Drukowane katalogi Joomp to najtańsza forma promocji, która gwarantuje jednak dostawcom całoroczną promocję i ekspozycje wśród agencji z całej Europy. Już w najbliższym czasie, katalogi trafią do rąk zwiedzających na 4 dużych imprezach targowych.
Od 9 stycznia do 15 lutego, czyli w zaledwie nieco ponad miesiąc, Joomp będzie obecny na 4 wydarzeniach: PSI w Niemczech, CTCO we Francji oraz na dwóch polskich imprezach targowych, RemaDays Warsaw i PromoShow. Na każdej z tych imprez Joomp ma swoje stoisko z którego dystrybuowane będą katalogi. Każdy ze zwiedzających będzie mógł w dowolnej chwili odebrać swój egzemplarz, co daje dostawcom którzy zdecydowali się na umieszczenie swojej reklamy w katalogu gwarancję dotarcia do licznej grupy agencji z Polski i Europy, zwiększając w ten sposób szansę na nawiązanie nowej współpracy.
Katalog publikowany jest w dwóch wersjach językowych. Wersja na rynek europejski, publikowana w języku angielskim, będzie dystrybuowana ze stoiska Joomp m.in. na targach PSI czy CTCO. To jednak nie wszystko, ponieważ będzie on obecny na wszystkich najważniejszych europejskich wydarzeniach w 2024 roku, takich jak włoskie targi Comunikart czy The Big Promotional Trade Show w Wielkiej Brytanii. Skład europejskiego katalogu jest już zamknięty i gotowy do wyjazdu do Niemiec, jest też dostępny online: online.fliphtml5.com/inybl/scio/#p=1.
Natomiast nie jest jeszcze za późno na dodanie reklamy do polskiej wersji. Jest to możliwość pokazania się na RemaDays Warsaw, PromoShow czy Festiwalu Marketingu.
Źródło: GJC International