logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalog „123... polskie plakaty, które warto znać” na papierze Antalis

  PR 15.07.2019, przeczytano 510 razy
ilustracjastrzałka
fot. Lena Pianovska

W czerwcu br. Warszawa gościła European Design Festival. Interesującym elementem imprezy była zorganizowana przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) w Wilanowie wystawa plakatów, otwierająca wydarzenie. Towarzyszyła jej publikacja – katalog plakatów – wydrukowana na papierze sprzedawanym przez Antalis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalog-_123...-polskie-plakaty%2C-ktore-warto-znac_-na-papierze-antalis,383248,artykul.html

Wystawa „123... polskie plakaty, które warto znać” to wybór najbardziej reprezentatywnych dla polskiej grafiki projektowej dzieł z lat 1945–2000. Wśród autorów prezentowanych prac znaleźli się najbardziej znani i utytułowani mistrzowie gatunku – było zatem całkowicie naturalne, że katalog dzieł nie może odbiegać jakością ani poziomem od zawartości.

– Już podczas projektowania tej publikacji wiedzieliśmy, że papierem na okładkę będzie Curious Matter Désirée Red – przyznaje Lena Mitkowa z STGU. – Jest to jedyny papier barwiony w masie o odcieniu czerwieni w pełni identycznym z naszym kolorem brandowym. Często sięgamy po papiery z serii Matter, bo lubimy efekt zaskoczenia, jaki ten papier zapewnia. Z praktycznego punktu widzenia jego gigantycznym atutem jest brak odcisków palców po dotknięciu – a to jest zmora papierów bardzo gładkich. Pomimo pewnych obaw, uzyskaliśmy też idealne pokrycie sitem – efekt jest więcej niż zadowalający. Wybór papieru do środka publikacji również był prosty – zależało nam na tym, by reprodukcje plakatów były wyraźne. Dlatego sięgnęliśmy po certyfikowany papier premium o podwyższonej gładkości i odcieniu Absolute White, który daje pewność nieprzekłamania kolorów.

– Papier Curious Matter, z którego wykonano okładkę katalogu, rzeczywiście jest bardzo charakterystyczny w dotyku. Przywodzi na myśl delikatny, ciepły piasek i jedwab – podkreśla Beata Karcz, manager ds. papierów ozdobnych i backsellingu. – Efekt ten uzyskuje się dzięki odpowiedniemu powleczeniu dodatkiem ze skrobi ziemniaczanej.

Okładkę katalogu plakatów wykonano z papieru Curious Matter w kolorze Désirée Red. Jego środek został wydrukowany na papierze niepowlekanym premium Olin Smooth Absolut White o gramaturze 90 g/m2. Jest to papier przeznaczony do najbardziej wymagających zadruków, o supergładkim wykończeniu powierzchni.

– Do wyboru mamy cztery odcienie: Absolute White, High White, Natural White i Cream – uzupełnia Arkadiusz Chłopik, dyrektor marketingu Antalis Poland oraz regionu CSEE. – Na zamówienie dostępny jest także kolor Ivory. W stałej ofercie posiadamy szeroki zakres gramatur papieru Olin – od 80 g/m2 do 350 g/m2, a na specjalną prośbę jesteśmy w stanie dostarczyć nawet gramatury od 50 g/m2 do 400 g/m2.

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

25 lat Agfa w Polsce: wspomnienia i prezentacje planów
W tym roku mija 25-lecie polskiego oddziału firmy Agfa. Z tej okazji 28 listopada w warszawskim teatrze Capitol – z udziałem prawie 200 gości z kraju i zagranicy – odbyło się jubileuszowe spotkanie, podczas którego przypomniano najważniejsze wydarzenia w historii Agfa-Gevaert, również w kontekście działalności prowadzonej przez nią w naszym kraju. Nie zabrakło omówienia...
Kolejny Speedmaster w Preston Packaging
Preston Packaging z podpoznańskiej Dąbrowy specjalizuje się w obsłudze branży farmaceutycznej i kosmetycznej oraz producentów suplementów diety w zakresie opakowań jednostkowych z tektury litej, ulotkach informacyjnych oraz instrukcjach produktowych. Drukarnia stale poszerza portfolio swoich produktów oferowanych klientom, a częścią jej strategii jest poszukiwanie...
System CTP Kodak Trendsetter Q 800 F Speed i bezprocesowe płyty Kodak Sonora X od Avargraf w drukarni Poligrafia
Po wybudowaniu nowej hali produkcyjnej naturalnym wyborem podwarszawskiej drukarni Poligrafia Kłyszewski Justyn i Połosak Andrzej  Sp.j. – jak twierdzi Andrzej Połosak, jeden z jej współwłaścicieli - była instalacja systemu CTP firmy Kodak, z rozwiązań której od lat korzystała już w swoim pierwszym zakładzie. Tym razem wybór padł na model Trendsetter Q 800 F Speed z...
Wyniki finansowe Stora Enso za 3. kwartał 2019
Stora Enso poinformowała o wynikach finansowych za 3. kwartał  br. Przychody ze sprzedaży zrealizowanej przez grupę wyniosły w nim 2,402 mld euro, zaś zysk operacyjny EBIT zamknął się kwotą 231 mln euro. Firma odnotowała wysoki poziom przepływów gotówkowych z działalności operacyjnej, które osiągnęły poziom 488 mln euro, przy 457 mln euro w analogicznym okresie ub.r. Po...
Prezentacja rozwiązań Api na konferencji „Bezpieczne Opakowanie”
Firma API Group po raz pierwszy wzięła udział w charakterze partnera i sponsora konferencji „Bezpieczne Opakowanie”. Wydarzenie, organizowane dorocznie przez miesięczniki Opakowanie i Poligrafika, tym razem odbywało się w dniach 14-15 listopada we Wrocławiu. Spotkanie, w którym wzięło udział ok. 200 osób reprezentujących polską i zagraniczną branżę opakowań, stało się...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764