logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Katarzyna Kozłowska nową redaktor naczelną dziennika Fakt

  PR 21.12.2018, przeczytano 872 razy

Katarzyna Kozłowska 14 stycznia 2019 r. obejmie stanowisko redaktor naczelnej gazety codziennej Fakt i będzie odpowiedzialna za pracę redakcji oraz strategię rozwoju dziennika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/katarzyna-kozlowska-nowa-redaktor-naczelna-dziennika-fakt,380610,artykul.html

– Katarzyna Kozłowska posiada wieloletnie doświadczenie w pracy z wiodącymi markami mediowymi. Jestem przekonany, że wraz z całym zespołem redakcyjnym będzie miała wpływ na dalszy rozwój marki Fakt i zapewni mu jeszcze mocniejszą pozycję w polskim ekosystemie medialnym. Pragnę również podziękować Marcinowi Walterowi, zastępcy redaktora naczelnego dziennika Fakt, który przez ostatnie cztery miesiące z sukcesem prowadził gazetę – mówi Mark Dekan CEO Ringier Axel Springer Polska.

– Fakt zmienił polski rynek prasowy. Kiedy pojawił się w kioskach pod koniec 2003 r. spowodował rewolucję – włączył do debaty publicznej głos Polaków, którzy wcześniej byli z niej wykluczeni. Piętnaście lat później – gdy Polacy są świadkami i uczestnikami transformacji cyfrowej, gdy przestrzeń publiczną zalewa dezinformacja – jego rola jest jeszcze bardziej istotna. To wciąż jeden z najmłodszych europejskich tabloidów, z ogromnym potencjałem i cieszę się, że wraz z zespołem będę ten potencjał rozwijać – mówi Katarzyna Kozłowska.

Katarzyna Kozłowska przechodzi do Faktu z Dziennika Gazety Prawnej, gdzie w ostatnich miesiącach kierowała redakcją Magazynu. To jej powrót do Faktu – pracowała w dzienniku w latach 2004–2007, pełniąc różne funkcje, w tym kierownika działu Polityka. W latach 2007-2008 była zastępcą redaktora naczelnego „Super Expressu”, odpowiedzialną za działy Polityka, Opinie i Foto. W latach 2008-2010 była wicenaczelną tygodnika „Wprost”, a następnie p.o. redaktor naczelnej „Wprost”. Następnie była wydawcą i komentatorem w dzienniku „Polska The Times” (2010-2011). Jest współzałożycielką butikowego wydawnictwa Kurhaus. Ukończyła dziennikarstwo na Uniwersytecie Warszawskim.

Źródło: Ringier Axel Springer

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764