logo
WIADOMOŚCI

Katarzyna Kosińska-Rysz awansuje na Account Directora w Saatchi & Saatchi Is

Mateusz Zawiślak  PR 13.03.2018, przeczytano 203 razy

Katarzyna Kosińska-Rysz objęła stanowisko Account Directora Saatchi & Saatchi IS. Wcześniej, przez 2 lata zajmowała stanowisko Account Supervisor i kierowała zespołem z powodzeniem realizującym projekty zarówno komunikacji digitalowej, jak i 360 dla Carrefour Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kosinska-rysz-awansuje-na-account-directora-w-saatchi-and-saatchi-is,35768,artykul.html

Kosińska-Rysz związana jest z branżą od 2005 roku. Pracowała dla marek z branży retail, healthcare i FMCG m.in. Wittchen, Strepsils czy Ceramiki Paradyż. Ma na swoim koncie nagrody i wyróżnienia w konkursach Effie, Mixx Awards i KTR.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Agencji K2, gdzie zajmowała się planowaniem i wdrażaniem projektów z portfolio marki Coca-Cola zarówno lokalnie, jak i globalnie. Przez 5 lat związana była także z mediami – Burdą International Polska i TVN.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

W dniach 3-12 października 2018 r. przy Domach Towarowych Wars Sawa będzie można obejrzeć specjalną wystawę podsumowującą akcję „List do Opiekuna”, która została zorganizowana w ramach kampanii „Żywienie medyczne – Twoje posiłki w walce z chorobą”. Instalacja w kształcie okręgu nawiązuje do opieki,...
Widowisko Alchemia Światła wraca na Wawel
Alchemia Światła, wielkie multimedialne widowisko powraca do miejsca, gdzie projekt się narodził - na Zamek Królewski na Wawelu. Dzięki zaawansowanej technologii i niezwykłym artystycznym środkom wyrazu, ponownie przeniesie widzów w inny wymiar. W tym roku, ten niepowtarzalny spektakl będzie inspirowany 100. rocznicą odzyskania przez Polskę niepodległości.
Enea funduje Pile „mural patriotyczny”
W roku obchodów setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości, na ścianie Zespołu Szkół przy ul. Teatralnej w Pile pojawił się historyczny mural. Widnieją na nim Ignacy Jan Paderewski, Józef Piłsudski i Roman Dmowski. Mecenasem projektu jest Enea.
„Sąsiedzka” kampania Tauron: Przyłączenie do sieci sposobem na smog
TAURON Ciepło uruchamia akcję pn. #OpowiedzCieplo o sąsiedzie. W ten sposób, największy dostawca ciepła sieciowego w aglomeracji śląsko-dąbrowskiej chce zachęcić wszystkich mieszkańców, niezależnie od miejsca zamieszkania, do rozmowy i utrzymywania ciepłych relacji z sąsiadami.
Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej okazji zaprasza klientów do udziału w jubileuszowym konkursie, w którym do wygrania jest wiele cennych nagród. Urodzinowa kampania promocyjna wystartowała 10 września we wszystkich sklepach Netto. Sieć handlowa Netto we wrześniu obchodzi 23-lecie swojej obecności w Polsce. Z tej...
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone