logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Fabjaniak obejmuje rolę Executive Director w Havas PR Warsaw

  PR 19.04.2023, przeczytano 648 razy
ilustracja

Katarzyna Fabjaniak z początkiem kwietnia 2023 roku awansowała na stanowisko Executive Director w Havas PR Warsaw. W nowej roli odpowiada za zarządzanie operacyjne, w tym rozwój klientów i zespołu agencji, a także rozbudowę portfolio klientów. Raportuje bezpośrednio do Tomasza Lisa, Managing Directora Havas PR Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-fabjaniak-obejmuje-role-executive-director-w-havas-pr-warsaw,399686,artykul.html

Z Havas PR Warsaw Katarzyna Fabjaniak związana jest od stycznia 2021 r. Wówczas dołączyła jako Business Director of Operations and Development, a jej głównym zadaniem było strategiczne wsparcie kluczowych klientów agencji i akcelerowanie nowego biznesu. Jako Executive Director obejmuje nadzór nad zarządzaniem operacyjnym, ze szczególnym uwzględnieniem rozwoju klientów i zespołu. Ponadto odpowiada za rozbudowę portfolio klientów oraz maksymalizację synergii działań z dywizją public affairs oraz współprac realizowanych wewnątrz Havas Village – unikalnej struktury łączącej Havas Creative Group oraz Havas Media Group, gdzie pod jednym dachem pracują konsultanci, stratedzy, eksperci mediowi i talenty kreatywne.

- W ciągu trzech ostatnich lat umocniliśmy swoją pozycję w czołówce polskich agencji public relations oraz zbudowaliśmy zupełnie nowe kompetencje w zakresie public affairs. W nadchodzącym czasie będziemy inwestowali w rozwój praktyki ESG, w tym całego obszaru działań związanych z raportowaniem pozafinansowym, ale także aktywnie rozwijali ofertę dla sektorów przemysłu, energetyki, IT oraz kultury i rozrywki. Rola Katarzyny jest i będzie w tym procesie kluczowa.  – komentuje Tomasz Lis, Managing Director

- W 2022 r. zanotowaliśmy blisko 60% dynamikę wzrostu, co pokazuje jak wiele udało nam się w tym czasie osiągnąć i jak wiele mamy do zaoferowania. Umacniamy naszą pozycję w obszarach komunikacji korporacyjnej i kryzysowej, ale nieustannie rozwijamy też nasze zespoły lifestyle & entertainment – komentuje Katarzyna Fabjaniak, Executive Director.

Katarzyna Fabjaniak posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy agencyjnej. Wcześniej związana była m.in. z Hill+Knowlton Strategies oraz 24/7Communication i On Board Think Kong. Specjalizuje się projektach komunikacji korporacyjnej, marketingowej i kryzysowej, ze szczególnym uwzględnieniem sektora retail, real estate, FMCG i nowych technologii. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami o charakterze hubowym. Jurorka światowych konkursów branżowwych Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Festivals Advertising Awards. Dwukrotnie nominowana w ramach globalnego programu “High potentials” Grupy WPP. Zwyciężczyni konkursu „Young Creatives PR” organizowanego przez KTR w Polsce. Wykładowczyni na Uniwersytecie Warszawskim. 

Źródło: Havas Creative Group

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764