logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kolanowska z nowymi obowiązkami w Agorze

  PR 19.07.2017, przeczytano 303 razy

Katarzyna Kolanowska, która pełni funkcję dyrektor wydawniczej w pionie Czasopisma Agory, została dziś zastępcą dyrektora segmentu Internet Agory i będzie łączyć obie funkcje.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kolanowska-z-nowymi-obowiazkami-w-agorze,33167,artykul.html

Na nowym stanowisku Katarzyna Kolanowska będzie odpowiedzialna za spółki zależne Yieldbird Sp. z o.o., Trader.com (Polska) Sp. z o.o., Goldenline Sp. z o.o., Optimizers Sp. z o.o. i HashFM Sp. z o.o. oraz będzie wspierać szefa segmentu Internet Pawła Wujca w rozwoju biznesu internetowego Agory w obszarach niezwiązanych wprost z reklamą mediową. Przejmie również odpowiedzialność za zagadnienia korporacyjne i organizacyjne segmentu.

Katarzyna Kolanowska
jest związana z Agorą od 1991 roku. W tym czasie pracowała w „Gazecie Wyborczej” na różnych stanowiskach, m.in. jako kierownik działów obsługi klienta i zewnętrznych biur ogłoszeń, dyrektor działu sprzedaży regionu centrum, szef promocji i dyrektor marketingu dziennika. Od stycznia 2011 roku pełniła funkcję dyrektor wydawniczej „Gazety Wyborczej", odpowiadając za marketing, działy wydawnicze i procesy cyfryzacyjne. Od marca 2013 roku zasiada na stanowisku dyrektor wydawniczej czasopism Agory. Pod jej kierownictwem powstała i została wdrożona nowa strategia cyfrowa dla serwisów internetowych czasopism, obejmująca m.in. pierwszy w Grupie Agora serwis content-to-commerce Avanti24. W tym samym czasie pion Czasopisma Agory poprawił również wyniki finansowe pomimo trudnej sytuacji na rynku wydawnictw prasowych.

Katarzyna Kolanowska jest absolwentką dziennikarstwa na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła program „Leaders" dla managerów z branży prasowej w Scandinavian International Management Institute w Kopenhadze. Jest trenerką biznesu.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Big Data pozwala przewidywać zachowania konsumentów
Analiza Big Data może dostarczyć cennych informacji na temat zachowań klientów i skuteczności kampanii reklamowych. Szczególnie pożądane przez przedsiębiorców są usługi związane z wydobywaniem danych z treści publikowanych w social media. Pozwala to na porównywanie pozycji marki względem konkurencji, a także badanie odczuć ludzi związanych z wizerunkiem polityków. Dane...
Australijski oddział Google jest atakowany przez lokalne organy nadzorujące z powodu praktyk gromadzenia danych na urządzeniach z Androidem – w szczególności sprzecznych z prawem ustawień danych lokalizacji.
Taśmowe oglądanie seriali staje się coraz częstsze
Trwająca moda na taśmowe oglądanie seriali czasami przybiera coraz większą skalę. Internauci licytują się między sobą na liczbę obejrzanych odcinków za jednym zamachem. – Osoby, które są wysoko zbingowane, będą siedziały przed telewizorem, tabletem czy komórką nawet i kilka godzin bez przerwy – mówi Anna Jupowicz-Ginalska z Uniwersytet...
E-mail marketing coraz precyzyjniej dociera z reklamą do konsumentów
E-mail marketing to jeden z najtańszych sposobów dotarcia z reklamą do odbiorców. Nie wymaga specjalnych narzędzi, przygotowań ani dużego budżetu, dzięki czemu jest opłacalny zarówno dla dużych, jak i małych firm. Ta forma przekazu staje się coraz bardziej precyzyjna. W mailingu wykorzystywane są nowe technologie, jak uczenie maszynowe czy sztuczna...
Telewizja Sportdigital Fussball, posiadająca prawa do pokazywania 30 meczów PKO Bank Polski Ekstraklasy w sezonach 2019/20 i 2020/21 na terenie Niemiec, Austrii i Szwajcarii, podpisała umowę z Onefootball. Na bazie porozumienia użytkownicy platformy streamingowej w tych krajach będą także mogli oglądać mecze polskiej ligi.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764