logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Cegiełka w ZPR Media

  PR 06.09.2019, przeczytano 665 razy

ZPR Media SA realizuje projekty z obszaru produkcji programów telewizyjnych, kreacji i produkcji kontentu wideo dla klientów komercyjnych, jak również oferuje usługi studyjne i technologię telewizyjną.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-cegielka-w-zpr-media,383870,artykul.html

Katarzyna Cegiełka ma doświadczenie w obszarze marketingu internetowego oraz e-commerce. Od 2015 roku pracowała w Polsat Media, gdzie w ostatnim czasie pełniła funkcję szefa projektu Polsat Media AdTube. Odpowiadała za współpracę z influencerami, domami mediowymi i kluczowymi klientami oraz nadzorowała realizację działań reklamowych w kanałach social media twórców współpracujących z platformą. Wcześniej zajmowała się sprzedażą i realizacją niestandardowych akcji marketingowych w takich programach, jak: „Idol”, „Kabaret na żywo”, „Must Be The Music. Tylko Muzyka”, „ Top Chef” i inne. Pracowała również w Tailor Made PR i Cube Group.

Katarzyna Cegiełka jest absolwentką Akademii im. Leona Koźmińskiego na dwóch kierunkach: Zarządzanie i Marketing oraz Socjologia.

Źródło: Grupa ZPR

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764