logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kosińska-Rysz i Katarzyna Barczuk przechodzą do Kamikaze

  PR 06.02.2019, przeczytano 1454 razy
Katarzyna Kosińska-Rysz

Agencja Kamikaze, która od 13 lat obsługuje klientów z biura w Łodzi, zdecydowała się na otwarcie oddziału w Warszawie. W związku z tym do agencji dołączają 2 nowe osoby, na stanowiska managerskie. Szefową warszawskiego zespołu będzie Katarzyna Kosińska-Rysz, która przechodzi do Kamikaze z Saatchi & Saatchi IS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kosinska-rysz-i-katarzyna-barczuk-przechodza-do-kamikaze,381122,artykul.html

Kamikaze działa od 13 lat i dotychczas dla swoich klientów - wśród których znaleźli się m.in. L’Oreal Polska, Orange Polska, Coty czy Kaufland - agencja  pracowała z biura w Łodzi. Teraz otwiera oddział w Warszawie.

- Team w Warszawie to w pewnym sensie element naturalnego rozwoju agencji, a jednym z najważniejszych powodów uruchomienia biura w stolicy jest też chęć jeszcze bliższej współpracy z międzynarodową grupą reklamową Altavia, do której dołączyliśmy rok temu – wyjaśnia Michał Ryszkiewicz, dyrektor zarządzający Kamikaze. Grupa Altavia, specjalizująca się w shopper marketingu wzmacnia w ten sposób kompetencje digital; z kolei Kamikaze, która od kilku lat rozwija się w kierunku agencji strategiczno-kreatywnej z szerokimi kompetencjami i ofertą, zyskała partnera o międzynarodowym zasięgu.

Warszawskim zespołem agencji pokieruje, na stanowisku Account Directora, Katarzyna Kosińska-Rysz, która przeszła do Kamikaze z takiego samego stanowiska w Saatchi & Saatchi IS. Katarzyna Kosińska-Rysz realizowała tam przez 3 lata projekty komunikacji digitalowej oraz 360 dla Carrefour, a wcześniej na przestrzeni 11 lat budowała swoją karierę m.in. w K2 Internet, TVN oraz Burda International Poland.

Wspierać ją będzie Katarzyna Barczuk, na stanowisku Senior Account Managera, która do Kamikaze przechodzi bezpośrednio z Leo Burnett, a wcześniej także pracowała w Saatchi & Saatchi IS i Publicis. Ma 7-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała obsługując klientów takich jak m.in. Orange, Bank BPH, ZnanyLekarz oraz Carrefour.

ilustracjastrzałka

- Do końca 2019 r. w zespole warszawskiego biura Kamikaze pojawi się jeszcze kilka nowych osób. Będziemy szukać na rynku doświadczonych i wartościowych osób, które „robią różnicę" - dodaje Michał Ryszkiewicz.

Źródło: Kamikaze

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764