logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalog ESB: ostatni moment na wpis

  PR 22.07.2022, przeczytano 723 razy

Niecały miesiąc pozostał aby zaprezentować swoją ofertę w drukowanym katalogu European Suppliers Book, którego 10.edycja ukaże się już we wrześniu. Katalog ESB od 10 lat dostarcza zweryfikowaną i zaktualizowaną bazę aktywnych firm oferujących produkty reklamowe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalog-esb%3A-ostatni-moment-na-wpis,396682,artykul.html

Dostawcy, którzy myślą o eksporcie na rynki zagraniczne mają nie tylko możliwość zaprezentowania swojej oferty w reklamie prasowej, ale również wysłania insertu do 5000 agencji z 24 krajów. Prezentacja próbki produktu z pewnością wzmocni reklamę, dodatkowo to zamawiający decyduje do jakich krajów ma on zostać wysłany.

Publikacja w katalogu ESB ma potwierdzoną 95% skuteczność dotarcia do firm z branży reklamowej, cieszy się dużym zainteresowaniem wśród firm zarówno polskich jak i zagranicznych, m.in. Wojciech Pawłowki z Badge4U wypowiada się: Mamy wielu klientów, którzy nie odwiedzają targów, a mimo to znaleźli informacje i kontakt do nas właśnie dzięki katalogowi ESB. To jest dobry wybór zarówno dla firm, jak i ich kontrahentów.

Wszystkim chętnym do umieszczenia swojego produktu w katalogu ESB przypominamy, że termin mija 19 sierpnia, a z ofertą możemy zapoznać się na stronie https://esbcatalog.eu/pl/ lub kontakt mailowy na adres: info(at)esbook.eu.

Źródło: GJC International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764