logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalog targowy Festiwal Marketingu w nowym numerze OOH magazine

   08.09.2022, przeczytano 932 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym numerze OOH magazine:

  • Wywiady: KROSS, Politan, Mlekpol, Sidolux, Dermena, Rak’N’Roll, Pepco
  • Jubileuszowe rozmowy (TEXET, Stefania, Slodkie, Allers Grupa, badge4u, Eblis B&L, Gratisownia.pl, Lynka, Happy Gifts Europe, Druk Poznań, Astat, Trodat)
  • Sektory branżowe: Marketing, Event&Mice, Gifts, Trade Marketing, Marketing Online, Nowość! Poligrafia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalog-targowy-festiwal-marketingu-w-nowym-numerze-ooh-magazine,397141,artykul.html

Jeden numer, tysiące inspiracji

Rok 2022 to dla OOH magazine rok zmiany. W tym roku ten branżowy magazyn z kwartalnika zmienił się w półrocznik. Co więcej, kolejnym krokiem w celu unifikacji brandów OOH magazine jest połączenie z Raportem Dostawców Mediów i Maszyn. Podobnie jak konsolidacji uległ Festiwal Marketingu – wcześniej funkcjonujący pod nazwami FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl. Mocno rozwija się też serwis online magazynu, w którym czytelnicy mogą znaleźć jeszcze więcej nowości, autorskich materiałów i wywiadów z ekspertami branżowymi.

Gadżetowe jubileusze

Numer otwiera wywiad z Tomaszem Barudinem i dr. Mariuszem Szeib z Texet Poland – witają oni także czytelników z okładki najnowszego numeru, świętując 15-lecie firmy. W dziale gadżetów reklamowych znajdziemy niezwykle silną reprezentację firm, które w obecnym roku świętują Jubileusz swojej działalności. To czas refleksji i podsumowań, a także spojrzenia w przyszłość. W numerze rozmawiamy z przedstawicielami firm: Stefania, Slodkie, Allers Grupa, badge4u, Eblis B&L, Gratisownia.pl, Lynka oraz Happy Gifts Europe.

Marketing Mix

Na łamy magazynu zaproszono jak zawsze przedstawicieli największych marek i firm, którzy w wywiadach mówią o mijającym roku i planach na przyszłość. Tym razem to przedstawiciele takich brandów jak: KROSS, Politan, Mlekpol, Sidolux, Dermena, Rak’N’Roll, Pepco. W sektorze Event&Mice rozmawiamy z przedstawicielami: Rebelia Media, Colors Of Design, MindBlowing, Live Age oraz Agencji POWER. Silna reprezentacja również w dziale poświęconym reklamie w miejscu sprzedaży – tu rozmawiamy z przedstawicielami: Exposite, Artplex, Maspex, ATS Display czy Focus Nation.

Istotną część magazynu jest Katalog Wystawców targów Festiwal Marketingu. Na żywo będzie się można spotkać z wystawcami już za kilkanaście dni w Warszawie. Trwa bezpłatna rejestracja na targi – kto jeszcze się nie zarejestrował, może zrobić to bezpłatnie TUTAJ.

  • Nowy numer można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Raport Aplikuj.pl o upskillingu i reskillingu
Według danych z najnowszego raportu Aplikuj.pl radykalna modyfikacja kariery zawodowej jest zjawiskiem równie częstym, co rozwój na obecnym stanowisku. Czy możemy już mówić o nowym trendzie na polskim rynku pracy? IAB Polska oraz Standard kwalifikacji digital marketingowych DIMAQ zostali patronami honorowymi raportu.
 Marketing w wyszukiwarkach dla NGO - poradnik
O co zadbać, aby pojawiać się w wynikach wyszukiwania? Gdzie szukać pomysłów i jak pisać treści, aby Google chciało je wyświetlać? Jak reklamować swoją organizację bez nadwerężania budżetu? Grupa Robocza SEM IAB Polska opracowała pierwszy przewodnik po marketingu w wyszukiwarkach skierowany do specjalistów z organizacji pozarządowych.
Jak reklamować organizację w internecie bez dużego budżetu? Poradnik
Widoczność w internecie to dziś „być albo nie być” nie tylko dla podmiotów komercyjnych, ale także dla organizacji pozarządowych, których model finansowania nie pozwala na przeznaczanie dużych budżetów na marketing. Tzw. trzeci sektor nie jest jednak skazany na internetowy niebyt. Przeciwnie, eksperci Grupy Roboczej SEM IAB Polska podpowiadają...
Raport o zrównoważonym rozwoju w digital marketingu
IAB Europe publikuje drugą edycję rocznego raportu "State of Readiness - Sustainability in Digital Advertising Report 2024". W planie również debata online na temat zrównoważonego rozwoju w branży.
E-book: AI to paliwo dla biznesu. Kto skorzysta?
W najnowszej publikacji „Masters&Robots: What Matters?” Digital University prezentuje najważniejsze trendy dotyczące transformacji biznesu, innowacji, marketingu, relacji z klientem, hiperpersonalizacji i przywództwa, które mają szansę zmienić to, jak postrzegamy świat i zachodzące w nim procesy. Oto, jak rewolucja technologiczna wpływa na zmiany w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764