logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Hubiszta awansuje w dentsu Polska

  PR 16.09.2024, przeczytano 412 razy
ilustracja

Z początkiem września Katarzyna Hubiszta, która do tej pory pełniła rolę Programmatic Managera w dentsu Polska, awansowała na stanowisko Biddable Product Directora. To nowa rola w strukturze, w ramach której będzie odpowiedzialna za zarządzanie i rozwój dotychczasowego zespołu programmatic i jednocześnie za dodatkowy obszar - paid social. Oba obszary są kluczowe w strukturze. Awans Kasi ma na celu wzmocnienie kompetencji w obu obszarach i skoncentrowanie się na dalszym ich rozwoju.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-hubiszta-awansuje-w-dentsu-polska,405688,artykul.html

Kasia będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem ekspertów. Powołane zostaną także nowe stanowiska eksperckie, co zapewni dalszą profesjonalizację działań grupy w zakresie programmatic i paid social oraz dostarczanie znacznie skuteczniejszych i efektywnych rozwiązań dla klientów.

Hubiszta ma wieloletnie doświadczenie pracy w zespole programmatic, w tym managerskie. Z dentsu Polska związana jest (z krótką przerwą) od początku swojej kariery zawodowej w branży marketingowej. W nowej roli będzie raportować bezpośrednio do Marcina Dobrzynieckiego, Chief Delivery Officera w dentsu Polska.

Bardzo się cieszę z awansu Kasi, tym bardziej, że odbył sie w ramach internal mobility, a jako organizacja stawiamy właśnie na to, aby nasze talenty mogły się rozwijać i awansować w strukturach dentsu. Kasia związany jest z grupą od kilku lat i przez ten czas wielokrotnie udowodniła, że jest nie tylko świetnym ekspertem, ale też sprawną managerką, która cieszy się zaufaniem zespołu i ma pomysł jak rozwijać ten zespół i obszary, którymi będzie zarządzać. Gratuluję jej i wierzę, że pod jej nadzorem ten rozwój nabierze tempa – komentuje Marcin Dobrzyniecki, Chief Delivery Officer w dentsu Polska.

Katarzyna Hubiszta z branżą marketingową związana jest od 20216, kiedy to rozpoczęła współpracę z dentsu Polska, początkowo jako stażystka, by kolejno zająć się kampaniami Google Ads, a następnie programmatic. W latach 2019-2020 związana była z grupą Freundschaft, gdzie również odpowiadała za realizacją działań programmatic. W 2021 roku powróciła do dentsu Polska i objęła rolę Programmatic Managera.

Źródło: Dentsu Polska

dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Filip Cieśliński z Arskom do Gońca
Filip Cieśliński od początku października pełni funkcję head of sales Goniec.pl należącego do Grupy Iberion. Poprzednio to samo stanowisko piastował w agencji Arskom reprezentującej m.in. Kanał Zero, Grupę Weszło oraz czołowych polskich dziennikarzy i twórców sportowych.
Awans w Tailor Made
Mariola Piekarska awansowała w strukturach firmy Tailor Made na stanowisko account executive, obejmując nowe obowiązki. Awans wpisuje się w misję agencji, która stawia na rozwój pracowników oraz jakościowy client service.
Kamila Bidzińska awansuje w SEC Newgate CEE
Kamila Bidzińska awansowała w strukturach SEC Newgate CEE na stanowisko Managing Partnera. Poprzednio zajmowała stanowisko Account Director. Obecnie do jej zadań należy prowadzenie projektów dla klientów strategicznych, rozbudowa zespołu oraz wsparcie firmy w dalszym rozwoju działalności. Raportuje bezpośrednio do Zofii Bugajnej-Kasdepke, Founding Partner/CEO SEC Newgate...
Martyna Solińska dyrektor zarządzającą 38Content Communication
Z początkiem października Martyna Solińska awansowała na stanowisko dyrektor zarządzającej 38Content Communication. W nowej roli będzie odpowiadać za bieżące zarządzanie agencją, rozwój talentów i kompetencji oraz nowych obszarów biznesowych. Przed objęciem nowej funkcji zarządzała w agencji kompetencjami strategicznymi oraz doradczymi jako Strategy...
Grzegorz Turowski awansuje w ONE House
Grzegorz Turowski, z ponad 12-latnim doświadczeniem w branży digital marketingu, związany jest z ONE House od maja 2021 roku. Dotychczas, jako Senior SEM & Paid Social Manager, odpowiadał za planowanie i zakup kampanii internetowych oraz koordynację zespołu odpowiedzialnego za działania digitalowe. W nowej roli jego obowiązki zostaną poszerzone o rozwój portfolio wszystkich...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764