Działania wspierające promocję Katalogu Nagród BP kolejny raz przypominają klientom o możliwości wymiany punktów na atrakcyjne nagrody. Za ich koncepcję i kreację odpowiada PromoAgency.
Z programu lojalnościowego PAYBACK korzysta około 7 mln ludzi, z czego ponad 3 mln osób to klienci stacji BP. Jego głównym elementem jest Katalog Nagród BP. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji oraz materiały graficzne kolejny raz odpowiada PromoAgency. W ramach podjętych działań wspierających promocję Katalogu Nagród BP i jego korzyści na sezon 2017/2018, agencja przygotowała materiały promocyjne, które w lutym 2018 roku przypominały klientom o możliwości wymiany punktów PAYBACK na wyjątkowe nagrody.
PromoAgency wspiera marketingowo stacje BP od ponad 4 lat, a od 2 sukcesywnie przygotowuje strategię komunikacji Katalogu Nagród BP. Efektem tej współpracy są zarówno layouty katalogów, materiały POS, a także bannery i kampanie reklamowe, które można zobaczyć online i offline.
Źródło: PromoAgency