logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kalinowska Senior Event Managerem w El Padre

  PR 01.09.2021, przeczytano 683 razy
ilustracja

Katarzyna Kalinowska awansowała na stanowisko Senior Event Managera w El Padre. Kasia jest odpowiedzialna za realizację kluczowych eventów, działań promocyjnych, ambientowych oraz kontakt z klientami i podwykonawcami agencji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kalinowska-senior-event-managerem-w-el-padre,392837,artykul.html

Doświadczenie zawodowe zdobywała pracując jako przewodnik turystyczny,  Asystent Biura Wykonawczego Polskiej Izby Turystyki oraz Asystent Biura Rektora Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie. W El Padre pracuje od ponad 3 lat, gdzie najpierw odbyła staż  firmowy, następnie była stażystką w ramach projektu Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji "Turystyka na stażach" realizowanego z funduszy unijnych, a następnie została zatrudniona na stanowisku Junior Event Managera. Kolejnym krokiem w karierze zawodowej był  awans na stanowisko Event Managera co wiązało się z prowadzeniem i realizowaniem co raz większych i bardziej skomplikowanych projektów. Kasia zdobyła w 2019 roku tytuł Odkrycie Roku MPI Poland Chapter 2018.

W ciągu ostatnich dwóch lat Kasia realizowała różnorakie projekty w tym działania marketingowe, sponsoringowe, eventy offline, online i eventy hybrydowe. Pełne zaangażowanie w realizowane projekty, wsparcie w procesach wewnątrz agencji, jak również uznanie w oczach klientów sprawiły, że awansowała na stanowisko Senior Event Managera.

Przez 3 lata była również członkiem Meeting Professionals International (MPI Poland Chapter). Była liderem projektu i konferansjerem IMEX-MPI-MCI Future Leaders Forum Warsaw 2017 i 2018 a także konferansjerem i członkiem lokalnego komitetu organizacyjnego Global Events Congress 2018 w Warszawie. Finalistka międzynarodowego konkursu University Challenge 2017 we Frankfurcie (zwyciężczyni półfinału w Polsce). Wyróżniona w konkursie See & Say 2017 w kategorii EVENT. Współautorka "Kompendium. Media w przemyśle spotkań" oraz projektów nagradzanych w konkursie MP Power.

Absolwentka studiów magisterskich i licencjackich Szkoły Głównej Turystyki i Rekreacji w Warszawie a także studiów licencjackich Szkoły Głównej Handlowej (Rachunkowość i Finanse). Zainteresowania Kasi to kultura słowiańska i muzyka folkowa oraz eventy typu LARP.

- Ogromnie cieszymy się z szybkiego rozwoju zawodowego Kasi. Jej zaangażowanie w prowadzone projekty, duża samodzielność, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu, chęć zwiększania swoich kompetencji zawodowych, a także dzielenie się wiedzą z innymi członkami zespołu doprowadziły ją do awansu na stanowisko Senior Event Managera - powiedział Jakub Ćwikliński, Event Director, Wiceprezes Zarządu El Padre.

Źródło: El Padre sp. z o.o.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764