logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katalogowa nowość – Joomp.pl

  PR 05.01.2023, przeczytano 429 razy

Portal joomp.pl rozwija się nie tylko w sieci. Już na początku 2023 ukaże się pozycja drukowana z ofertami dostawców produktów reklamowych. Katalog joomp.pl wydawany raz w roku, a jego dystrybucja będzie miała miejsce na najważniejszych wydarzeniach branżowych w Polsce, m.in. podczas warszawskich targów RemaDays i Festiwalu Marketingu oraz wielu konferencjach branżowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katalogowa-nowosc-%E2%80%93--joomp.pl,398542,artykul.html

Na jego stronach znajdą się najciekawsze oferty polskich producentów produktów reklamowych zawierające zdjęcia oraz dane kontaktowe firmy. Drukowany katalog joomp.pl to nie tylko praktyczne narzędzie dla dystrybutorów, którym z pewnością ułatwi on codzienną pracę jako źródło inspiracji i najnowszych trendów na polskim rynku reklamy. Katalog joomp.pl także skuteczne narzędzie całorocznej promocji dla reklamodawców, których oferta trafi do aktywnych firm z branży reklamowej w Polsce.

Kontakt dla zainteresowanych dołączeniem do portalu joomp.pl oraz umieszczeniem swojej reklamy: info[at]joomp.pl lub pod numerem telefonu 508 630 007.

Termin zgłaszania ofert do katalogu mija 11.01.2023

Źródło: GJC International Sp. z o.o. sp. k.

www.gjc.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764