logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalog Nagród BP ponownie od Promoagency

  PR 14.03.2018, przeczytano 1186 razy
ilustracjastrzałka

Działania wspierające promocję Katalogu Nagród BP kolejny raz przypominają klientom o możliwości wymiany punktów na atrakcyjne nagrody. Za ich koncepcję i kreację odpowiada PromoAgency.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalog-nagrod-bp-ponownie-od-promoagency,35785,artykul.html

Z programu lojalnościowego PAYBACK korzysta około 7 mln ludzi, z czego ponad 3 mln osób to klienci stacji BP. Jego głównym elementem jest Katalog Nagród BP. Za jego koncepcję kreatywną, całoroczną strategię komunikacji oraz materiały graficzne kolejny raz odpowiada PromoAgency. W ramach podjętych działań wspierających promocję Katalogu Nagród BP i jego korzyści na sezon 2017/2018, agencja przygotowała materiały promocyjne, które w lutym 2018 roku przypominały klientom o możliwości wymiany punktów PAYBACK na wyjątkowe nagrody.

PromoAgency wspiera marketingowo stacje BP od ponad 4 lat, a od 2 sukcesywnie przygotowuje strategię komunikacji Katalogu Nagród BP. Efektem tej współpracy są zarówno layouty katalogów, materiały POS, a także bannery i kampanie reklamowe, które można zobaczyć online i offline.

Źródło: PromoAgency

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764