logo
WIADOMOŚCI

Katarzyna Kosińska-Rysz awansuje na Account Directora w Saatchi & Saatchi Is

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 162 razy

Katarzyna Kosińska-Rysz objęła stanowisko Account Directora Saatchi & Saatchi IS. Wcześniej, przez 2 lata zajmowała stanowisko Account Supervisor i kierowała zespołem z powodzeniem realizującym projekty zarówno komunikacji digitalowej, jak i 360 dla Carrefour Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kosinska-rysz-awansuje-na-account-directora-w-saatchi-and-saatchi-is,35768,artykul.html

Kosińska-Rysz związana jest z branżą od 2005 roku. Pracowała dla marek z branży retail, healthcare i FMCG m.in. Wittchen, Strepsils czy Ceramiki Paradyż. Ma na swoim koncie nagrody i wyróżnienia w konkursach Effie, Mixx Awards i KTR.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Agencji K2, gdzie zajmowała się planowaniem i wdrażaniem projektów z portfolio marki Coca-Cola zarówno lokalnie, jak i globalnie. Przez 5 lat związana była także z mediami – Burdą International Polska i TVN.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Styczeń 1999. Boje o Encada: Visitronics walczy z Atrium, Océ szuka pomysłów
Rok 1999 rozpoczęliśmy – a jakże! - śledząc boje na rynku ploterów drukujących. W tym czasie nie było to jeszcze obowiązkowe wyposażenie pracowni reklamowych, z których wiele bazowało nadal na technice cięcia folii. Jednak dla obserwatorów rynku reklamy wizualnej było jasne, że przyszłość należy właśnie do drukarek wielkoformatowych. Encad był wówczas...
Firma Lexmark International, Inc. przedstawiła właśnie nową generację monochromatycznych drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych przeznaczonych dla klientów biznesowych. Produkty zostały wyposażone w najnowsze rozwiązania technologiczne, pozwalające na jedyne w swoim rodzaju połączenie niezawodności, produktywności i bezpieczeństwa.
Marka Familijne startuje z kampanią pod hasłem „Mus je schrupać”
W ramach kampanii „Mus je schrupać” emisję spotów reklamowych zaplanowano do 19 sierpnia br. w zasięgowych stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN). Równolegle będą prowadzone aktywności w kanałach social media i kampania digitalowa. Przewidziano także reklamy w prasie branżowej.
Nowa Gwiazda w mieście - polska kampania przedstawicielstwa Mitsubishi
Pod hasłem "Nowa gwiazda w mieście" wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa firmy Mitsubishi Motors wprowadzająca na nasz rynek odświeżony model - Mitsubishi Space Star 2018. Działania reklamowe mają na celu budowanie wizerunku modelu oraz wyróżnienie auta w oparciu o wartości marki i jego japoński charakter. Kampania została całościowo zrealizowana przez polski oddział...
Opus B: Ćwierćwiecze za nami
W tym roku świętujemy swoje 25 urodziny.
 
sobota 23.06.2018, 93 gości [ lista ]
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone