logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Fabjaniak wzmacnia Havas PR Warsaw

  PR 21.01.2021, przeczytano 603 razy
ilustracja

Katarzyna Fabjaniak z początkiem 2021 r. dołącza do Havas PR Warsaw. Objęła nowo utworzone stanowisko w strukturze firmy Business Director of Operations and Development.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-fabjaniak-wzmacnia-havas-pr-warsaw,389901,artykul.html

W nowej roli, Katarzyna Fabjaniak wesprze zespoły klienckie w realizacji bieżących zadań projektowych, a także będzie odpowiadać za działania mające na celu akcelerowanie nowego biznesu. Służyć temu ma rozwój zintegrowanej oferty public relations w ramach współprac realizowanych wewnątrz Havas Village – unikalnej struktury łączącej Havas Creative Group oraz Havas Media Group, gdzie pod jednym dachem pracują konsultanci, stratedzy, eksperci mediowi i talenty kreatywne.

- Havas to jedna z najbardziej rozpoznawanych marek branży komunikacji marketingowej na świecie, którą wyróżnia wyjątkowa koncepcja Havas Village. Nowe środowisko zawodowe to dla mnie inspiracja do tworzenia innowacyjnych rozwiązań komunikacyjnych, stawiających przed public relations wyzwania idące daleko dalej niż jedynie budowanie zasięgu dla określonych treści marketingowych – mówi Katarzyna Fabjaniak.

- Cieszę się, że dołącza do nas tak doświadczony menadżer jak Kasia – komentuje Tomasz Lis, Executive Director w Havas PR Warsaw - Dobry koniec ubiegłego roku i znakomite początki 2021 to dla nas doskonały czas planowania i tworzenia strategii wspierających rozwój biznesów naszych klientów oraz generujących dalszy rozwój nas samych. Jestem przekonany, że Kasia doskonale odnajdzie się w tych tematach – dodaje.

Katarzyna Fabjaniak posiada kilkunastoletnie doświadczenie w pracy agencyjnej. Wcześniej związana była z Hill+Knowlton Strategies, gdzie pełniła funkcję Managing Director, a także z agencjami 24/7 Communication i On Board Think Kong. Specjalizuje się projektach dla sektora retail, FMCG, nowych technologii oraz healthcare. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu międzynarodowymi projektami o charakterze hubowym. Jest także ekspertem w zakresie komunikacji kryzysowej. W swojej karierze realizowała projekty m.in. dla takich marek i firm, jak: Huawei, Facebook, Biedronka, LIDL, McDonald’s, LOTTE Wedel, Grupa Żywiec, Wyborowa Pernod Ricard, P&G, Coca-Cola, Medicover, Janssen Cilag czy GSK. Jurorka międzynarodowych konkursów branżowwych Cannes Lions Dubai Lynx Festival oraz New York Festivals Advertising Awards.

Źródło: Havas PR Warsaw

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764