logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Fabjaniak wzmacnia Havas PR Warsaw

  PR 21.01.2021, przeczytano 235 razy
ilustracja

Katarzyna Fabjaniak z początkiem 2021 r. dołącza do Havas PR Warsaw. Objęła nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy Business Director of Operations and Development.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-fabjaniak-wzmacnia-havas-pr-warsaw,389901,artykul.html

W nowej roli, Katarzyna Fabjaniak wesprze zespoły klienckie w realizacji bieżących zadań projektowych, a także będzie odpowiadać za działania mające na celu akcelerowanie nowego biznesu. Służyć temu ma rozwój zintegrowanej oferty public relations w ramach współprac realizowanych wewnątrz Havas Village – unikalnej struktury łączącej Havas Creative Group oraz Havas Media Group, gdzie pod jednym dachem pracują konsultanci, stratedzy, eksperci mediowi i talenty kreatywne.

- Havas to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek branży komunikacji marketingowej na świecie, którą wyróżnia wyjątkowa koncepcja Havas Village. Nowe środowisko zawodowe to dla mnie inspiracja do tworzenia innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, stawiających przed public relations wyzwania idące daleko dalej niż jedynie budowanie zasięgu dla określonych treści marketingowych – mówi Katarzyna Fabjaniak.

- Cieszę się, że dołącza do nas tak doświadczony menadżer jak Kasia – komentuje Tomasz Lis, Executive Director w Havas PR Warsaw - Dobry koniec ubiegłego roku i znakomite początki 2021 to dla nas doskonały czas planowania i tworzenia strategii wspierających rozwój biznesów naszych klientów oraz generujących dalszy rozwój nas samych. Jestem przekonany, że Kasia doskonale odnajdzie się w tych tematach – dodaje.

Katarzyna Fabjaniak posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy agencyjnej. Wcześniej związana była z Hill+Knowlton Strategies, gdzie pełniła funkcję Managing Director, a także z agencjami 24/7 Communication i On Board Think Kong. Specjalizuje się projektach dla sektora retail, FMCG, nowych technologii oraz healthcare. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami o charakterze hubowym. Jest także ekspertem w zakresie komunikacji kryzysowej. W swojej karierze realizowała projekty m.in. dla takich marek i firm, jak: Huawei, Facebook, Biedronka, LIDL, McDonald’s, LOTTE Wedel, Grupa Żywiec, Wyborowa Pernod Ricard, P&G, Coca-Cola, Medicover, Janssen Cilag czy GSK. Jurorka międzynarodowych konkursów branżowwych Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Festivals Advertising Awards.

Źródło: Havas PR Warsaw

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Walne Zgromadzenie Członków ZFPR powołało nową Radę Związku
Podczas Walnego Zgromadzenia Członków ZFPR wybrano Radę Związku na lata 2021-2023. Radę powołano 4 marca 2021 roku i składa się ona obecnie z pięciu przedstawicieli zrzeszonych agencji.
8 marca, w dzień kobiet, rozmową z Ewą Ulicz, marketing managerem w IGT, Shark Agency zainauguruje cykl podcastów poświęcony kobietom, które pracują w branży rozrywkowej. Tytuł podcastu to Dama Karo.
Krakowska agencja PromoTraffic wspiera markę Green Cell w zakresie SEO, kampanii Google Ads oraz tworzenia treści na rynku polskim, niemieckim oraz brytyjskim.
Nowy raport dentsu nakreśla długoterminowe trendy konsumenckie, które będą kształtować następną dekadę. Badanie Consume Vision pokazuje, jak pandemia przyspieszyła wiele długoterminowych trendów, przed którymi stoją marki. Raport oparty jest o dogłębne wywiady ze światowej sławy futurystami, naukowcami, autorami i ekspertami oraz badania konsumenckie.
Sławek Wala jako nowy chief technology officer w VMLY&R Poland
W marcu 2021 roku do zespołu VMLY&R Poland na stanowisko chief technology officer (CTO) dołączył Sławek Wala. Jego zadaniem jest właściwe zapewnianie wysokiej jakości oferty technologicznej 350-osobowej agencji, dalszy rozwój kompetencji 60-osobowego zespołu developerskiego oraz wsparcie firmy w budowaniu nowych możliwości biznesowych na poziomach lokalnym i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764