logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kosińska-Rysz awansuje na Account Directora w Saatchi & Saatchi Is

  PR 13.03.2018, przeczytano 240 razy

Katarzyna Kosińska-Rysz objęła stanowisko Account Directora Saatchi & Saatchi IS. Wcześniej, przez 2 lata zajmowała stanowisko Account Supervisor i kierowała zespołem z powodzeniem realizującym projekty zarówno komunikacji digitalowej, jak i 360 dla Carrefour Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kosinska-rysz-awansuje-na-account-directora-w-saatchi-and-saatchi-is,35768,artykul.html

Kosińska-Rysz związana jest z branżą od 2005 roku. Pracowała dla marek z branży retail, healthcare i FMCG m.in. Wittchen, Strepsils czy Ceramiki Paradyż. Ma na swoim koncie nagrody i wyróżnienia w konkursach Effie, Mixx Awards i KTR.

Doświadczenie zawodowe zdobywała m.in. w Agencji K2, gdzie zajmowała się planowaniem i wdrażaniem projektów z portfolio marki Coca-Cola zarówno lokalnie, jak i globalnie. Przez 5 lat związana była także z mediami – Burdą International Polska i TVN.

Źródło: Saatchi & Saatchi IS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

#SportPrzeciwHomofobii: Kampania społeczna KPH
Gwiazda piłki nożnej, mistrzyni świata w żeglarstwie, mistrz świata w brazylijskim Jiu-jitsu, mistrz Polski w Muay Thai, pływaczka paraolimpijska, wicemistrz Europy w Jiu-jitsu i trener MMA... Cała siódemka, jako pierwsi sportowcy i sportsmenki w Polsce wzięli udział w kampanii #SportPrzeciwHomofobii wyrażając swój sprzeciw wobec homofobii w środowisku sportowym.
Nie daj się wymienić na robota: Kampania szkoły programowania Codecool
Już za dziesięć lat 90 proc. obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika zbadania  „Future of Skills. Employment in 2030”.  Rynek pracy, a także otaczająca nas rzeczywistość z pewnością będą wyglądać zupełnie inaczej, a to za sprawą dynamicznie postępującej robotyzacji. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić...
Premiera nowego logo Infoshare
Zakończył się pierwszy etap prac nad nową linią wizualną Infoshare, konferencji o nowych technologiach organizowanej w Gdańsku. Marka pokazała nowe logo. Zmiany są ściśle związane z obraniem nowego kierunku komunikacji marki. Infoshare w pełnej nowej odsłonie zobaczymy 8 maja podczas otwarcia 13. edycji wydarzenia w gdańskim Amber Expo.
Z połową lutego właściciel marki MOWI – Mowi Poland S.A. (wcześniej Marine Harvest), największy na świecie producent i przetwórca łososia atlantyckiego, rozpoczyna współpracę z 24/7Communication. Agencja jest odpowiedzialna za strategię i implementację działań PR skierowanych do konsumentów i sektora HORECA.
Komunikacja Plus strategicznym partnerem ABSL
Komunikacja Plus została Partnerem Strategicznym ABSL, organizacji zrzeszającej kluczowe podmioty z branży nowoczesnych usług dla biznesu w Polsce. Ścisła współpraca obejmować będzie obszar komunikacji wizerunkowej i employer brandingu.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764