logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalog „123... polskie plakaty, które warto znać” na papierze Antalis

  PR 15.07.2019, przeczytano 781 razy
ilustracjastrzałka
fot. Lena Pianovska

W czerwcu br. Warszawa gościła European Design Festival. Interesującym elementem imprezy była zorganizowana przez Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU) w Wilanowie wystawa plakatów, otwierająca wydarzenie. Towarzyszyła jej publikacja – katalog plakatów – wydrukowana na papierze sprzedawanym przez Antalis.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalog-_123...-polskie-plakaty%2C-ktore-warto-znac_-na-papierze-antalis,383248,artykul.html

Wystawa „123... polskie plakaty, które warto znać” to wybór najbardziej reprezentatywnych dla polskiej grafiki projektowej dzieł z lat 1945–2000. Wśród autorów prezentowanych prac znaleźli się najbardziej znani i utytułowani mistrzowie gatunku – było zatem całkowicie naturalne, że katalog dzieł nie może odbiegać jakością ani poziomem od zawartości.

– Już podczas projektowania tej publikacji wiedzieliśmy, że papierem na okładkę będzie Curious Matter Désirée Red – przyznaje Lena Mitkowa z STGU. – Jest to jedyny papier barwiony w masie o odcieniu czerwieni w pełni identycznym z naszym kolorem brandowym. Często sięgamy po papiery z serii Matter, bo lubimy efekt zaskoczenia, jaki ten papier zapewnia. Z praktycznego punktu widzenia jego gigantycznym atutem jest brak odcisków palców po dotknięciu – a to jest zmora papierów bardzo gładkich. Pomimo pewnych obaw, uzyskaliśmy też idealne pokrycie sitem – efekt jest więcej niż zadowalający. Wybór papieru do środka publikacji również był prosty – zależało nam na tym, by reprodukcje plakatów były wyraźne. Dlatego sięgnęliśmy po certyfikowany papier premium o podwyższonej gładkości i odcieniu Absolute White, który daje pewność nieprzekłamania kolorów.

– Papier Curious Matter, z którego wykonano okładkę katalogu, rzeczywiście jest bardzo charakterystyczny w dotyku. Przywodzi na myśl delikatny, ciepły piasek i jedwab – podkreśla Beata Karcz, manager ds. papierów ozdobnych i backsellingu. – Efekt ten uzyskuje się dzięki odpowiedniemu powleczeniu dodatkiem ze skrobi ziemniaczanej.

Okładkę katalogu plakatów wykonano z papieru Curious Matter w kolorze Désirée Red. Jego środek został wydrukowany na papierze niepowlekanym premium Olin Smooth Absolut White o gramaturze 90 g/m2. Jest to papier przeznaczony do najbardziej wymagających zadruków, o supergładkim wykończeniu powierzchni.

– Do wyboru mamy cztery odcienie: Absolute White, High White, Natural White i Cream – uzupełnia Arkadiusz Chłopik, dyrektor marketingu Antalis Poland oraz regionu CSEE. – Na zamówienie dostępny jest także kolor Ivory. W stałej ofercie posiadamy szeroki zakres gramatur papieru Olin – od 80 g/m2 do 350 g/m2, a na specjalną prośbę jesteśmy w stanie dostarczyć nawet gramatury od 50 g/m2 do 400 g/m2.

Źródło: Antalis

www.antalis.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Webinarium firm Mark Andy i Flexo Image Graphics
Firma Mark Andy, z uwagi na wciąż istniejące w skali globalnej obostrzenia, kontynuuje działania związane ze zdalnymi prezentacjami swoich rozwiązań dla klientów z różnych stron świata. 24 lipca br., wspólnie z jej indyjskim partnerem handlowym – Flexo Image Graphics – zorganizowała webinarium pod hasłem „Cyfrowe rozwiązania z oferty Mark...
Ponad milion kolorów w palecie drukarek Xerox
Xerox zaprezentował pierwszy na rynku zestaw Adaptive CMYK+ Kit do druku, który dodaje siedem specjalnych kolorów i milion nowych odcieni do maszyn Xerox Versant. Dzięki tej nowości drukarnie mogą zwiększyć swój zysk nawet do 400%.
W dobie koronawirusa wzrosła produkcja opakowań dla przemysłu spożywczego i farmacji
Silny związek z branżą spożywczą, która nie ucierpiała w czasie pandemii, pozwolił firmom opakowaniowym przetrwać kryzys spowodowany koronawirusem bez większych strat.  – 65 proc. opakowań jest produkowanych do żywności i napojów. Przestoje odczuły głównie te firmy, które dostarczają do producentów mebli lub firm motoryzacyjnych...
Stora Enso i Stadion Olimpijski w Helsinkach: proekologiczne partnerstwo promujące gospodarkę o obiegu zamkniętym
Stora Enso podpisała ze Stadionem Olimpijskim w Helsinkach porozumienie o współpracy, którego celem jest wprowadzanie proekologicznych i obniżających tzw. ślad węglowy działań, realizowanych na tym obiekcie sportowym. W tym celu w możliwie największym stopniu, podczas organizowanych tu wydarzeń, wykorzystywane będą materiały odnawialne oraz rozwiązania...
Firma Koenig & Bauer Durst zapowiada beta testy na maszynie Varijet 106
Firma Koenig & Bauer Durst na początek przyszłego roku zapowiada wprowadzenie na rynek maszyny VariJET 106 poprzez przeprowadzenie jej pierwszej instalacji u klienta. Oficjalna prezentacja maszyny nastąpi podczas targów drupa w Düsseldorfie, które zostały przesunięte na 20. do 30. kwietnia 2021.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764