logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalogi Joomp na targach 2024

  PR 15.12.2023, przeczytano 1056 razy
ilustracjastrzałka

Drukowane katalogi Joomp to najtańsza forma promocji, która gwarantuje jednak dostawcom całoroczną promocję i ekspozycje wśród agencji z całej Europy. Już w najbliższym czasie, katalogi trafią do rąk zwiedzających na 4 dużych imprezach targowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalogi-joomp-na-targach-2024,402485,artykul.html

Od 9 stycznia do 15 lutego, czyli w zaledwie nieco ponad miesiąc, Joomp będzie obecny na 4 wydarzeniach: PSI w Niemczech, CTCO we Francji oraz na dwóch polskich imprezach targowych, RemaDays Warsaw i PromoShow. Na każdej z tych imprez Joomp ma swoje stoisko z którego dystrybuowane będą katalogi. Każdy ze zwiedzających będzie mógł w dowolnej chwili odebrać swój egzemplarz, co daje dostawcom którzy zdecydowali się na umieszczenie swojej reklamy w katalogu gwarancję dotarcia do licznej grupy agencji z Polski i Europy, zwiększając w ten sposób szansę na nawiązanie nowej współpracy.

Katalog publikowany jest w dwóch wersjach językowych. Wersja na rynek europejski, publikowana w języku angielskim, będzie dystrybuowana ze stoiska Joomp m.in. na targach PSI czy CTCO. To jednak nie wszystko, ponieważ będzie on obecny na wszystkich najważniejszych europejskich wydarzeniach w 2024 roku, takich jak włoskie targi Comunikart czy The Big Promotional Trade Show w Wielkiej Brytanii. Skład europejskiego katalogu jest już zamknięty i gotowy do wyjazdu do Niemiec, jest też dostępny online: online.fliphtml5.com/inybl/scio/#p=1.

Natomiast nie jest jeszcze za późno na dodanie reklamy do polskiej wersji. Jest to możliwość pokazania się na RemaDays Warsaw, PromoShow czy Festiwalu Marketingu. 

Źródło: GJC International

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Warszawskie kawiarnie coraz częściej korzystają z potencjału neonów LED od Ledon Design, by wyróżnić swoje lokale na tle konkurencji i przyciągnąć uwagę klientów. Dzięki nowoczesnej technologii i szerokim możliwościom personalizacji, neon na ścianę staje się nie tylko efektownym elementem dekoracyjnym, ale również skutecznym narzędziem...
Agencja kreatywna Amooco nawiązała strategiczną współpracę z marką Tefal, znanym producentem sprzętów domowych i kuchennych. Celem tej kooperacji jest tworzenie efektywnych kampanii marketingowych, które wspierają sprzedaż oraz angażują konsumentów w okresie przedświątecznym.
Piątnica promuje Serki Wiejskie
Od 20 stycznia 2025 roku startuje kampania promująca Serki Wiejskie z Piątnicy w dwóch wariantach: wysokobiałkowym oraz z dodatkiem owoców. Spoty reklamowe koncentrują się na wyjątkowych cechach tych produktów – zarówno smakowych, jak i funkcjonalnych. Serek Wiejski wysokobiałkowy to idealna opcja dla osób prowadzących aktywny tryb życia, a...
Novo Nordisk – globalna firma działająca w branży farmaceutycznej po raz trzeci wybrała agencję AHAVA PR do obsługi działań komunikacyjnych w ramach kampanii “Porozmawiajmy szczerze o otyłości”. Decyzja o zaangażowaniu AHAVA PR w prace nad 6. edycją kampanii była podyktowana wysokim poziomem zrozumienia specyfiki projektu i branży oraz wypracowaniem innowacyjnego,...
Podrażnione gardło w kampanii Fiorda
Ruszyła nowa kampania Fiorda – wspiera, gdy podrażnione gardło doskwiera
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764