logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kosińska-Rysz i Katarzyna Barczuk przechodzą do Kamikaze

  PR 06.02.2019, przeczytano 403 razy
Katarzyna Kosińska-Rysz

Agencja Kamikaze, która od 13 lat obsługuje klientów z biura w Łodzi, zdecydowała się na otwarcie oddziału w Warszawie. W związku z tym do agencji dołączają 2 nowe osoby, na stanowiska managerskie. Szefową warszawskiego zespołu będzie Katarzyna Kosińska-Rysz, która przechodzi do Kamikaze z Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kosinska-rysz-i-katarzyna-barczuk-przechodza-do-kamikaze,381122,artykul.html

Kamikaze działa od 13 lat i dotychczas dla swoich klientów - wśród których znaleźli się m.in. L’Oreal Polska, Orange Polska, Coty czy Kaufland - agencja  pracowała z biura w Łodzi. Teraz otwiera oddział w Warszawie.

- Team w Warszawie to w pewnym sensie element naturalnego rozwoju agencji, a jednym z najważniejszych powodów uruchomienia biura w stolicy jest też chęć jeszcze bliższej współpracy z międzynarodową grupą reklamową Altavia, do której dołączyliśmy rok temu – wyjaśnia Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze. Grupa Altavia, specjalizująca się w shopper marketingu wzmacnia w ten sposób kompetencje digital; z kolei Kamikaze, która od kilku lat rozwija się w kierunku agencji strategiczno-kreatywnej z szerokimi kompetencjami i ofertą, zyskała partnera o międzynarodowym zasięgu.

Warszawskim zespołem agencji pokieruje, na stanowisku Account Directora, Katarzyna Kosińska-Rysz, która przeszła do Kamikaze z takiego samego stanowiska w Saatchi & Saatchi IS. Katarzyna Kosińska-Rysz realizowała tam przez 3 lata projekty komunikacji digitalowej oraz 360 dla Carrefour, a wcześniej na przestrzeni 11 lat budowała swoją karierę m.in. w K2 Internet, TVN oraz Burda International Poland.

Wspierać ją będzie Katarzyna Barczuk, na stanowisku Senior Account Managera, która do Kamikaze przechodzi bezpośrednio z Leo Burnett, a wcześniej także pracowała w Saatchi & Saatchi IS i Publicis. Ma 7-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała obsługując klientów takich jak m.in. Orange, Bank BPH, ZnanyLekarz oraz Carrefour.

ilustracjastrzałka

- Do końca 2019 r. w zespole warszawskiego biura Kamikaze pojawi się jeszcze kilka nowych osób. Będziemy szukać na rynku doświadczonych i wartościowych osób, które „robią różnicę" - dodaje Michał Ryszkiewicz.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
Nie wiesz na kogo zagłosować w tych wyborach? Oddaj głos na miłość! 18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy udowodnią, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Samsung Electronics Polska rozszerza swoją ochronę na matryce monitora. Od teraz, aż do 31 grudnia 2019 roku, każdy objęty promocją i prawidłowo zarejestrowany monitor nabiurkowy będzie objęty, przez 90 dni od zakupu[1], specjalną usługą Pixel GUARD, która daje kupującemu możliwość bezpłatnej wymiany matrycy na nową w przypadku pojawienia się nawet jednego...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764