logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Chmielewska-Walas Content Team Leaderem w K2 Precise

  PR 27.10.2022, przeczytano 530 razy
ilustracja

Katarzyna Chmielewska-Walas dołączyła do K2 Precise (Grupa K2) na stanowisko Content Team Leadera. Będzie odpowiedzialna za rozbudowę i rozwój zespołu oraz tworzenie jakościowych i dedykowanych treści dla klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-chmielewska-walas-content-team-leaderem-w-k2-precise,397768,artykul.html

Chmielewska-Walas specjalizuje się w branży związanej z medycyną, żywieniem i zdrowym trybem życia. W K2 Precise zadba o najwyższy standard dostarczanych materiałów poprzez łączenie wykorzystania narzędzi analitycznych z wartością merytoryczną i skutecznymi praktykami w obszarze content marketingu.

– W K2 Precise od zawsze stawiamy na wysoką jakość i merytorykę naszych treści. W świecie gdzie „nadprodukcja treści” jest tak powszechna jak telefony oferujące fotowoltaikę ma to jeszcze większe znaczenie. Wiedza i bogate doświadczenie Kasi pozwolą nam odpowiedzieć na dynamicznie rosnące potrzeby naszych klientów w zakresie działań Content Marketingowych. – mówi Mateusz Rzetecki, SEO&CM Director K2 Precise.

Chmielewska-Wals jest związana z branżą content marketingową od ponad 10 lat. Zaczynała w Polska Press Grupie, jako dziennikarka, następnie redaktorka prowadząca w prasie papierowej i serwisach newsowych online. Pracowała również agencji digitalowej Zenith Performance na stanowisku content managera realizując projekty dla e-commerce z branży beauty, finansowej i fashion. Opracowywała architekturę treści na strony internetowe i strategie content marketingowe.

Przez dwa lata była redaktorką naczelną serwisu Wylecz.to, odpowiadając za wartość merytoryczną treści, ale również zwiększanie widoczności w oparciu o strategię SEO. Zarządzała portalami parentingowymi: Mamamazone.pl i Dzidziusiowo.pl. Jest współautorką książki „Notatki z rodzicielstwa bliskości” wyd. Harmonia.

Źródło: K2 Precise

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kaufland i Dr. Max promują profilaktykę zdrowotną
Wiedza, profilaktyka i dbałość o codzienne nawyki, to kluczowe elementy troski o zdrowie, które promuje wspólna inicjatywa sieci Kaufland, Dr. Max Drogeria oraz Stowarzyszenie Dr. Max Zdrowie. W ramach ogólnopolskiej akcji „Przystanek Zdrowie” w 20 miastach w mobilnych centrach zdrowia będzie można bezpłatnie zrobić badania oraz uzyskać porady...
Rośnie rynek reklamy. Internet siłą napędową
Estymowana wartość netto rynku reklamowego w Polsce w pierwszym kwartale 2025 r. wyniosła blisko 3 mld zł, co oznacza wzrost o 5,3% rok do roku, wynika z najnowszego Raportu o Rynku Reklamy w Polsce, tworzonego przez Publicis Groupe Polska.
Po wzrostowym zeszłym roku z mocnymi wynikami pomimo niekorzystnego otoczenia, pierwsze trzy miesiące 2025 roku oznaczały dla specjalizującej się w inżynierii oprogramowania i rozwiązaniach transformacji cyfrowej Grupy Fabrity osłabienie rezultatów.
WebTalk realizuje kampanię dla Burger King
WebTalk rozpoczyna współpracę z nowym klientem – agencja wygrała przetarg na realizację kampanii 360° dla marki Burger King. 22 maja miał premierę spot promujący kanapkę Chick’n Crunch “To pewne na 100%” .
Ekrany Samsung w odnowionym kinie Pathé Palace w Paryżu
Kino Pathé Palace w Paryżu zostało ponownie otwarte po renowacji. Nowa „szata” przeniosła je w nową erę technologii, m.in. dzięki sześciu ekranom Samsung Onyx cinema LED. Transformacji dopełnił ekran The Wall, 8K MICRO LED zainstalowany w holu obiektu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764