logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Bujakiewicz ambasadorką telewizji Lifetime

  PR 05.10.2017, przeczytano 576 razy
ilustracjastrzałka

Firma medialna A+E Networks realizuje nową produkcję pt. „Wnętrze do poprawki: domy gwiazd”, która już wkrótce zadebiutuje w telewizji Lifetime. W programie będziemy gościć z kamerami w domach znanych Polaków – w mieszkaniach, które wymagają drobnych poprawek, by stały się idealne. Ze strony A+E Networks producentem nadzorującym jest Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji, a za produkcję programu odpowiada dom produkcyjny DeLord. Prowadzącą program będzie znana aktora telewizyjna i teatralna Katarzyna Bujakiewicz, która od października pełni również funkcję ambasadorki telewizji Lifetime.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-bujakiewicz-ambasadorka-telewizji-lifetime,33993,artykul.html

Przytulny i funkcjonalny dom to ostoja i miejsce do wypoczynku – zwłaszcza dla tych, których aktywny tryb życia zmusza do życia w ciągłym biegu. W nowym programie „Wnętrze do poprawki: domy gwiazd” telewizja Lifetime podejmie się ulepszenia domów znanych Polaków, których wnętrza wymagają (nie)małej poprawki. W każdym odcinku projektantka wnętrz Marianna Krystev pokaże także, jak można odnowić bądź odmienić swoją przestrzeń przy zastosowaniu nowoczesnych i kreatywnych rozwiązań. Będzie to również doskonała okazja dla widzów telewizji Lifetime na to, aby dowiedzieć się, jak mieszkają polskie gwiazdy.

Agnieszka Kubiak, dyrektor ds. lokalnych produkcji w A+E Networks Poland powiedziała: - W Polsce obserwujemy rosnące zainteresowanie formatami o tematyce wnętrzarskiej, nierzadko z elementami tzw. DIY. Mamy nadzieję, że nasz program, w którym pojawią się również gwiazdy, zaciekawi widzów naszego kanału, a kreatywne rozwiązania zaprezentowane przez naszych ekspertów zainspirują Polaków do zmian w ich własnych czterech kątach.

Piotr Kempa, współwłaściciel domu produkcyjnego DeLord skomentował: - To dla nas wielkie wyróżnienie, że możemy produkować jedną z pierwszych produkcji telewizji Lifetime na polskim rynku. Mam nadzieję, że efekt naszej współpracy przyczyni się do wzmocnienia pozycji kanału wśród stacji tematycznych.

Za „Wnętrze do poprawki: Domy gwiazd” odpowiada dom produkcyjny DeLord, który ma na swoim koncie wiele produkcji telewizyjnych m.in.: Czy na pewno umiesz gotować? dla Kuchnia+, Afganistan-Dziewiąta Zmiana dla TVN Turbo czy Życie na podium dla CANAL+ Discovery.

To druga produkcja lokalna telewizji Lifetime w tym roku. Pierwszy lokalny program Lifetime – „Królowe second-handów” prowadzony przez znaną blogerkę i stylistkę Tamarę Gonzalez Pereę – będzie miał premierę we wtorek, 10 października.

Źródło: A+E Networks Poland

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Pakiet Ukraina - 10 nowych kanałów w ofercie Vectry
Od 16 kwietnia 2024 roku Vectra, wiodący dostawca usług internetowych, telewizyjnych i telefonii komórkowej w Polsce, wprowadza specjalną ofertę programową stworzoną z myślą o ukraińskich widzach. Nowy pakiet Ukraina obejmuje 10 programów w języku ukraińskim o różnorodnej tematyce — od wiadomości po rozrywkę, sport, edukację i programy dla dzieci.
II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764