logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Konieczka: identyfikacja wizualna

  PR 10.09.2024, przeczytano 303 razy

Katarzyna Konieczka jest uznaną polską kostiumografką i projektantką mody. Przygotowywała stroje dla wielu gwiazd światowej sławy takich jak Madonna, Lady Gaga, Bella Hadid, czy Jennifer Lopez. Jej prace, często przygotowywane do sesji zdjęciowych, wielokrotnie pojawiały się w prestiżowych magazynach mody. Były również wykorzystywane w licznych teledyskach i bezpośrednio na planach filmowych. CNN uznało ją także za jedną z dziesięciu najbardziej obiecujących projektantek mody przyszłości.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-konieczka%3A-identyfikacja-wizualna,405603,artykul.html

Koncepcja logo przygotowana przez TOFU Studio została oparta na motywie korony, a właściwie korony cierniowej, co odzwierciedla fakt, że Katarzyna Konieczka jest niekwestionowaną królową wśród polskich kostiumografów. Dodatkowo w jej pracach często pojawiają się ostre elementy, które mogą kojarzyć się z cierniami, co także zostało wykorzystane w konstrukcji głównego logo. W ramach prac nad brandingiem, stworzony został znak w formie przestrzennej, jego płaska wersja oraz skrócony emblemat oparty na inicjałach KK pochodzących od imienia i nazwiska samej projektantki.

Koncepcja Key Visuala, czyli głównego konceptu graficznego, została bezpośrednio zaczerpnięta z logo. Składa się z trzech uzupełniających się i harmonizujących głównych motywów graficznych wyprowadzających dalej całą linię wizualną.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Making of

Kompleksowy proces tworzenia pełnego brandingu dla Katarzyny Konieczki zajął gdańszczanom około 8 miesięcy pracy. Kluczowym elementem prezentacji projektu i podsumowania efektów pracy była dedykowana sesja zdjęciowa specjalnie przygotowana dla tego projektu i w pełni ukazująca jego potencjał.

  • Zakres: warsztaty, pomysł kreatywny, logotyp, identyfikacja marki.
  • Pomysł: Anna Holik, Daniel Naborowski, Adam Chyliński
  • Art: Anna Holik
  • Design: Anna Holik, Matylda Awdziejczyk, Ola Misztela, Basia Kowal
  • Zdjęcia: Matylda Awdziejczyk,
  • Wsparcie: Weronika Cyganik
  • Motion: Adam Chyliński, Ola Misztela
  • Muzyka: Olinymph
  • Biznes: Daniel Naborowski
  • Klient: Katarzyna Konieczka
  • Pełen case study: https://www.behance.net/gallery/203374725/KONIECZKA-branding

Źródło: TOFU Studio

www.tofu.pl

Galeria: Katarzyna Konieczka: identyfikacja wizualna

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Credit Agricole dołączył do kampanii edukacyjnej Związku Banków Polskich na temat cyberbezpieczeństwa. Pod hasłem "Nie pomagaj się okraść" uczymy jak chronić swoje pieniądze przed cyberprzestępcami.
Biedronka i marka Polaris wspierają polską piłkę ręczną
Co łączy Biedronkę i reprezentację Polski w piłce ręcznej? Od teraz… woda Polaris. Największa sieć handlowa w kraju, która już od ponad dekady angażuje się w rozwój polskiego sportu, będąc oficjalnym sponsorem reprezentacji narodowej w piłce nożnej, podjęła decyzję o wsparciu kolejnej biało-czerwonej drużyny. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w...
Rozwój rynku reklamy wideo - Druga debata w „Rzeczpospolitej”
Jak reklama nadąża za globalnymi trendami? Jak zmieniają się reklamy, jak ewoluuje reklama wideo i jaka przyszłość czeka cyfrową reklamę outdoorową? Te tematy poruszono podczas debaty „Rozwój rynku reklamy wideo: Czy jesteśmy skazani na globalne media społecznościowe?”.
CTV Ad Days Europe
CTV Ad Days Europe jest konferencją połączoną z dwoma innymi wydarzeniami – Retail Media Days CEE i Nextv Series Europe – pod jednolitą marką NXT Media Days Europe. Razem wydarzenia te tworzą spójne centrum dla profesjonalistów z branży, którzy mogą odkrywać najnowsze trendy, dzielić się spostrzeżeniami i opracowywać strategie, które...
W czwartek 21.11 o godz. 12:00 odbędzie się bezpłatne, certyfikowane szkolenie online zatytułowane „Analityka danych z mediów i medialności marki – nowy moduł Analizy na Platformie IMM”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764