cyberzagrożenia. Świat, w którym wszyscy będą mogli swobodnie korzystać z możliwości oferowanych przez technologię.

Nowa identyfikacja wizualna

Nieodłącznym elementem wprowadzonych zmian jest uaktualnienie identyfikacji wizualnej marki, która odzwierciedla najważniejsze wartości firmy Kaspersky. Znaki zastosowane w nowym logo zostały oparte na geometrii i matematycznej precyzji, co reprezentuje inżynierię oprogramowania najwyższej klasy, na bazie której powstała firma Kaspersky. Wraz ze zmianą nazwy z logo usunięty został dopisek „Lab”.

Podstawy naszego logo powstały w 1997 r., a od tego czasu zmieniło się bardzo wiele. Poprzednio użyliśmy liter alfabetu greckiego, które nie mają już zastosowania ze względu na zmiany w naszej komunikacji – chcemy patrzeć w przyszłość i podkreślać cyfrowy charakter świata. Podczas projektowania nowego logo uznaliśmy także, że logicznym posunięciem będzie usunięcie dopisku „Lab” w celu uproszczenia przekazu – powiedział Andrew Winton, dyrektor działu marketingu w firmie Kaspersky.

Źródło: Kaspersky

www.kaspersky.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764