logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasztelan z nagrodami KTR 2020

  PR 07.12.2020, przeczytano 2642 razy
ilustracja

Marka Kasztelan zdobyła 3 nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy 2020. Brązowe statuetki przyznano kampanii pod hasłem „Racz Waść Wpaść” w trzech podkategoriach – Copywriting, Production Exellence oraz Production Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasztelan-z-nagrodami-ktr-2020,389479,artykul.html

Kampania telewizyjna „Racz Waść Wpaść” to część platformy komunikacyjnej, która powstała wokół gruntownej zmiany jaką przeszła marka w tym roku. Jej osią jest brand hero, Kasztelan, który odgrywa główną rolę także na nowych opakowaniach piwa Kasztelan.

- Tegoroczna kampania podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, brand manager marki Kasztelan. – Postać Kasztelana natomiast łączy w sobie charakter współczesnych super bohaterów i elementy szlacheckie. Czyli tak, jak marka – tradycję i nowoczesność. Nagrody KTR 2020 są dowodem na to, że nasz Kasztelan raczył połączyć je perfekcyjnie.

Jury konkursu KTR 2020 przyznało kampanii trzy brązowe statuetki w kategoriach:

  • Communication / Copywriting za hasło „Racz Waść Wpaść”
  • Craft / Video / Production Design za scenografię
  • Craft / Video / Production Excellence za produkcję

Nagrody za kampanię otrzymały marka Kasztelan, agencja Brainbox oraz dom produkcyjny Dynamo, które odpowiadają za realizację kampanii.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy to jeden z największych konkursów kreatywności w Polsce. Organizowany jest od 2004 r., a jego celem jest wyłanianie nie tylko najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych. Oceniane są one w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Do tegorocznej edycji konkursu nadesłano kilkaset zgłoszeń i jak informują organizatorzy, liczba podmiotów zgłaszających wzrosła aż o 20 proc. Nadesłane kampanie oceniane były w 102 podkategoriach. Przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764