logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kosińska-Rysz i Katarzyna Barczuk przechodzą do Kamikaze

  PR 06.02.2019, przeczytano 459 razy
Katarzyna Kosińska-Rysz

Agencja Kamikaze, która od 13 lat obsługuje klientów z biura w Łodzi, zdecydowała się na otwarcie oddziału w Warszawie. W związku z tym do agencji dołączają 2 nowe osoby, na stanowiska managerskie. Szefową warszawskiego zespołu będzie Katarzyna Kosińska-Rysz, która przechodzi do Kamikaze z Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kosinska-rysz-i-katarzyna-barczuk-przechodza-do-kamikaze,381122,artykul.html

Kamikaze działa od 13 lat i dotychczas dla swoich klientów - wśród których znaleźli się m.in. L’Oreal Polska, Orange Polska, Coty czy Kaufland - agencja  pracowała z biura w Łodzi. Teraz otwiera oddział w Warszawie.

- Team w Warszawie to w pewnym sensie element naturalnego rozwoju agencji, a jednym z najważniejszych powodów uruchomienia biura w stolicy jest też chęć jeszcze bliższej współpracy z międzynarodową grupą reklamową Altavia, do której dołączyliśmy rok temu – wyjaśnia Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze. Grupa Altavia, specjalizująca się w shopper marketingu wzmacnia w ten sposób kompetencje digital; z kolei Kamikaze, która od kilku lat rozwija się w kierunku agencji strategiczno-kreatywnej z szerokimi kompetencjami i ofertą, zyskała partnera o międzynarodowym zasięgu.

Warszawskim zespołem agencji pokieruje, na stanowisku Account Directora, Katarzyna Kosińska-Rysz, która przeszła do Kamikaze z takiego samego stanowiska w Saatchi & Saatchi IS. Katarzyna Kosińska-Rysz realizowała tam przez 3 lata projekty komunikacji digitalowej oraz 360 dla Carrefour, a wcześniej na przestrzeni 11 lat budowała swoją karierę m.in. w K2 Internet, TVN oraz Burda International Poland.

Wspierać ją będzie Katarzyna Barczuk, na stanowisku Senior Account Managera, która do Kamikaze przechodzi bezpośrednio z Leo Burnett, a wcześniej także pracowała w Saatchi & Saatchi IS i Publicis. Ma 7-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała obsługując klientów takich jak m.in. Orange, Bank BPH, ZnanyLekarz oraz Carrefour.

ilustracjastrzałka

- Do końca 2019 r. w zespole warszawskiego biura Kamikaze pojawi się jeszcze kilka nowych osób. Będziemy szukać na rynku doświadczonych i wartościowych osób, które „robią różnicę" - dodaje Michał Ryszkiewicz.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kolejny triumf Jetpol. Maszyny Azon na Remadays 2020
Dzięki targom RemaDays co roku podwarszawski Nadarzyn na trzy dni zamienia się w stolicę polskiej reklamy. Firma Jetpol już po raz czwarty wzięła udział w tym technologicznym karnawale. Podczas tegorocznej edycji imprezy targowej głównymi gwiazdami na jej stoisku były niezwykle innowacyjne maszyny AZON MATRIX CUBE oraz AZON RAZOR HALE. Pozwalają one spojrzeć na druk reklamowy z...
Sukces Duplo Polska na targach Remadays Warsaw 2020
Broszurowanie, lakierowanie, złocenie i inne procesy introligatorskie w jednym miejscu, a także szereg ciekawych aplikacji wyróżniających produkty, stworzonych przy udziale maszyn z oferty Duplo Polska – to propozycja, jaką przedstawiła ta firma podczas niedawno zakończonych  targów RemaDays Warsaw 2020. Jej oferta spotkała się z ciepłym przyjęciem...
Adam Małysz w Tesco w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
W ramach toczącej się od listopada kampanii „Milka. Sercem z Naszymi” w krakowskim Tesco odbyło się wczoraj wyjątkowe wydarzenie z udziałem Adama Małysza. Konsumenci mieli okazję zrobić sobie pamiątkowe zdjęcie z legendą sportu, wziąć autograf, a nawet podjąć niezwykłe wyzwanie – dzięki specjalnej grze VR spróbować pobić rekord Adama Małysza w...
Startuje Archilab – program edukacyjny dla projektantów i architektów
Jak prowadzić efektywne działania marketingowe pracowni architektonicznej? Którymi kanałami z powodzeniem docierać do klientów na wszystkich etapach współpracy, by w rezultacie stworzyć spójną i rozpoznawalną markę? Swoją wiedzą podzielą się eksperci Homebook.pl w ramach nowego projektu archilab, którego premiera 19 lutego.
Olga Adamkiewicz dołącza do sztabu wyborczego Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz, dotychczas Vice President Investor Relations & Business Development platformy marketingowo-technologicznej Brand New Galaxy (wcześniej CEO), dołączyła do sztabu wyborczego Szymona Hołowni, gdzie jako Szefowa Komunikacji kompleksowo zajmie się realizacją komunikacji kandydata na prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764