logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Cegiełka w ZPR Media

  PR 06.09.2019, przeczytano 277 razy

ZPR Media SA realizuje projekty z obszaru produkcji programów telewizyjnych, kreacji i produkcji kontentu wideo dla klientów komercyjnych, jak również oferuje usługi studyjne i technologię telewizyjną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-cegielka-w-zpr-media,383870,artykul.html

Katarzyna Cegiełka ma doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz e-commerce. Od 2015 roku pracowała w Polsat Media, gdzie w ostatnim czasie pełniła funkcję szefa projektu Polsat Media AdTube. Odpowiadała za współpracę z influencerami, domami mediowymi i kluczowymi klientami oraz nadzorowała realizację działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z platformą. Wcześniej zajmowała się sprzedażą i realizacją niestandardowych akcji marketingowych w takich programach, jak: „Idol”, „Kabaret na żywo”, „Must Be The Music. Tylko Muzyka”, „ Top Chef” i inne. Pracowała również w Tailor Made PR i Cube Group.

Katarzyna Cegiełka jest absolwentką Akademii im. Leona Koźmińskiego na dwóch kierunkach: Zarządzanie i Marketing oraz Socjologia.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa ramówka CNN International
CNN International od 23 września wprowadzi dwa nowe programy wieczorne nadawane z siedziby w Londynie: „The Brief” i „Your World Today” oraz wydłuży o godzinę produkcję transmitowaną z Abu Zabi, „Connect the World”.
Branża motoryzacyjna stawia na reklamę radiową
Instytut Monitorowania Mediów zbadał wydatki reklamowe branży motoryzacyjnej w sierpniu 2019 roku. Branża ta ogółem przeznaczyła ponad 52,4 mln zł na reklamę w mediach tradycyjnych. W raporcie uwzględniono marki o największych wydatkach reklamowych oraz typy najczęściej reklamowanych produktów.
Już od poniedziałku, 16 września br. aż do październikowych wyborów parlamentarnych na tokfm.pl i w aplikacji TOK FM można słuchać podcastu "Ostatnie 24 godziny kampanii". Co wieczór jeden z 5 prowadzących podsumuje w nim kolejny dzień przedwyborczej rywalizacji partii oraz kandydatów na posłów i senatorów.
Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764