logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalog ESB – ostatnia szansa zgłoszeń

  PR 25.07.2017, przeczytano 527 razy
ilustracjastrzałka

Piąte wydanie katalogu European Suppliers Book coraz bliżej. Katalog poświęcony dostawcom europejskim z branży reklamowej ukaże się już we wrześniu. Koniec lipca to ostatnia szansa na przesłanie reklamy. Kolejna możliwość dopiero za rok.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalog-esb-%E2%80%93-ostatnia-szansa-zgloszen,33231,artykul.html

Jeśli jesteście Państwo zainteresowani bazą 5000 aktywnych firm z branży reklamowej z Europy oraz możliwością promocji poprzez to wydawnictwo, to jest to ostatni moment na skontaktowanie się z wydawcą.

Katalog ESB wspiera działalność eksportową oraz ułatwia dotarcie do dystrybutorów i agencji reklamowych z 24 krajów w Europie. Ostateczny termin przyjmowania reklam mija 28 lipca.

Źródło: GJC Inter Media

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764