logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kaszki nr 1 w kampanii Bobovita

  PR 24.09.2018, przeczytano 926 razy
ilustracjastrzałka

BoboVita wystartowała z nową ogólnopolską kampanią 360°. W aktywnościach, których osią jest nowa reklama telewizyjna, marka podkreśla, że jej kaszki to nr 1 wśród mam*. Mamy wybierają kaszki BoboVita ze względu na zawartość kluczowych witamin i składników mineralnych, ważnych dla prawidłowego rozwoju, a dzieci uwielbiają je za pyszny smak. Działania obejmują nowoczesne oraz tradycyjne kanały dotarcia. W ramach kampanii marka daje ponadto możliwość wypróbowania swoich bestsellerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kaszki-nr-1-w-kampanii-bobovita-,379455,artykul.html

Reklama w wersji 15’ emitowana będzie w TVN i stacjach tematycznych Polsatu oraz w internecie. Marka otrzymała również wsparcie w prasie, w tym niestandardowe działania w tym kanale.

Na stronie www.bobovita.pl powstała dedykowana podstrona, na której rodzice mogą poznać najbardziej lubiane – zarówno przez dzieci, jak i przez mamy – kaszki BoboVita. Znajdą tam również treści edukacyjne dotyczące roli kaszek w diecie najmłodszych oraz jakości i bezpieczeństwa różnorodnych zbóż BoboVita.

Aby dać możliwość spróbowania kaszek nr 1 wśród mam* dzieciom, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z produktami zbożowymi, na tej samej podstronie marka daje możliwość zamówienia kaszki w jednym z 7 najpopularniejszych wariantów smakowych.

Kampania realizowana jest również w kanałach dystrybucji.

Za opracowanie koncepcji kreatywnej oraz nadzór nad produkcją kampanii odpowiada agencja HAVAS. Kopię TV 15’ zrealizowała agencja Dynamo. Media tradycyjne zakupił dom mediowy MediaCom, a media online – K2 Media. Działania na stronie www prowadzi SYZYGY, a działania PR – Alert Media Communications.

Źródło: NUTRICIA Polska

Dodatkowe informacje:

* NUTRICIA Polska Sp. z o.o. za Nielsen – sprzedaż wolumenowa i wartościowa w kategorii kaszek dla dzieci, 2017.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nikon z czterema nagrodami TIPA
Firma Nikon z przyjemnością informuje, że w tegorocznej edycji konkursu TIPA World Awards zdobyła nagrody w czterech kategoriach. Najnowszy aparat bezlusterkowy firmy Nikon, elegancki i stylowy Z f, został uhonorowany tytułem „Best Full-Frame Expert Camera” (Najlepszy pełnoklatkowy aparat – ekspert), a aparat Z 8 został nagrodzony prestiżowym...
W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764