logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kosińska-Rysz i Katarzyna Barczuk przechodzą do Kamikaze

  PR 06.02.2019, przeczytano 515 razy
Katarzyna Kosińska-Rysz

Agencja Kamikaze, która od 13 lat obsługuje klientów z biura w Łodzi, zdecydowała się na otwarcie oddziału w Warszawie. W związku z tym do agencji dołączają 2 nowe osoby, na stanowiska managerskie. Szefową warszawskiego zespołu będzie Katarzyna Kosińska-Rysz, która przechodzi do Kamikaze z Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kosinska-rysz-i-katarzyna-barczuk-przechodza-do-kamikaze,381122,artykul.html

Kamikaze działa od 13 lat i dotychczas dla swoich klientów - wśród których znaleźli się m.in. L’Oreal Polska, Orange Polska, Coty czy Kaufland - agencja  pracowała z biura w Łodzi. Teraz otwiera oddział w Warszawie.

- Team w Warszawie to w pewnym sensie element naturalnego rozwoju agencji, a jednym z najważniejszych powodów uruchomienia biura w stolicy jest też chęć jeszcze bliższej współpracy z międzynarodową grupą reklamową Altavia, do której dołączyliśmy rok temu – wyjaśnia Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze. Grupa Altavia, specjalizująca się w shopper marketingu wzmacnia w ten sposób kompetencje digital; z kolei Kamikaze, która od kilku lat rozwija się w kierunku agencji strategiczno-kreatywnej z szerokimi kompetencjami i ofertą, zyskała partnera o międzynarodowym zasięgu.

Warszawskim zespołem agencji pokieruje, na stanowisku Account Directora, Katarzyna Kosińska-Rysz, która przeszła do Kamikaze z takiego samego stanowiska w Saatchi & Saatchi IS. Katarzyna Kosińska-Rysz realizowała tam przez 3 lata projekty komunikacji digitalowej oraz 360 dla Carrefour, a wcześniej na przestrzeni 11 lat budowała swoją karierę m.in. w K2 Internet, TVN oraz Burda International Poland.

Wspierać ją będzie Katarzyna Barczuk, na stanowisku Senior Account Managera, która do Kamikaze przechodzi bezpośrednio z Leo Burnett, a wcześniej także pracowała w Saatchi & Saatchi IS i Publicis. Ma 7-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała obsługując klientów takich jak m.in. Orange, Bank BPH, ZnanyLekarz oraz Carrefour.

ilustracjastrzałka

- Do końca 2019 r. w zespole warszawskiego biura Kamikaze pojawi się jeszcze kilka nowych osób. Będziemy szukać na rynku doświadczonych i wartościowych osób, które „robią różnicę" - dodaje Michał Ryszkiewicz.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Succes Story by Via Color Pegasus: Rembar inwestuje w Axis 6090
REMBAR to polska firma, która powstała z doświadczenia i pasji jej właścicieli. Jedną z gałęzi jej działalności jest produkcja dekoracji na specjalne okazje, a celem, który właściciele chcieli zrealizować – rozwój tego segmentu i rozbudowanie marki. Szansę na realizację tych planów znaleźli na targach branżowych w postaci drukarki UV Pegasus.
Bloomnet pomaga rozwijać niemiecką markę Expertlead
Agencja interaktywna Bloomnet rozszerza współpracę z platformą zajmującą się rekrutowaniem i oferowaniem dla firm freelancerów technologicznych.
Grześki latem nie pływają w czekoladzie
W okresie wakacyjnym marka Grześki wzmacnia komunikację oferty wafli bez polewy, jako idealnej przekąski w upalne dni. W czerwcu w zasięgowych mediach realizowana będzie kampania reklamowa pod hasłem „Grześki latem nie pływają w czekoladzie”. Działania potrwają przez cały miesiąc m.in. w telewizji, internecie i w punktach sprzedaży.
Idea Productions Poland z kolejnym projektem online
Od koncepcji, przez produkcję, po realizację – agencja eventowa Idea Productions Poland zakończyła właśnie prace nad cyklem spotkań online dla klienta z branży farmaceutycznej.
Kampania „Polskie – kupuję to!”
Kampania społeczna PGE Polskiej Grupy Energetycznej „Polskie – kupuję to!” zachęca Polaków do kupowania krajowych produktów i usług. Akcję zainicjowali pracownicy PGE, a Grupa zdecydowała się ją wesprzeć i nadać jej ogólnopolski wymiar.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764