logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Kasztelan z nagrodami KTR 2020

  PR 07.12.2020, przeczytano 2650 razy
ilustracja

Marka Kasztelan zdobyła 3 nagrody w konkursie Klubu Twórców Reklamy 2020. Brązowe statuetki przyznano kampanii pod hasłem „Racz Waść Wpaść” w trzech podkategoriach – Copywriting, Production Exellence oraz Production Design.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/kasztelan-z-nagrodami-ktr-2020,389479,artykul.html

Kampania telewizyjna „Racz Waść Wpaść” to część platformy komunikacyjnej, która powstała wokół gruntownej zmiany jaką przeszła marka w tym roku. Jej osią jest brand hero, Kasztelan, który odgrywa główną rolę także na nowych opakowaniach piwa Kasztelan.

- Tegoroczna kampania podkreśla najważniejsze cechy marki – regionalność i jej społeczny charakter – mówi Aleksandra Lipko-Kruk, brand manager marki Kasztelan. – Postać Kasztelana natomiast łączy w sobie charakter współczesnych super bohaterów i elementy szlacheckie. Czyli tak, jak marka – tradycję i nowoczesność. Nagrody KTR 2020 są dowodem na to, że nasz Kasztelan raczył połączyć je perfekcyjnie.

Jury konkursu KTR 2020 przyznało kampanii trzy brązowe statuetki w kategoriach:

  • Communication / Copywriting za hasło „Racz Waść Wpaść”
  • Craft / Video / Production Design za scenografię
  • Craft / Video / Production Excellence za produkcję

Nagrody za kampanię otrzymały marka Kasztelan, agencja Brainbox oraz dom produkcyjny Dynamo, które odpowiadają za realizację kampanii.

Konkurs Klubu Twórców Reklamy to jeden z największych konkursów kreatywności w Polsce. Organizowany jest od 2004 r., a jego celem jest wyłanianie nie tylko najlepszych prac, ale także tych najlepszych z najlepszych. Oceniane są one w czterech głównych kategoriach: Communication, Design, Technology oraz Craft. Do tegorocznej edycji konkursu nadesłano kilkaset zgłoszeń i jak informują organizatorzy, liczba podmiotów zgłaszających wzrosła aż o 20 proc. Nadesłane kampanie oceniane były w 102 podkategoriach. Przyznano 179 nagród, w tym 32 złote, 49 srebrnych i 98 brązowych.

Źródło: Carlsberg Polska

www.carlsbergpolska.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764