logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalog targowy Festiwal Marketingu w nowym numerze OOH magazine

   08.09.2022, przeczytano 358 razy
ilustracjastrzałka

W najnowszym numerze OOH magazine:

  • Wywiady: KROSS, Politan, Mlekpol, Sidolux, Dermena, Rak’N’Roll, Pepco
  • Jubileuszowe rozmowy (TEXET, Stefania, Slodkie, Allers Grupa, badge4u, Eblis B&L, Gratisownia.pl, Lynka, Happy Gifts Europe, Druk Poznań, Astat, Trodat)
  • Sektory branżowe: Marketing, Event&Mice, Gifts, Trade Marketing, Marketing Online, Nowość! Poligrafia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalog-targowy-festiwal-marketingu-w-nowym-numerze-ooh-magazine,397141,artykul.html

Jeden numer, tysiące inspiracji

Rok 2022 to dla OOH magazine rok zmiany. W tym roku ten branżowy magazyn z kwartalnika zmienił się w półrocznik. Co więcej, kolejnym krokiem w celu unifikacji brandów OOH magazine jest połączenie z Raportem Dostawców Mediów i Maszyn. Podobnie jak konsolidacji uległ Festiwal Marketingu – wcześniej funkcjonujący pod nazwami FestiwalMarketingu.pl i FestiwalDruku.pl. Mocno rozwija się też serwis online magazynu, w którym czytelnicy mogą znaleźć jeszcze więcej nowości, autorskich materiałów i wywiadów z ekspertami branżowymi.

Gadżetowe jubileusze

Numer otwiera wywiad z Tomaszem Barudinem i dr. Mariuszem Szeib z Texet Poland – witają oni także czytelników z okładki najnowszego numeru, świętując 15-lecie firmy. W dziale gadżetów reklamowych znajdziemy niezwykle silną reprezentację firm, które w obecnym roku świętują Jubileusz swojej działalności. To czas refleksji i podsumowań, a także spojrzenia w przyszłość. W numerze rozmawiamy z przedstawicielami firm: Stefania, Slodkie, Allers Grupa, badge4u, Eblis B&L, Gratisownia.pl, Lynka oraz Happy Gifts Europe.

Marketing Mix

Na łamy magazynu zaproszono jak zawsze przedstawicieli największych marek i firm, którzy w wywiadach mówią o mijającym roku i planach na przyszłość. Tym razem to przedstawiciele takich brandów jak: KROSS, Politan, Mlekpol, Sidolux, Dermena, Rak’N’Roll, Pepco. W sektorze Event&Mice rozmawiamy z przedstawicielami: Rebelia Media, Colors Of Design, MindBlowing, Live Age oraz Agencji POWER. Silna reprezentacja również w dziale poświęconym reklamie w miejscu sprzedaży – tu rozmawiamy z przedstawicielami: Exposite, Artplex, Maspex, ATS Display czy Focus Nation.

Istotną część magazynu jest Katalog Wystawców targów Festiwal Marketingu. Na żywo będzie się można spotkać z wystawcami już za kilkanaście dni w Warszawie. Trwa bezpłatna rejestracja na targi – kto jeszcze się nie zarejestrował, może zrobić to bezpłatnie TUTAJ.

  • Nowy numer można pobrać TUTAJ[PDF].

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Aż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich,a 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę.
Spicy Mobile o Martech i korzystaniu z usług cyfrowych
Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile opublikowała właśnie raport „MarTech”. To już 6. edycja tej niezwykle popularnej i najbardziej obszernej publikacji dotyczącej rynku mobilnego w Polsce, w której czytelnicy znajdą między innymi wyniki badania na temat cyfryzacji polskiego społeczeństwa i stosunku Polaków do nowych technologii.
Salestube udostępnił nowy przewodnik po Google Marketing Platform
Agencja martech i e-commerce SalesTube dwa lata temu stworzyła pierwsze na świecie opracowanie z zakresu Google Marketing Platform. Bezpłatny materiał doczekał się swojej drugiej edycji, której premiera odbyła się 15 listopada. Ebook GMP 2.0. to ponad 100 stron wiedzy o jednej z największych platform do zakupu mediów i analizy danych, uwzględniającej zmiany w produktach GMP, takie...
Poradnik Programmatic IAB Polska to kompleksowa, ponad 100-stronicowa publikacja IAB Polska. W 26 artykułach eksperci z Grupy Roboczej Programmatic szczegółowo wyjaśniają, jakie są obecne wyzwania i jak we właściwy sposób stosować programatyczny model zakupu w różnych działaniach marketingowych.
Premiera książki „Independent Type” autorstwa Katarzyny Szykownej
Już ruszyła sprzedaż niezwykłej książki w formie e-booka młodej poznańskiej artystki i projektantki traktująca o niezależnym projektowaniu krojów pisma w Polsce. Nieznany dotąd, hermetyczny świat odkrywa przed szeroką publicznością wydawca – Hello Type Studio. Dystrybucja będzie się odbywać wyłącznie poprzez stronę
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764