logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Katana dołącza do zespołu Lvl Up Media

  PR 13.04.2021, przeczytano 266 razy
ilustracja

Kasia Katana dołączyła do zespołu LVL UP MEDIA na stanowisku E-Commerce Assistant. Do jej zadań należy wsparcie przy prowadzeniu projektu dla klientów z sektora Pet Food oraz współpraca z klientami i sklepami internetowymi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-katana-dolacza-do-zespolu-lvl-up-media,391017,artykul.html

Ostatnio pracowała w firmie Xervon Polska należącej do niemieckiego koncernu Xervon GmbH, gdzie przez 3 lata zajmowała się księgowością oddziału polskiego, niemieckiego i duńskiego.

Doświadczenie w mediach będzie zdobywała pracując w LVL UP MEDIA.

Kasia studiowała Obsługę i organizację ruchu turystycznego w Szkole Wyższej Przymierza Rodzin w Warszawie.

Źródło: LVL UP MEDIA Sp. z o.o.

www.levelupmedia.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W ramach współpracy KERRIS Group odpowiada za opracowanie i zrealizowanie aktywacji dla potencjalnych kandydatów szkół policealnych Żak, landing page akcji oraz optymalizację kampanii performance marketingowej.
Awanse w Triple PR
Róża Siudaj i Natalia Bodziony, związane z Triple PR od 2019 roku, awansowały w strukturach agencji. Pierwsza z nich objęła stanowisko Senior PR Consultanta, a druga PR Consultanta.
„E-commerce B2B – Biznes w sieci”
Mówiąc o e-commerce często myślimy o zakupach towarów poprzez Internet dokonanych przez konsumentów. Podczas pandemii rosły one gwałtownie, szybko zapełniając paczkami auta kurierów i paczkomaty. W przypadku handlu internetowego między firmami, e-commerce B2B, był on dużo mniej widoczny, chociaż skala obrotów w tym kanale jest kilkukrotnie...
Kamikaze przygotowało dla marki Bourjois kampanię na trzy rynki CEE
Agencja Kamikaze przygotowała dla marki Bourjois (z portfolio Coty Eastern Europe) akcję wizerunkowo-sprzedażową, wspierającą launch nowych maskar Bourjois Volume Glamour – na trzech rynkach CEE: w Polsce oraz w Rumunii, a na Węgrzech wyłącznie wspierającą sprzedaż. W polskiej odsłonie akcji jako partner bierze też udział marka biżuterii Minty Dot.
Meaningful Brands 2021 - wkraczamy w „Erę konsumenckiego cynizmu”
Najnowsza fala badania, które Havas prowadzi od 2009 roku, pokazuje, że konsumenci nieustannie poszukują uczciwości i autentyczności – ale marki mają trudności ze spełnieniem tych oczekiwań. W tegorocznej edycji badania wśród globalnie ocenianych marek najlepiej wypadły: Google, Pay Pal, WhatsUp, YouTube i Samsung. Wysoko w zestawianiu znalazły się także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764