logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Chodacka Dyrektorką Strategiczno-Operacyjną SAR

  PR 08.01.2025, przeczytano 387 razy
ilustracja

W czerwcu 2024 roku SAR ogłosił otwarty konkurs, który miał na celu wyłonienie osoby z wizją, doświadczeniem i energią do dynamicznego wspierania rozwoju stowarzyszenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-chodacka-dyrektorka-strategiczno-operacyjna-sar,407062,artykul.html

Katarzyna Chodacka wnosi do SAR wiedzę i kompetencje, które pozwolą organizacji umacniać swoją pozycję w branży oraz inicjować nowe projekty odpowiadające na potrzeby dynamicznie zmieniającego się rynku komunikacji marketingowej. Wierzymy, że wiedza i doświadczenie Kasi, zarówno agencyjne, jak i marketerskie, pozwolą nie tylko ulepszać inicjatywy SAR, ale także aktywnie wspierać strategię otwartości stowarzyszenia, budując mosty między agencjami, marketerami i całą branżą.” - mówi Marcin Gaworski, Prezes SAR.

Doświadczona liderka

Katarzyna Chodacka to ekspertka z ponad 20-letnim doświadczeniem w marketingu. Dołączyła do SAR z IQ Marketing, gdzie jako Dyrektorka Zarządzająca odpowiadała za strategię, finanse i relacje biznesowe. Wcześniej z sukcesem tworzyła strategie dla globalnych i lokalnych marek oraz pracowała po stronie klienta w branżach lotniczej, telekomunikacyjnej i wyposażenia wnętrz.

Dołączenie do SAR to dla mnie ogromny zaszczyt i szansa na dalsze wspieranie rozwoju branży marketingowej w Polsce. Wierzę, że wspólnie z zespołem zrealizujemy wiele wartościowych inicjatyw. Chcemy postawić na otwartość i zapraszać do wspólnych projektów zarówno agencje stowarzyszone, klientów, jak i najlepszych ekspertów w swoich dziedzinach. Wierzymy, że ten twórczy tygiel będzie źródłem nowej jakości w ciągle zmieniającym się marketingowym krajobrazie” – mówi Katarzyna Chodacka.

Obecna struktura SAR opiera się na menadżerach poszczególnych zespołów:

  • Magdalena Spisak, Działu Statutowy
  • Magdalena Tyszkiewicz, Dział Wiedza,
  • Karolina Gąsiorowska, Dział Administracji i Finansów
  • Wiola Kowalczyk-Żelek, EFFIE
  • Daniel Kuber, KTR, Innovation, Imagination i Young Creatives.

W 2025 roku zarządzanie operacyjne przejmuje Katarzyna Chodacka. Dzięki tak ułożonej strukturze Paweł Tyszkiewicz będzie mógł skupić się na rozwijaniu strategicznych projektów SAR oraz rekrutacji nowych członków.

Po 20 latach przekazuje zarządzanie operacyjne stowarzyszenia doświadczonej menadżerce z mocnymi kompetencjami strategicznymi. W ciągu dwudziestu lat zwiększyła się wielokrotnie liczba projektów w SAR, ponad 20-krotnie zwiększyły się obroty i zatrudnienie. Wierzę, że nowa, dostosowana do skali struktura organizacji, pozwoli w pełni wykorzystać jej potencjał i będzie jeszcze efektywniej służyć branży Komunikacji Marketingowej. Mówi Paweł Tyszkiewicz

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Jakub Mączka obejmuje stanowisko w Platige Image
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Platige Image dołączył Jakub Mączka, obejmując funkcję Head of Motion Capture Studio. To strategiczny krok, mający na celu dalszy rozwój technologii, jak i dywersyfikację projektów studio.
Jan Zagrodzki dołącza do Cut The Mustard
Jan Zagrodzki dołącza do agencji Cut The Mustard i obejmuje stanowisko Business Directora. Kompleksowo zaopiekuje w strukturze kwestie biznesowe, zarówno na polu nowego biznesu, jak i działu obsługi klienta.
Artur Birnbaum z nową rolą w Grupie Agora
Od 1 lutego br. Artur Birnbaum obejmie stanowisko Chief Data and Digital Strategy Officer. Będzie odpowiadać za rozwój działu strategicznych analiz digitalowych i wspierać projekty digitalowe w Grupie Agora.
Bartosz Kwarciak dołącza do Grupy ZPR Media
Od stycznia br. do zespołu Grupy ZPR Media dołączył Bartosz Kwarciak. Został konsultantem zarządu TIME SA ds. rozwoju i zarządzania procesami biznesowymi.
Filip Pokrzywniak wzmacnia marketing Grupy Wydawnictwo Kobiece
Z początkiem stycznia 2025 r. do zespołu Grupy Wydawnictwo Kobiece dołączył Filip Pokrzywniak, obejmując stanowisko kierownika ds. marketingu i promocji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764