logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Bąkowska: z Mediacom do Result Media

  PR 24.05.2017, przeczytano 2378 razy

Do zespołu agencji marketingu internetowego Result Media dołączyła Katarzyna Bąkowska, która objęła stanowisko Account Executive, wzmacniając tym samym dział Client Service.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-bakowska%3A-z-mediacom-do-result-media,32585,artykul.html

W Result Media Katarzyna Bąkowska odpowiada za obsługę projektów oraz budowanie relacji z wybranymi klientami agencji.

Karierę zawodową rozpoczynała w WebTalk, w którym odpowiadała za planowanie, realizację oraz optymalizację kampanii z zakresu SEM oraz social media. Uczestniczyła w projektach dla m.in. J.W. Construction, Kia Motors Polska, CityFit, Orlen Warsaw Marathon, Saturn, Exim Tours, Kazar, Oshee, ERIF czy Ruukki.

Ostatnio była związana z domem mediowym MediaCom, gdzie brała udział w projektach z obszaru content marketingu, social media, digital, ambient czy influencer marketing. Bąkowska planowała i realizowała kampanie niestandardowe dla klientów z grupy Volkswagen (Audi, Porsche, Volkswagen), GSK (Sensodyne, Aquafresh, Rutinoscorbin, Voltaren,) TEVA (Sudocrem, Flegamina, Vibovit) oraz Jeronimo Martins (Hebe).

- Grono naszych klientów stale się powiększa, a oczekiwania obecnie obsługiwanych firm wciąż rosną. Wpływ na to miało m.in. przyznanie nam tytułu Partnera Google Premium ze wszystkimi specjalizacjami. Jestem przekonany, że obecność Kasi w naszym zespole pozytywnie wpłynie na dalszy rozwój poziomu obsługi klienta oraz zadowolenia nowych zleceniodawców – mówi Konrad Spoczyński CEO Result Media.

Źródło: Result Media

www.resultmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764